لباس قدیمی را بپوشید ولی کتاب نو بخرید.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

اخبارمد و ستاره ها

رنگ لباس سال ۲۰۱۸

رنگ لباس سال ۲۰۱۸

 رنگ سال , رنگ سال 2018 , رنگ سال 97 , رنگ سال 97 چیست , مدل لباس رنگ سال 2018 , مدل رنگ سال 97 , رنگ مد در سال 2018

موسسه پینتون در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی، رنگ مد سال ۲۰۱۸ را تعیین می کند. این شرکت به عنوان تعیین کننده غیر رسمی رنگ سال در جهان شهرت دارد. این موسسه هر ساله در ماه دسامبر رنگ پیشنهادی برای سال آینده را اعلام می کند. این موسسه از سال ۲۰۰۰ همه ساله رنگ سال را انتخاب می کند امسال نیز رنگ سال ۲۰۱۸ را انتخاب و اعلام می نماید. این شرکت واقع در شهر کارلستات نیو جرسی آمریکا واقع شده است. باتوجه به غیر رسمی بودن اعلام رنگ توسط این موسسه در ابتدای کار ، اما توجه به برندسازی قوی که در این زمینه انجام دادند، این طرح را جهانی کرده و حتی بسیاری از بزرگان دنیای مد و فشن نیز مجبور به تابعیت از آن کرد؛ چرا که عموم مردم تمایل به استفاده از آن را دارند.

ادامه مطلب

رنگ سال ۱۳۹۶ در ایران چیست ؟ رنگ مدل لباس در سال ۹۶

رنگ سال ۱۳۹۶ در ایران چیست ؟ رنگ مدل لباس در سال ۹۶

 رنگ سال , رنگ سال 2017 , رنگ سال 96 , رنگ سال 96 چیست , مدل لباس رنگ سال 2017 , مدل رنگ سال 96 , رنگ مد در سال 2017

رنگ سال ۹۶ در ایران چیست ؟

باتوجه به اینکه موسسه یا نهادی برای انتخاب رنگ سال در ایران وجود ندارد، رنگ مد در ایران بر اساس همان رنگ سال میلادی تعیین می شود. پس باید منتظر بود تا رنگ سال ۲۰۱۷ میلادی انتخاب شود !

ادامه مطلب

عکس های دختران مدل تهرانی روی مجله ی FSHN

عکس های دختران مدل تهرانی روی مجله ی FSHN

عکس دختران مدل

دختران مدل تهرانی

مجله ی FSHN که یکی از مجلات معتبر دنیای مد و فشن در سانفرانسسیکو است، برای اولین بار پرونده ای مختص فشن  ایران پدید آورده است. عکس های این مجموعه توسط افرا پورداد در تهران گرفته شده است

الیزابت تیریوت، ناشر اف.اس،اج.ان  گفته است که هدف  مجله این است که مرزهای موجود در جهان را بشکند و استعداد های دنیای مد در سراسر جهان را به نمایش درآورد. به همین دلیل است که در این شماره به طراحی های «زریر دیزاین» پرداخته و عکس هایی از تهران به نمایش گذاشته تا دنیا از زندگی روزمره در ایران، مطلع شود.

عکس دختران مدل

دختران مدل تهرانی

سردبیر مجله، گاتام گاسوامی ضمن تمجید از عکس های افرا پورداد گفته که او از با استعدادترین عکاس های سانفراسیکو است و امیدوار است در آینده دوباره با وی همکاری کنند.
عکس های این مجموعه با همکاری حدود ۲۰ نفر، از عکاس گرفته تا مدل و طراح و آرایشگر در بازار تجریش، خانه ی منوچهری و حمام کاشان گرفته شده است.

عکس دختران مدل

دختران مدل تهرانی

با توجه به شعارهای تبلیغاتی این شماره ی مجله، به نظر می رسد داشتن عکس های اختصاصی از ایران، برای آنها بیشترین افتخار و اعتبار را داشته است و به همین دلیل در کاور مجله و در اخبار انتشاراتی خود، بیشتر از هر چیز، به داشتن عکس اختصاصی از ایران، اشاره کرده اند.  این مطلب از سایت رسمی مجله  FSHN  و وبلاگ افرا پورداد، تهیه و تنظیم شده است.

پیشنهاد رنگ لباس برای پاییز و زمستان سال ۹۲

پیشنهاد رنگ لباس برای پاییز و زمستان سال ۹۲

رنگ های لباس برایپاییز ۲۰۱۳ و زمستان سال ۲۰۱۴

در نخستین شماره‌های امسال مجله درباره رنگ سال صحبت کردیم و از سبز زمردی گفتیم که توسط شرکت پنتون (سازمان جهانی رنگ) به عنوان رنگ سال انتخاب شد اما اگر نگاهی به مدل‌های پاییز و زمستان طراحان مختلف داخلی و خارجی بیندازیم، ردپای سبز زمردی کمرنگ‌تر از بسیاری از رنگ‌های دیگر است پس باید برگردیم به گزارش‌های پنتون و ببینیم این سازمان چه رنگ‌هایی را برای مجموعه لباس‌های پاییزی و زمستانی امسال پیشنهاد داده است؛ همان رنگ‌هایی که در لباس‌ها هم می‌بینید.

بنفش مخملی با مایه سرخابی
طیف رنگ‌های بنفش در رنگ‌های پاییز امسال حضور پررنگی دارند. نوعی بنفش تیره در مجموعه لباس‌های طراحان دیده می‌شود که مشابه بنفش محبوب سال گذشته است ؛همان بنفشی که ترکیب آن با آبی، ست محبوب سال گذشته بود. این بنفش که کمترین میزان سفیدی در آن وجود دارد، گزینه خوبی برای ست کردن با خاکستری است. یکی از رنگ‌هایی که در پاییز امسال محبوبیت فراوانی دارد و به خصوص در لباس‌های شب و مهمانی طراحان دیده می‌شود، بنفشی با مایه‌های سرخابی است. در این رنگ از تیرگی بنفش کاسته شده و به سرخابی نزدیک شده است، به اصطلاح به این رنگ بنفش مخملی گفته می‌شود. پیش‌بینی می‌شود، این رنگ بیش از سایر رنگ‌ها مورد توجه مشتریان و خانم‌های سخت‌پسند و آراسته قرار بگیرد.

پیشنهاد رنگ لباس برای پاییز و زمستان سال 92

مجموعه رنگ‌هایی که برای پاییز امسال توسط سازمان جهانی رنگ (پنتون) پیشنهاد می‌شوند، یک ویژگی جالب و البته کاربردی برای خانم‌ها دارند. تمامی این رنگ‌ها را می‌توانید با هم ست کنید و ترکیب‌های زیبا و آراسته از این رنگ‌ها بسازید.

امسال در مجموعه‌های پاییز و زمستان طراحان به جای ترکیب رنگ‌های مختلف مکمل و متضاد، ست‌های یک رنگ دیده می‌شود. مثلا یک ست لباس شامل بالاپوش، دامن، بلوز، کیف و کفشی که در یک رنگ انتخاب شده‌اند.

از سبز زمردی تا سبز تیره

سبز تیره‌ای که در مدل‌های پاییز و زمستان امسال دیده می‌شود، ادامه راه سبز زمردی است. انگار به سبز زمردی مقدار قابل‌توجهی زرد اضافه شده و تندی آن گرفته شده است. ترکیب این رنگ با سبز زمردی، پیشنهاد زیبایی برای ساختن یک ست لباس زیبای پاییزی است.

از سبز زمردی تا سبز تیره

از خانواده قرمزها

قرمز و نارنجی از آن دسته رنگ‌هایی هستند که پوشیدن آنها در روزهای برگریزان پاییز، حس خوشایندی به آدم می‌دهد. این رنگ‌ها با تغییراتی در مجموعه لباس‌های امسال دیده می‌شود. قرمز پاییزی به سمت زرشکی متمایل شده است. در اصطلاح به این قرمز سامبا گفته می‌شود چون همان قرمزی است که در لباس‌های برزیلی زیاد دیده می‌شود. آجری یا نارنجی کدر شده هم در رنگ‌های پاییز امسال دیده می‌شود. قهوه‌ای دانه قهوه را هم باید به فهرست رنگ‌های پاییزی اضافه کرد.

آبی با خاکستری

آبی پررنگ را هم می‌توانید در مجموعه‌های پاییزی طراحان ببینید. آبی پررنگی که امسال پیشنهاد می‌شود با آبی تیره و براقی که ۲ سال پیش رنگ سال بود، متفاوت است و به اصطلاح کارشناسان این حوزه، خفته‌تر و ملایم‌تر شده است. در مجموعه‌های طراحان این رنگ اغلب با رنگ خاکستری همراه شده است مثلا در دست لباس زنانه، بلوز و کت آبی پررنگ با دامن خاکستری ست شده‌است.

آبی با خاکستری

رنگ سال ۲۰۱۴ چیست ؟ رنگ مد در سال ۲۰۱۴

رنگ سال ۲۰۱۴ چیست ؟ رنگ مد در سال ۲۰۱۴

رنگ سال 2014

رنگ سال ۲۰۱۴ مشخص شد ؟!

مؤسسه رنگ «پنتون» برای انتخاب رنگ سال ۲۰۱۴  ۱۰ رنگ رو به رای گذاشت !

این ده رنگ شامل رنگ های زیر میباشند

رنگ سال 2014 ,رنگ مد 2014

What is the fashion color in 2014?, Colors in 2014

 تا بعد از رای مردم و همچنین نظرات کارشناسان و روانشناسان پنتون رنگ مد سال ۲۰۱۴ مشخص شود

در حال حاضر میتوانید با مراجعه به این   سایــــــــــــت نظر خود تون رو اعلام کنید …

پنتون , رنگ سال 2014

منبع: amazing.ir

مسی هم مدل لباس شد ! +عکس

مسی برای تبلیغ کلکسیون پائیز- زمستان ۲۰۱۳ یک کمپانی مقابل دوربین عکاسان این کمپانی آمریکایی قرار گرفته.

مسی هم مدل لباس شد ! +عکس www.campfa.ir

مسی هم مدل لباس شد ! +عکس

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب وبعد از بازی تیمش مقابل رئال وایادولید و درجشن قهرمانی بارسلونا در رقابت های این فصل لالیگا، سورپرایز ویژه ای برای دوستدارانش داشت
او که در طول جشن، برای دقایقی پستانک پسرش تیاگو را در دهان گذاشته بود، پسر چند ماهه اش را در بخشی از این جشن با خود به زمین چمن آورد.تیاگو دقایقی در آغوش پدرش بود و بعد وقتی که همه بازیکنان بارسلونا برای گرفتن عکس یادگاری روی زمین و دور جام ژست گرفته بودند، تیاگو روی زمین چمن با جام عکس گرفت.او که هنوز چند ماهی تا یک سالگی فاصله دارد و متولد ۴ ماه نوامبر است، با اولین جام فوتبالی از نزدیک اشنا شد.
درجریان این جشن برخی از بازیکنان بارسا از جمله جوردی آلبا دقایقی را با بازی کردن با پسر کوچولوی مسی سپری کردند؛ علاوه بر لیونل مسی، برخی دیگر از بازیکنان بارسلونا هم بچه هایشان را به زمین چمن آورده بودند که از این میان می توان به حضور دختر ۲ ساله اینیستا ودختر چند ماهه سسک فابرگاس در کنار فرزندان اریک آبیدال، الکس سانگ، داوید ویا، ماسچرانو، پدرو، والدس، پینتو و تیتو ویلانووا اشاره کرد.
در این میان و در روزهای اخیر، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا بار دیگر در دنیای مد هم فعالیت داشته و به عنوان مدلی افتخاری برای مارک «استورک من» و برای تبلیغ کلکسیون پائیز- زمستان ۲۰۱۳ این کمپانی مقابل دوربین عکاسان این کمپانی آمریکایی قرار گرفته.
کمپانی آمریکایی استورک من هم تعدادی از این تصاویر تبلیغاتی مسی را که به عنوان مدل با آنها همکاری کرده را در وب سایت رسمی اش بازتاب داده است و حالا می توان دید که مسی نه تنها در زمین چمن، بلکه در دنیای مدلینگ هم می تواند ستاره شماره یک باشد. او یک مدل بی عیب و نقص برای کمپانی استورک من بود و لباس های اسپورت و کفش های متفاوت این کمپانی آمریکایی کاملا برای او شایسته بود. البته مسئولان این کمپانی آمریکایی برای تبلیغ کلکسیون بهار- تابستان سال ۲۰۱۳ خود نیز از مسی استفاده کرده بودند.

مسی هم مدل لباس شد ! +عکس www.campfa.ir

مسی هم مدل لباس شد ! +عکس

مسی هم مدل لباس شد ! +عکس www.campfa.ir

مسی هم مدل لباس شد ! +عکس

مسی هم مدل لباس شد ! +عکس www.campfa.ir

مسی هم مدل لباس شد ! +عکس

مسی هم مدل لباس شد ! +عکس www.campfa.ir

مسی هم مدل لباس شد ! +عکس

مسی هم مدل لباس شد ! +عکس www.campfa.ir

عکس سلفی شخصی مسی و همسرش

لیونل مسی و همسرش , عکس لیونل مسی و همسرش , اینستاگرام لیونل مسی و همسرش

نام پسر مسی تیاگو است

لیونل مسی و همسرش , عکس لیونل مسی و همسرش , اینستاگرام لیونل مسی و همسرش

لیونل مسی و همسرش

لیونل مسی و همسرش , عکس لیونل مسی و همسرش , اینستاگرام لیونل مسی و همسرش

اینستاگرام مسی و همسرش آنتونلا روکوزو

لیونل مسی و همسرش

قرارداد نجومی پردرامدترین خواننده زن با خط تولید لوازم آرایشی!

قرارداد نجومی پردرامدترین خواننده زن با خط تولید لوازم آرایشی! - www.campfa.ir

شنیده میشود “ادله” برنده جایزه بهترین ترانه متن در اسکار امسال قراردادی ۱۰ میلیون دلاری با یک برند معروف لوازم آرایشی امضا کرده است. شایعاتی شنیده میشود مبنی بر اینکه این ستاره انگلیسی که اکنون چند ماهی است ساکن نیویورک شده است قصد دارد تا ملیت خود را تغییر داده و برای همیشه یک امریکایی باشد.

 

گزارشها نشان میدهد “ادله” ۲۴ ساله که مادر یک فرزند است گفته بود به هیچ عنوان اسپانسر هیچ شرکتی نخواهد بود اما به نظر میرسد این مبلغ بالای پیشنهادی او را در تصمیمش مردد کرد و نهایتا پذیرفت تا با این شرکت قرارداد امضا کند.
یک دوست نزدیک او میگوید : این پول میتواند نقش زیادی در زندگی اقتصادی ادله داشته باشد و برای همین او این قرارداد را پذیرفته است.

در سال گذشته میلادی ادله که درآمدی ۳۲ میلیون دلاری در کارنامه کاری اش داشت از ستاره هایی که برای برندهای معروف تبلیغات میکنند انتقاد کرده بود او در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرده بود هرگز اجازه نمیدهد نامش در کنار هیچ برندی دیده شود.
او اکنون نام بزرگی در عرصه موسیقی محسوب میشود ، وی برنده جایزه اسکار ، گرمی و چند جایزه معتبر دیگر در این عرصه بوده است که اعتبار نام را بیشتر میکند و هر برند تجاری را وسوسه میکند تا برای دستیابی به بازار بهتر از نام او استفاده کنند.

منبع: pardad.ir

رونمایی از جدیدترین دستاورد دنیای مد +عکس

جدیدترین دستاورد دنیای مد کفشهای پاشنه بلند و درخشانی است که توسط ” لیام فاهی” طراحی و ساخته شده است و  قرار است در هفته مد لندن رونمایی شود.

رونمایی از جدیدترین دستاورد دنیای مد +عکس www.campfa.ir

 

لیام همیشه کفشهای زیبایی را از جنس پوستهای طبیعی حیواناتی نظیر ” مار پیتون” ، ” کروکدیل” ،و سوسمار تهیه میکند که بسیار مورد توجه است وی این بار برای تزئین جدیدترین طرح خود از دانه های کریستال استفاده کرده است.
او از ۱۵ فوریه کلکسیون خود را به نمایش گذاشته است و به خاطر یکی از طرحهای زیبایش برنده جایزه ویژه شورای مد بریتانیا شده است.
او توضیح میدهد پروژه هایی دارد که به زودی انقلابی در دنیای مد برپا خواهد ساخت.
وی میگوید این کفش جدید شامل قطعات کریستال درخشان است که با نورهای روی صحنه درخشش آنها چند برابر خواهد شد. این کفش در ونیز ساخته شده است و یک گروه کوچک که در کار خود کاملا حرفه ای هستند او را در ساخت این کفش یاری کرده اند. او میگوید این طرحها احتیاج به سرمایه گذاری برای تولید دارد و گاهی مدتها طول میکشد تا یک شرکت تولیدی حاضر به سرمایه گذاری بر روی طرحهای جدید باشد.

رونمایی از جدیدترین دستاورد دنیای مد +عکس

رونمایی از جدیدترین دستاورد دنیای مد +عکس

رونمایی از جدیدترین دستاورد دنیای مد +عکس

 

عکس های زیباترین و جذاب ترین زنان معروف دنیا ۲۰۱۳

مجله ماکسیم فهرست جذاب ترین زنان سال جهان را منتشر کرد. در این فهرست رزی هانتینگتن وایتلی ، مانکن ۲۴ ساله انگلیسی در صدر ایستاد.

عکس های زیباترین و جذاب ترین زنان معروف دنیا 2013 www.campfa.ir

 رزی در مصاحبه ای اظهار داشت:  افتخار بزرگی است که به عنوان جذاب ترین زن جهان انتخاب شدم و فکر می کنم لقب بسیار ارزشمندی است  که در طی یک سال با من خواهد بود و می توانم نهایت استفاده را از آن بکنم.در این رده بندی دوشس کیت میدلتون ، عضو تازه وارد خاندان سلطنتی بریتانیا در رتبه ی بیست و ششم جای گرفت.

۱٫ رزی هانتینگتن وایتلی : مانکن و بازیگر ۲۴ ساله انگلیسی

عکس های زیباترین و جذاب ترین زنان معروف دنیا 2013 www.campfa.ir

۲٫ اولیویا مان : مانکن و بازیگر ۳۰ ساله آمریکایی

عکس های زیباترین و جذاب ترین زنان معروف دنیا 2013 www.campfa.ir

۳٫ کتی پری : خواننده ۲۶ ساله آمریکایی

عکس های زیباترین و جذاب ترین زنان معروف دنیا 2013 www.campfa.ir

۴٫ کامرون دیاز: مانکن و بازیگر ۳۸ ساله آمریکایی

عکس های زیباترین و جذاب ترین زنان معروف دنیا 2013 www.campfa.ir

۵ میلا کونیس : بازیگر ۲۷ ساله روس

عکس های زیباترین و جذاب ترین زنان معروف دنیا 2013 www.campfa.ir

۶ بار رافائیلی : مانکن و  بازیگر ۲۵ ساله

عکس های زیباترین و جذاب ترین زنان معروف دنیا 2013 www.campfa.ir

۷٫آن هاتاوی: بازیگر ۲۸ ساله آمریکایی

عکس های زیباترین و جذاب ترین زنان معروف دنیا 2013 www.campfa.ir

۸٫ ناتالی پورتمن : بازیگر ۲۹ ساله

عکس های زیباترین و جذاب ترین زنان معروف دنیا 2013 www.campfa.ir

۹٫کوبی اسمالدرز : بازیگر ۲۹ ساله کانادایی

عکس های زیباترین و جذاب ترین زنان معروف دنیا 2013 www.campfa.ir

۱۰ جنیفر لارنس : بازیگر ۲۰ ساله آمریکایی

عکس های زیباترین و جذاب ترین زنان معروف دنیا 2013 www.campfa.ir