برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

روش های خانگی برای از بین بردن خال های صورت

خال صورت

روشهای مختلفی برای از بین بردن خال ها وجود دارد .

 برخی از این روشها خیلی پر هزینه و دردناک است اما روش های خانگی بدون درد و هزینه نیز وجود دارد و شما باید با توجه به شدت مشکلتان و مدت زمانی که برای حل این مشکل زمان دارید ، یکی از این روشها را انتخاب کنید. استفاده ازعسل ، سالهاست که به عنوان یک روش خانگی کم هزینه و موثر برای از بین بردن خال ها شناخته شده است اما مستلزم زمان و صبر است.
روش های خانگی برای از بین بردن خال های صورت
روش اول
هر روز صبح ، بعد از بیدار شدن از خواب مقداری عسل خالص روی خالهایتان بمالید . شبها قبل از خواب نیز این کار را انجام دهید. از آنجایی که این روش از بین بردن خال احتیاج به آمادگی ندارد ، خیلی متداول است و تعداد زیادی از آن استفاده می کنند . اگر از این روش استفاده می کنید نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که این کار را باید هر روز و بصورت متوالی انجام دهید زیرا در صورتی که با وقفه این کار را انجام دهید دوره درمان خال های شما طولانی تر می شود.

روش دوم
مقداری عسل روی خال مورد نظرتان بمالید و بصورت دوران ماساژ دهید . سپس یک چسب زخم روی آن قرار دهید تا در طول روز مرطوب باقی بماند. از این روش از بین بردن خال را هر روز فقط یکبار انجام دهید زیرا تکرار مجدد آن در طول یکروز ممکن است باعث تحریک و حتی التهاب پوستتان شود.

همچنین : بخوانید  استفاده از رژ لب نارنجی در آرایش صورت

روش سوم
هر شب یک حوله را با آب گرم خیس کنید و آن را روی خالتان بگذارید . برای مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه حوله را محکم روی پوستتان فشار دهید. این کار باعث می شود که منافذ پوست و خال باز شود و در نتیجه عسل بیشتر جذب شود . بعد حوله را بردارید و مقداری عسل خالص را روی خال بمالید و روی آن را با چسب زخم بپوشانید تا در طول شب به ملافه یا لباس شما مالیده نشود.

روش چهارم
مقداری عسل را حدود ۱۵ تا ۲۰ ثانیه در ماکروفر گرم کنید و با استفاده از انگشت اشاره و انگشت میانی مقدر از این عسل گرم شده را با قدرت روی خالتان بمالید. گرم کردن عسل هم مثل استفاده از حوله گرم باعث باز شدن منافذ می شود.