عمر آنقدر کوتاه است که نمی‌ارزد آدم حقیر و کوچک بماند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مطالب جالب و دیدنی

۲۲ شهر اروپایی که تا به حال برای سفر به آن فکر نکرده اید

۲۲ شهر اروپایی که تا به حال برای سفر به آن فکر نکرده اید

گدانسک (Gdansk) در کشور لهستان

گدانسک (Gdansk) در کشور لهستان

دوک و دوشس ‌های کمبریج در تابستان گذشته این شهر لهستان را ملاقات کردند. این شهر در زمینه تاریخ مدرن هم غنی است بطوریکه اولین گلوله ‌های جنگ جهانی دوم از این شهر شلیک شد و اتحادیه همبستگی سولیدارنوشج هم در این شهر به وجود آمد. البته باید گفت بریتانیایی ‌های بسیار کمی از این موضوع اطلاع دارند و حتی تعداد کمتری از آنها هم به آنجا سفر می‌ کنند.

ادامه مطلب

کار شایسته دختر جوان آمریکایی + عکس

شاید شنیده اید که بسیاری از خارجی‌ها به خصوص آمریکایی‌ها تصورات عجیبی از کشور ایران دارند. که مثلا مردم با شتر مسافرت می‌کنند… مردم در ایران به زبان عربی صحبت می‌کنند… یا پرسش‌هایی غریب دیگر از این دست اما یک دختر جوان ۲۱ ساله آمریکایی در تلاش است این ذهنیت منفی علیه ایرانیان را پاک کند

کار شایسته دختر جوان آمریکایی + عکس

بر خلاف دولتمردان غربی، دختری آمریکایی‌ با کارتون‌هایش تلاش می‌کند تصورات مردم جهان را نسبت به مردم ایران درست کند.

افق نیوز، شاید شنیده اید که بسیاری از خارجی‌ها به خصوص آمریکایی‌ها تصورات عجیبی از کشور ایران دارند. که مثلا مردم با شتر مسافرت می‌کنند… مردم در ایران به زبان عربی صحبت می‌کنند… یا پرسش‌هایی غریب مثل: آیا همه ایرانی‌ها موهای مشکی دارند؟ حتی سوال‌های عجیب‌تر مثل این که شما در کشورتان درخت دارید؟

حالا یک دختر جوان در وبلاگش با نقاشی‌های زیبا تلاش می‌کند تا نگاه مردم دنیا به خصوص آمریکایی‌ها را نسبت به مردم ایران تغییر دهد و برای رسانه‌های بین المللی چشم اندازی متفاوت به سوی ایران بگشاید.
نکته جالب این که این خانم آمریکایی است، هیچ رگ و ریشه ایرانی ندارد و حتی یک بار هم به ایران سفر نکرده است، اما سعی می کند نگاهی واقعی‌تر به مردم ایران داشته باشد و کلیشه های آمریکایی را نسبت به آنان بشکند.

شخصیت اصلی این وبلاگ دختری است به اسم ایران در واقع اسم کاملش «جمهوری اسلامی ایران» است که در باره خود نوشته است:«به علت آشفته‌بازاری که آمریکا علیه من درست کرده است، من – جمهوری اسلامی ایران- آمده ام تا شما را در مورد مسایل روشن کنم. راحت باشید و سوالاتتان را از من بپرسید. هر چیزی که می خواهید بدانید…»

خانم سوفی ناجرا، در وبلاگی که خود را «دختره» نیز معرفی می کند، برخی مسائل را با تکیه به طنز و شوخی توضیح می‌دهد. به طور مثال در مورد تقابل سیاسی ایران و اسراییل:در نقاشی‌های او، اسراییل مرد جوانی است که غالبا رفتاری بچگانه دارد و گاه سعی می‌کند “مخ ایران را بزند”! ایران او را «ننر» خطاب می کند و در مقابل، اسراییل نیز به ایران «ننه پیرزن» می گوید و گاهی هم مزاحم تلفنی همدیگر می‌شوند!
اما همیشه همه چیز اینقدر سیاسی نیست. بسیاری از پرسش و پاسخ‌ها و کارتون‌ها به فرهنگ، آشپزی یا موسیقی مورد علاقۀ ایرانیان مربوط می‌شود. البته شاید ایرانی‌ها با دیدن برخی از کاراکترهای طراحی‌شده توسط خانم سوفی به خود بگویند “خیلی هم اینطور نیست”! به طور مثال، در نقاشی‌های او دختران شمال شهر همگی تیپ غربی و مانتو به تن دارند و دختران جنوب تهران چادری هستند!

«برای من شناخت ایران یک تلاش عاشقانه است»
سوفی ناجرا دختری ۲۱ ساله است که در دانشگاه، رشته تاریخ می‌خواند و در دالاس تگزاس زندگی میکند:

خیلی سخت است که توضیح بدهم چرا تا این حد مجذوب ایران شده ام. من در سال ۲۰۰۹ وقتی تنها هفده سال داشتم برای اولین بار نسبت به ایران کنجکاو شدم.

من در این زمینه رو پای خودم ایستادم و خود آموخته ام. به کتاب‌های دانشگاهی و مقالات نویسندگان خوش‌نام و آثار مورخان ایرانی مراجعه می کنم. من سعی می کنم خرده فرهنگ های مردم ایران را از طریق دوستان ایرانی که در آمریکا دارم و ایرانیانی که از طریق اینترنت با آنها آشنا شده‌ام فرا بگیرم.

درک نگاه آنها برای من ضروری است چرا که آنها از اقوام، مذاهب و گروه‌های مختلف اجتماعی هستند. این برای من یک تلاش عاشقانه برای آموختن در باره کشوری است که در آمریکا معمولاً با ساده اندیشی از آن حرف می‌زنند.

از سوی دیگر من گمان می کنم مردم آمریکا بیشتر دوست دارند مسایل را از طریق تصویر یاد بگیرند. البته من در وبلاگم تصاویر را با متن همراه می‌کنم و برای جذابیت بیشتر کمی هم طنز به آن اضافه می‌کنم.

من تا حالا از طریق وبلاگم بیش از ۴۰۰ سوال دریافت کرده ام. اول آنهایی را انتخاب می کنم که پاسخ‌شان چندان سخت نیست. برخی پاسخ‌ها را خودم با اطمینان بلدم اما سوالات دیگری نیز هست که نیاز به بررسی در منابع مختلف دارد. من وقتی به تاریخ ایران نگاه می‌کنم با دریچه ذهنی خودم درگیر آن می شوم، اما باید ابتدا این پارادایم را از خود دور کرد و بعد به سراغ فرهنگ و سیاست ایران رفت و این کار بسیار سختی است.

البته رادیو فرانسه در تیتر این خبر سعی می کند نگرش منفی چند دولتمرد غربی نسبت به ایران و ایرانی را به نام جهانیان تمام کند کاری که از سوی رسانه های غربی نیز دنبال می شود.

شاید چندان هم نشود خرده گرفت! به هر حال از نظر غربی ها دنیا مال آنهاست و برای رسیدن به این هدف حاضرند دروغ بزرگ جامعه جهانی خواندن خود را مدام در رسانه هایشان تکرار می کنند اما مشکلی که در این وسط وجود دارد این است که تنها خودشان آن را باور کرده و به همین خاطر هم دچار توهم شده اند.

کار شایسته دختر جوان آمریکایی + عکس

تلاش هایی نظیر راه اندازی جنگ، ایجاد درگیری های قومی، مذهبی، دخالت در امور کشورها با سوء استفاده از سازمان ملل و حقوق بشر و دهها مقوله دیگر همه ابزارهای آنها برای رسیدن به این هدف است.

موفقیت قابل تحسین این دختر کارتن خواب +عکس

موفقیت قابل تحسین این دختر کارتن خواب +عکس

دختر کارتن خواب

یک دختر کارتن خواب اهل منچستر انگلیس موفق شد به دانشگاه کمبریج راه پیدا کند. این دختر ۱۷ ساله چند ماه قبل از امتحانات ورودی به دانشگاه سراسری دچار بحران خانوادگی شد بطوریکه مجبور شد مدتی در خانه دوستش اقامت کرده و بعد از چند روز آواره خیابانها باشد.

موفقیت قابل تحسین این دختر کارتن خواب +عکس

در کمال ناباوری همگان این دختر موفق شد در امتحان تستی و عملی و مصاحبه این دانشگاه معتبر پذیرفته شده و از سال جدید تحصیلی دانشجوی آنجا باشد.
او که اکنون زندگی اش کاملا متحول شده و هنوز باور نمیکند به این دانشگاه راه پیدا کرده است میگوید : من همه این موفقیتها را مدیون معلم کالجم هستم. او وقتی شرایط مرا فهمید و چون میدانست شاگرد درسخوانی هستم از من خواست به کالج برگردم و در امتحانات شرکت کنم. او بهترین مشوق من در زمینه ادامه تحصیل بود.

او اضافه میکند: سخت ترین کار مصاحبه با مدیران کمبریج بود. اگرچه همه معلمان در طول دوران تحصیلم معتقد بودند من میتوانم در آکسفورد و یا کمبریج پذیرفته شوم اما هنوز هم این اتفاق را باور نمیکنم.
او اکنون در یک رستوران شبانه ،هفته ای سه شب مشغول کار است و توانسته است یک اتاق کوچک اجاره کرده است. او که قرار است در رشته روانشناسی ادامه تحصیل دهد امیدوار است بتواند آینده بهتری داشته باشد.

خواننده زن سرشناس آمریکایی یک لیوان ادرارش را خورد!! + عکس

“کشا” خواننده ۲۶ ساله آمریکایی بعد از آنکه در یک شو تلویزیونی مقابل دوربین….

کشا,ادرار,خوردن ادرار

“کشا” خواننده ۲۶ ساله آمریکایی بعد از آنکه در یک شو تلویزیونی ادرار خود را در مقابل دوربین نوشید، مورد سرزنش و ندامت بسیاری قرار گرفت.
در سری جدید برنامه تلویزیونی ام تی وی خود، با نام ( زندگی زیبای دیوانه وار من ) زمانیکه که وی اقدام به نوشیدن ادرار خود کرد، با ناراحتی خانواده های آمریکایی مواجه شد که از اجبار برای پرداختن پول برای بسته ای از شبکه های تلویزیونی که مورد تایید انها نیست شکایت می کردند.

شکایت خانواده ها از آنجا شروع که آنها باید برای دیدن برنامه های مورد علاقه شان تعدادی از شبکه ها را بصورت یکجا بخرند و در میان آنها حق انتخاب ندارند، بر همین اساس برنامه هایی به خانه ها راه می یابد که ممکن است بر رفتار فرزندانشان تاثیر منفی بگذارد.

از جمله برنامه های مورد اعتراض خانواده ها ، که از طریق یکی از شبکه های تلویزیون کابلی در آمریکا پخش شد، برنامه ای بود که این خواننده ۲۶ ساله دست به این کار نفرت انگیز زد. یکی از مسئولان دولتی از مقامات مرتبط با این تلویزیون خواسته اند به بینندگان آمریکایی اجازه دهند کانال مورد علاقه خود را انتخاب کنند و فقط برای آن پول بپردازند تا مجبور نباشند فرزندانشان را در برابر هر برنامه ای بنشانند. این اولین بار نیست که خواننده معروف در مقابل دوربین حرکات مخالف عرف انجام می دهد.

بدترین زوج های سینمایی

‌زوج های سینمایی هالیوود,‌زوج های سینمایی,بازیگران معروف

زوج های سینمایی هستند که علی رغم انتخاب از میان بازیگران معروف ، با هم تطابق نداشته و به بدترین زوج سینمایی تبدیل می شوند.

«برد پیت» و «تام کروز» در فیلم «ملاقات با خون آشام»

‌زوج های سینمایی هالیوود,‌زوج های سینمایی,بازیگران معروف

«شیالبوف» و «مگان فاکس» در فیلم «ترانسفورمرها»

‌زوج های سینمایی هالیوود,‌زوج های سینمایی,بازیگران معروف

«ویل فرل» و «نیکل کیدمن» در فیلم «Bewitched»

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

«جسیکا بیل» و «آدام سندلر» در فیلم «چاک و لاری»

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

«برادلی کوپر» و «ساندرا بولاک» در فیلم «همه چیز درباره استیو»

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

«بن افلک» و «جنیفر لوپز» در فیلم «گیگلی»

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

کمی خنده با سوژه های جالب و خنده دار جدید

میگم اینو یه جایی دیده بودماااا

17

ما همسن این بودیم عکس سگ بهمون نشون میدادن شلوارمونو خراب میکردیم

کمی خنده | بیست |

.

یک تصویر واقعی از یک دختر دهه هشتادی !

2

.

برای شادی روحش صلوات

3

.

قیافه ی پسرا وقتی کسی خونشون نیست و پای کامپیوترن

سوژ ه های طنز,عکس های خنده دار

.

“مث سگ داره حال میکنه” که میگن اینه ها

5

.

قیافه ی دخترا وقتی گوشیشون دست باباشونه

Catsmob.com - The coolest pics on the net!

.

اوخی اوخی اوخی اوخی

7

.

قیافه ی من وقتی درس خوندنم تموم میشه

8

.

یک حقیقت انکار نشدنی

9

.

.

راستش درخواست شده بود عکس بچگی هامونو بذاریم که ایناهاشش

11

.

سرسره ی مرگ

12

.

عشق کارگری

13

.

اگه من مطمئن باشم بچم این شکلی میشه همین فردا میرم ازدواج میکنم

14

.

اااا مامان تو که خواب بودی ! اینجا چکار میکنی ؟

15

.

قیافه ی پسرا وقتی از بابشون پول میگیرن

16

.

میگم اینو یه جایی دیده بودماااا

17

.

یادش بخیر ! اینا فقط تو چش و چال هم میرفتن

18

.

نتیجه پیشرفت تکنولوژی

19

.

لاو رو اینجوری مینویسنا ! نکنه شما هم اشتباه مینوشتین ؟؟

20

داستان گوجه هـــا . . .

21

.

قیافه ی اکثر ماها بعد از ناهار

سوژ ه های طنز

.

آن سوی قصه تایتانیک

23

.

ها چیه ؟ همش باید ما آدما باهاشون بازی کنیم ؟

24

.

بیا حلقه جونم ! سالگرد ازدواجمون برات انگشت خریدم !

25

چرخه تربیتی

26

.

اینم یکی دیگه از حقیقتای انکار نشدنی

سوژ ه های طنز,عکس های خنده دار

.

خرس گنده که حتما شنیدین؟ مصداقش این خانومست

28

.

دیگه بسه این جلسه به پایان رسید

29

 3ali3.com

عکس هایی از انفجار گوشی موبایل در جیب شلوار این دختر !!

عجیب

روزنامه “لوماتان” فرانسه نوشت یک دانشجوی دختر ۱۸ ساله به نام “فانی شلاترز” سر کلاس دانشگاه با صدای انفجار شدید روبه رو شد

 بوی سوختگی به مشام همه می رسد. بخش هایی از شلوار و پای اش سوخته بود. او متوجه شد این انفجار در جیب شلوارش روی داده است. این گوشی ، سامسونگ و از نوع گالاکسی اس ۳ بود.

عکس دختر

عکس دختر

عکس دختر

عکس دختر

عکس دختر

عاقبت دختری که بیش از حد به باربی علاقه داشت+عکس

 

ممکن است بیشتر دختران غربی مجذوب عروسک باربی باشند ولی یک دختر ۲۰ ساله هر روز عمرش را همانند یکعروسک زنده ژاپنی می گذراند و…

 

روزانه بیش از ۳ ساعت را صرف آراستن خود به شیوه این عروسک می کند.

 

کتی لارنس اهل کمبرول لندن لباس های زنانه مخصوص در رنگ های روشن و به سبک عروسک پوشیده و تمام تلاش خود را می کند تا همانند عروسک به نظر برسد.

 

عکس های دخترانی شبیه به باربی, عکس های باربی

 

او که دانشجوی هنر است ساعت ها صرف مطالعه فرهنگ ژاپن و بازی های ویدئویی می کند و ظاهر خود را از آنها الهام گرفته است.

 

خانم لارنس می گوید:”من چشمان درشت شخصیت های انیمیشنی را دوست دارم. سال هاست که از لنزهای گرد و دو دست مژه مصنوعی استفاده می کنم تا آن چهره را به دست آورم. ولی برای من مهم است که شخصیت خودم را هم داشته باشم و به همین دلیل نگین هایی نیز بر صورتم کاشته ام.

 

عکس های دخترانی شبیه به باربی, عکس های باربیعکس های دخترانی شبیه به باربی عکس های دختر عکس عاقبت دختری که بیش از حد به باربی علاقه داشت

 

کتی پنج دست لباس به ارزش حدود ۸۰ پوند دارد که هر کدام از آنها را از بازار کامدن خریداری کرده است و فان خونه نوشت بیشتر پولی که از کار نیمه وقت به عنوان مدلینگ به دست می آورد را صرف خریداری لوازم آرایش می کند، او می گوید به طور تقریبی ماهیانه ۲۰۰ پوند صرف خرید ابزار آرایشی لازم می کند.

 

عکس های دخترانی شبیه به باربی, عکس های باربی

 

او هزاران نوع وسایل آرایشی دارد و به صورت همزمان بر روی صورتش از دو نوع کرم پودر استفاده می کند. اعتیاد او به آرایش از ۱۱ سالگی شروع شد و از آنجا که به یک مدرسه خصوصی با قوانین سختگیرانه می رفت در مدرسه اجازه آرایش نداشت و پس از ترک آن مدرسه تا کنون به همین رویه زندگی می کند.

 

عکس های دخترانی شبیه به باربی, عکس های باربی

 

عکس های دخترانی شبیه به باربی, عکس های باربی

 

عکس های دخترانی شبیه به باربی, عکس های باربی