عشق، فراموش كردن خود در وجود كسی است كه همیشه و در همه حال ما را به یاد دارد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز جمعه ۱۰ خرداد ۹۲

 

فروردین: اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی‌شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینکه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش‌بینی اتفاقات واکنش نشان بدهید. واکنش نشان دادن به موقع شما را قادر می‌سازد که یک موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل کنید که برای دیگران مفید است.

اردیبهشت: آرزوهای شما امروز با مانعی مواجه شده است که این مانع معمولاً در طول روز باعث می‌شود که شما از رویاهایتان غافل بمانید. اکنون شما باید زندگی واقعی و تخیلات را از هم تشخیص بدهید، که این موضوع تصمیم‌گیری را برای شما مشکل می‌سازد. چون که امروز همه چیز از آن چیزی که واقعاً هست بهتر به نظر می‌رسد، شما با مشکل مواجه خواهید شد. قبل از اینکه بخواهید حرکتی مهم را شروع کنید، برای فهمیدن و بررسی واقعیت لحظه‌ای درنگ کنید.

خرداد: شخصی امروز ممکن است که قصد و نیات شما را اشتباه تعبیر کند، در حالیکه ثابت شده است که شما نمی‌توانید با توجه به جلد یک کتاب در مورد آن قضاوت کنید. فعالیتهای شما با قلب شما متناقض هستند و هر کدام به راهی جدا می‌روند. اما دیگران را به خاطر اینکه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده‌اند سرزنش نکنید. امروز کمتر حرف زدن برایتان مؤثرتر است.

تیر: حتی اگر شما امروز تلاش کنید که با نگه داشتن مسائل احساسی پیش خود از آنها اجتناب کنید، شاید شغل شخص دیگری را به سمت خود جلب کنید. این یک سراشیبی لغزنده است و آگاه بودن از احساسهایتان می‌تواند از سر خوردن بیش از اندازه شما در آن جلوگیری کند. به یاد داشته باشید، که الان بسیار خوب است که از مرزهای محافظتان استفاده کنید تا امنیت عاطفی‌تان تأمین شود. بدون اینکه خودتان را فراموش کنید می‌توانید دوست خوبی هم باشید.

مرداد: امروز شما قادر نخواهید بود که برای خودتان کاری انجام دهید، برای آنکه شما از اینکه به هرکسی که از شما درخواستی دارد جواب “مثبت” می‌دهید احساس خوشنودی می‌کنید. شما به راحتی می‌توانید دوست پیدا کنید، برای اینکه این سخاوت طبیعی روح شما به شدت مسری است. فقط چشمتان را به روی واقعیت باز کنید، برای اینکه اطمینان بیش از حد بعدها در طول روز می‌تواند شما را ناامید کند.

شهریور: اگرچه ممکن است که شما چراغهای سبز را در پیش روی خود بینید، زیرکانه است که شما هنگامی که چراغهای زرد اخطار روشن شدند فعالیت خود را شروع کنید. اگر شما خیلی سریع به سمت جلو حرکت کنید، خواهید توانست به مقاصد نادرست پایان دهید. حتی اگر شما بخواهید با قبول کردن یک پروژه کارتان را شروع کنید و به هرجهت زمانتان را برای آن نیز بگذارید باز هم شما نمی‌توانید معجزه کنید.

مهر: یک دوست یا شریک امروز خیلی نظرش را به شما تحمیل می‌کند. سلیقه‌های شما می‌توانند کاملاً اصلاح شوند و وقتی دیگران خیلی پرخاشجو می‌شوند شما خوشتان نمی‌آید. شما بدون اینکه بخواهید دلخوری یا عصبانیتتان را نشان بدهید، تمایل دارید که این موضوع را راحت بپذیرید. اما برای رسیدن به سطح مهارتی بالاتر و بیشتر مورد توجه واقع شدن برای شما مفیدتر است که نیازهایتان را بیان کنید.

همچنین : بخوانید  فال روز دوشنبه 26 فروردین 1392

آبان: شما نمی‌توانید از انجام دادن آنچه که قبلاً انجام شده کناره‌گیری کنید. به یاد داشته باشید که وقتی شما می‌خواهید خودتان باشید شاید دیگران زیاد در مورد شما درست قضاوت نکنند. شاید شما امروز نتوانید از پیش روی نگرانی‌های دورنی‌تان جلوگیری کنید، اما مجبور نیستید که به اضطرابهایتان اجازه بدهید که تعادل شما را بهم بریزند.

آذر: اکنون اتفاقات زیادی در زندگی شما افتاده که شما نمی‌توانید با آنها کنار بیایید. افراد پیرامون شما حتی آنهایی که دوستتان هستند به نظر می‌رسد که نسبت به همیشه عصبی‌تر هستند و می‌توانند شما را عصبانی کنند. سعی کنید که به ناراحتی‌های گذشته تان نگاهی بیندازید، شما نسبت به موضوعات بسیار ناچیز حساسیت بیش از حد نشان می‌داده‌اید. امروز وقتی که دودل هستید، به جای نگرانی‌هایتان فکرهای مثبتتان را بیان کنید. اگر هنوز هم تردید در شما باقی مانده است، فردا شخص مناسبی را پیدا کرده و ترسهایتان را با او در میان بگذارید.

دی: شما امروز احساس می‌کنید که از آسایش و راحتی همیشگی‌تان بیرون آمده‌اید. شما وقتی که برای انجام دادن کاری آماده نیستید، واقعاً دوست ندارید که آن کار را انجام دهید، اما شهامت جواب منفی دادن را هم ندارید. خوشبختانه شما می‌تواند بدون از دست دادن موقعیت‌هایتان مسئولیتی جدید را نیز قبول کنید. شما قادر هستید خیلی بهتر آز آنچه فکر می‌کردید وظایفتان را انجام دهید.

بهمن: امروز عاشق شدن و دوست داشتن برای شما بسیار راحت است و شما می‌توانید بیشتر از گذشته عاشق باشید. اما اجازه دادن به خودتان برای داشتن تخیلات عاشقانه لزوماً به این معنا نیست که  باید آنها را آشکار کنید. رویاهای شما اکنون بیش از حد فعال هستند، پس دقت کنید که چیزها را اشتباه نگیرید و نابجا عمل نکنید. لازم نیست که آرزوهایتان را برای همه افراد دیگر آشکار کنید مگر اینکه آنها واقعاً بخواهند آنها را بدانند.

اسفند: صداهایی در مورد اینکه آیا راهنمایی ندای دورنی‌تان را قبول کنید یا اینکه خودتان تصمیم بگیرید در مغز شما پیچیده است، و امروز می‌تواند پیامهای پیچیده‌ای به شما ارسال دارد. با وجود این آشفتگی‌های ذهنی دانستن اینکه واقعاً به چه چیزی اعتقاد دارید و چه کاری می‌خواهید انجام دهید دشوار شده است. شما باید قبول کنید که امروز نسبت به قبل حساس‌تر شده‌اید و امکان دارد که سیگنالهای دیگران را اشتباه بفهمید. اگرچه شما می‌خواهید شروع به کار کنید، اما عاقلانه‌تر این است که صبر کنید تا حساسیتهایتان کاهش پیدا کند.