هنر ما را به گونه اي رويايي از درد هستي رها مي سازد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

سریالهای جدید تلویزیون چیست؟

با پایان ماه مبارک رمضان، پخش مجموعه‌های نمایشی ˝نوشدارو˝، ˝داوران˝، ˝ستاره حیات˝ و ˝اولین انتخاب˝ از شبکه‌های یک، دو، سه و تهران آغاز می‌شود.

ستاره حیات,سریال های جدید تلویزیون,سریال جدید

به گزارش هنرآنلاین؛ سریال “نوشدارو” به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه‌کنندگی علی لدنی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

داستان این سریال دربارهٔ ۶ نفر است که در زمان جنگ در جبهه با هم همسنگر بودند بعد از جنگ در صنعت نفت مشغول به کار می شوند، اما مشکلات و ماجراهایی برای این گروه پیش می آید که داستان نوشدارو را می سازد.

بخشی از این سریال۳۰ قسمتی در مشهد و بخشی هم در تهران و چند شهرستان دیگر تصویربرداری می‌َشود. اصغر همت، هدایت هاشمی امیرعلی نقویان و رز رضوی از بازیگران این سریال می باشند.

شبکه دو سیما مجموعه تلویزیونی “داوران” را از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌برد.”داوران” محصول سیما فیلم است که در هفت اپیزود دو قسمتی به روی آنتن شبکه دو می‌رود. داستان این سریال دربارهٔ‌ی خانواده‌ای متشکل از داوران و وکلای حقوقی است که در هر قسمت درگیر پرونده‌های خاص می‌شوند.مسعود رایگان‌، پریوش نظریه‌، سید مهرداد ضیایی‌، مسعود انتظامی و … از جمله بازیگران سریال “داوران” می باشند.

مجموعه تلویزیونی “ستاره حیات” مجموعه تلویزیونی ستاره حیات به کارگردانی جواد ارشاد ، نویسندگی حسن مشگلاتی و تهیه کنندگی فریبا بانک توکلی در شبکه سه تولید شده است.

این مجموعه از امشب هر شب به جز پنجشنبه و جمعه ها ساعت ۲۰:۴۵روی آنتن می‌رود. “ستاره حیات” تلاش دست اندرکاران یک پایگاه اورژانس را به تصویر می‌کشد.

همچنین : بخوانید  عکس هایی جدید از سریال آقا و خانم سنگی

تلاش مأموران این پایگاه برای رفع مشکلات بیماران و اتفاق دیدگان داستان‌های این مجموعه را می‌سازد. حسین محجوب، ثریا قاسمی، بهزاد فراهانی، نیما رئیسی، کامران تفتی، فرخ نعمتی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، هما ارشاد، سوگل طهماسبی، فرهاد بشارتی و…در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

پایان پیام/
 

منبع:هنرآنلاین