در این جهان، همواره برای كسانی كه از خطری بهراسند، خطری وجود خواهد داشت.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تعداد مهمانان در انتخاب تالار عروسی چه نقشی دارد ؟

تعداد مهمانان در انتخاب تالار عروسی چه نقشی دارد ؟

معمولاً زوج‌های جوان بعد از آشنایی و مشخص شدن تاریخ مراسم عروسی به فکر انتخاب تالار عروسی هستند و از آنجا که تجربه کافی در انتخاب و مذاکره با تالارهای عروسی را ندارند ممکن است دچار مشکل شوند. سایت “تالار نت” (www.talarnet.com) با معرفی برندهای مختلف و تالارهای عروسی و باغ تالار تهران و بخری دیگر از شهرهای ایران می‌تواند در وقت شما صرفه جویی نماید و انتخاب‌های شما را راحت‌تر کند. علاوه بر این می‌توانید از تخفیفانی که برخی از تالارها ارائه نموده‌اند بهره‌مند شوید.

تالارها معمولاً بر سر قیمت علاقه‌ای به چانه زنی و مذاکره ندارند. اما این جا چند نکته را بررسی می‌کنیم که احتمالاً بر اراده آنان تأثیر خواهد داشت.

تاریخ مراسم را در فصل‌های غیر پیک تعیین کنید

در انتخاب روز مراسم سخت گیر نباشید و فصل‌هایی را که کمتر متقاضی دارند انتخاب کنید. مثلاً مذاکره در مورد یکی از روزهای آذر ماه برای شما راحت از تعطیلات فروردین و بهار و تابستان خواهد بود. همچنین اگر اجباری به انتخاب مراسم عروسی در روزهای آخر هفته نداشته باشید می‌توانید با انتخاب یک روز در وسط هفته تخفیفات بیشتری از تالار عروسی مورد نظر بگیرید.

برای انتخاب تالار عروسی فاصله باقی مانده تا روز مراسم را جدی بگیرید

قطعاً وقتی یک سال جلوتر برای پیدا کردن تالار اقدام می‌کنید، نسبت به زمان شش ماه جلوتر قدرت چانه زنی شما بر سر تاریخ و قیمت بیشتر خواهد بود.

تعداد مهمانان

هرچه تعداد مهمانان بیشتر باشد احتمالاً می‌توانید تخفیف مناسب‌تری دریافت کنید. البته این مسئله اولویت نیست. بعضی از تالارها بعد از مشخص کردن تعداد میهمان و منوها، هنگام کم کردن آنها هزینه‌ای دریافت می‌کنند. پس هنگام عقد قرارداد حداقل مهمانان مورد نظر را عنوان نمایید. این تعداد نفرات را می‌توانید یک هفته قبل از مراسم عروسی نیز تغییر دهید. علاوه بر این ممکن است برخی از میهمانان شما در مراسم عروسی به دلایل مختلف در روز عروسی شما نتوانند حاضر شوند که یک هفته قبل از مراسم عروسی می‌تواند مشخص شود. البته قبل از قرارداد با مدیر تالار این موضوع را مطرح کنید و تاکید کنید در صورت اضافه شدن میهمانان با قیمت توافق شده افزایش قیمت داشته باشید.

توانایی برقراری ارتباط بین شما و مدیر تالار

اجازه دهید آن‌ها بدانند تالار پذیرایی‌شان گزینه اولتان است و شما در حال کلنجار رفتن با بودجه محدودی هستید. تحت تأثیر قرار دادن آن‌ها با صداقت و احترام رمز موفقیت شما در این مذاکره خواهد بود. با برقراری یک ارتباط مؤثر، آن‌ها تمایل بیشتری برای کاهش قیمت از خود نشان خواهند داد. اولین تالاری که دیدید و خوشتان آمد قرارداد نبندید. همچنین ببینید : تالارهای vip

همچنین : بخوانید  دانلود آهنگ شاد حامد همایون به نام مردم شهر با کیفیت بالا

مذاکره برای یک مراسم خلاقانه!

گاهی اوقات یک ایده جدید و متفاوت چندان هزینه بر نخواهد بود. صاحبان تالارهای عروسی خصوصاً هلدینگ های صنعت هتلداری تمایل دارند برای گسترش نمونه فعالیت‌هایشان مراسم‌های گوناگونی برگزار کنند.مثلاً اگر قصد مسافرت و عروسی در یک شهر ساحلی را دارید ممکن است ایده‌ای جذاب در نوع برگزاری تالار را متقاعد کند تا در هزینه‌های اصلی به شما تخفیف دهند.

یک برنامه ریز استخدام کنید

جدا از آرامشی که یک برنامه ریز می تواند برای شما فراهم کند یا صرفه جویی در زمان، معمولا تالار ها یا هر کدام از ارائه دهندگان خدمات ترجیح می دهند با یک فرد حرفه ای در زمینه قیمت و… مذاکره کنند تا یک مشتری ساده. استخدام یک برنامه ریز مزیت های بسیاری خواهد داشت و یکی از آنها قدرت چانه زنی شان است. همچنین تالارهای تهرانپارس را ببینید

هرگز این سوالات را نپرسید

کمترین قیمتی که می توانید بدهید چیست؟
چرا انقدر گران است؟ می توانید تخفیف دهید؟
چرا خدمات جانبی تالار هزینه بر است؟
تالار x با همچین قیمتی سرویس دهی می کند؟ چرا تالار شما گران تر است؟

به جای آن می توانید محترمانه سوال کنید:

تالار شما انتخاب اول ماست و صمیمانه آرزو داریم مراسم ازدواج ما این جا برگزار شود. فقط برآورد ما از هزینه ها کمتر از این مقدار بود. آیا می توانید تغییراتی در خدماتتان را پیشنهاد دهید که قیمت ها را کاهش دهد؟ همچینین می توانید درخواست تخفیفات از تالار نمایید. در همین رابطه ببینید : تالارهای تخفیف دار

منبع : www.talarnet.com

 

این نوع برخورد باعث می شود علاوه بر این که از راهنمایی آن ها برخوردار می شوید، پیشنهاد تخفیف را نیز از خوذ آنان دریافت کنید. البته توجه داشته باشید اگر کاهش قیمت ها به تغییر گل های مراسم یا میزان تجهیزات ارکستر محدود باشد کافی است اما کاهش هزینه به صورت خیلی محسوس احتمالا شامل خدمات اصلی مراسم خواهد بود.

 

تعداد مهمانان در انتخاب تالار عروسی چه نقشی دارد ؟

امتیاز 4.00 ( 1 رای )
برچسب ها :