هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ساعت شروع افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ + نام ورزشگاه

ساعت شروع افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ + نام ورزشگاه

همانطور که گفتیم این مراسم در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه و دوساعت قبل از دیدار افتتاحیه در ورزشگاه لوژینکی به صورت زنده اجرا خواهد شد. در ابتدای این مراسم بیش از ۵۰۰ رقصنده‌ی محلی، هنرمندان عرصه‌ی ژیمناستیک و نوازندگان محلی متعددی ایفای نقش می‌کنند.

تاریخ و زمان افتتاحیه جام جهانی 2018

در ادامه، نمایش‌های فرهنگی اجرا خواهد شد و ستاره‌های شناخته شده‌‌ی جهان به اجرای برنامه خواهند پرداخت. در نهایت، یک آتش‌بازی با شکوه، به مراسم پایان خواهد داد.

این نکته رو باید بدانید که قیمت بلیط برای مراسم افتتاحیه کمی بیشتر از قیمت بلیط برای مشاهده‌ی بازی‌های فوتبال است؛ اما این مراسم می‌تواند برای شما و خانواده‌تان بسیار مفرح باشد.


نام ورزشگاه افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

محل برگزاری مراسم افتتاحیه ورزشگاه لوژنیکی در شهر مسکو روسیه است. استادیوم لوژنیکی با گنجایش ۸۱ هزار نفر تماشاچی، علاوه بر میزبانی بازی افتتاحیه و فینال، میزبان ۳ بازی اول در مرحله گروهی، یک بازی در یک شانزدهم نهایی و بازی نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ است.

این استادیوم در مجتمع ورزشی لوژنیکی (Luzhniki Sports Complex) در امتداد رودخانه‌ ی مسکو و در فاصله‌ ی ۶ کیلومتری جنوب غربی مرکز شهر واقع شده است. این ورزشگاه در گذشته نیز میزبان مراسم افتتاحیه، اختتامیه، رویدادهای ورزشی و فینال بازی‌های فوتبال بوده است.

جزئیات مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

همچنین : بخوانید  سوژه جدید رسانه های اسپانیا ؛ رونالدو آدامسش را در جیبش گذاشت
امتیاز 4.00 ( 1 رای )