آیا او (خدا) برای بنده اش کافی نیست؟ (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

علمي و درسي

برای آموزش کسب درآمد از اینترنت در خانه این فایل را دانلود کنید

برای آموزش کسب درآمد از اینترنت در خانه این فایل را دانلود کنید

کسب درآمد از اینترنت, کسب درآمد از تلگرام, کسب درآمد از اینستاگرام, کسب درآمد با سرمایه کم

 

 کسب درآمد از تلگرام

کسب درآمد از طریق تبلیغات متمرکز در تلگرام :

در این روش تبلیغاتی شما به یک کانال تبلیغاتی بسیار پر بازدید در دوره و بازه های زمانی خاص تبلیغات خود را سفارش می دهید، تا آن را به مدت ۱ تا ۲۴ ساعت قرار بدهند، شما بر اساس مقدار بازدیدی که پست تبلیغاتی شما از اعضای آن کانال تلگرام کسب می کند هزینه مورد نظر را پرداخت می کنید.

در روش دوم … ( لطفا به پکیج آموزشی انتهای مطلب توجه فرمایید )

کسب درآمد به وسیله تبلیغات گسترده در تلگرام :

قرار دادن تبلیغ محصول ، خدمات ، کانال ، پیج و یا وبسایت شما به صورت عظیم در ۱۰۰ کانال به بالا را تبلیغات گسترده تلگرامی می نامیم. از این رو که با این روش سیلی از افراد مختلف برای خرید یا دریافت خدمات از شما هجوم می آورند.

با ثبات در مسیر به کسب درآمد بالای خود ایمان داشته باشید

بیش از ۹۰ درصد پیغام هایی که دریافت می کنید از سمت خودتان است. منظور همان گفت و گو های درونی با خودمان است. صحبت با خویش دقیقا نواری است که داخل ذهن خود پخش می کنیم. اگر در این نوار ثبت در مسیر و ایمانی راسخ به فرصت های پیش رو را پخش کنیم بدون هیچ شکی موفقیت به دنبال ما خواهد بود.

« اگر فکر می کنید می توانید یا فکر می کنید نمی توانید ، در هر صورت حق با شماست » هنری فورد کسب درآمد

نیوزلند جمعیت کمتری از اکثر شهر های آمریکا در سال ۱۹۹۸ در بازی های بین المللی آتن مقام اول را در پرتاب دیسک کسب نمود. وقتی بئاتریس فومونیا مدال طلای این رشته را به گردن خود انداخت. تمام مردم به شادی پرداختند. تمام کاری که وی باید انجام می داد پرتاب دیسک کمی دورتر از رقبای خود بود اما این کار چندان ساده ای نیست. او کتاب کوچک جملات الهام بخش قهرمانان سابق المپیک را تهیه نموده بود و یکی از سخنان انگیزشی این کتاب را نوشته بود و در دیوار اتاقش در مسابقات نصب کرده بود. جمله به این شرح بود :

« تفاوت بین پیروزی و شکست ساده است… ایمان »

کسب درآمد از اینستاگرام

قدرتی که شبکه اجتماعی ایسنتاگرام در اطلاع رسانی ، فروش و کسب درآمد دارد کم نظیر است. به صورتی که می شود روزانه حتی ۱۰ میلیون نفر از محصول یا مجموعه تبلیغ شده شما را مشاهده کنند. برای اینکه محصولی بفروشید ، سایت یا پیج خود را تبلیغ کنید باید یک جایگاه تبلیغاتی را به صورت ساعتی ، روزانه و یا هفتگی اجاره کنید.

اهداف خودتان در راه کسب در آمد را به صورت مکتوب و مشخص یادداشت کنید

اهداف به قول عموم رویایی ( بلند پروازانه ) به زندگی تان انرژی و ثابت قدمی می بخشد. شهامت قدم گذاشتن در مسیر آرزو های بزرگ را داشته باشید.

« اگر خود را به سوی ماه پرتاب کنید و به آن نرسید، حداقل به میان ستاره ها قدم گذاشته اید. »

شما می توانید کلیه ویژگی های یک استاد کسب درآمد را داشته باشید. یعنی عزم راسخ برای موفقیت و کسب درآمد میلیونی، مهارت های اشخاص کاردان، توجه کردن به فرصت های شگفت انگیز پیش رو و نگرش مثبت اما با همه این ها اگر فاقد نظم و انظباطی سخت گیرانه در راه فروش و موفقیت باشید فایده محرزی نخواهند داشت.

کسب درآمد از اینترنت, کسب درآمد از تلگرام, کسب درآمد از اینستاگرام, کسب درآمد با سرمایه کم

روش ویژه اسپانیایی کسب درآمد از طریق اینترنت با خرید یک سایت دارای درآمد ثابت

خیلی ها علاقه ای ندارند از صفر کیلومتر یک سایت خریداری بکنند و هزینه و وقت و سرمایه خودشون رو صرف کاری بکنند که ریسک جواب دادنش به طور معمول زیر ۵۰ درصده. بدین صورت با خرید یک سایت دارای درآمد ثابت شما سود خودتون رو ضمانت می کنید. اما در این رابطه نیز باید نکات ریز بسیار مهمی رو مد نظر قرار بدید. توجه داشته باشید که دور خرید سایت های فیلم و موسیقی رو خط بکشید چون ریسک بالایی دارند با توجه به امکان فیلترشد این وبسایت ها در ایران. طبق فرمول کلی برای مثال سایتی با ارزش ۸ میلیون تومان ماهیانه بین ۶۵۰ تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ درآمد دارد.

چه کسی می خواهد یک میلیونر باشد ؟

برای بسیاری از اشخاص تبدیل شدن به یک میلیونر و کسب درآمد بالا و ثابت تنها یک آرزوست. ما با اشتیاق زیادی مسابقات تلویزیونی را که جایزه های هنگفتی دارند، تماشا می کنیم. و برای شخصی که در یک جدال تلویزیونی یا قرعه کشی شرکت کرده آرزوی موفقیت و برنده شدن می کنیم. تعدادی از افراد رویاهای بزرگ تری دارند و تلاش می کنند با امتحان شانس خویش در آن مسابقه شرکت کرده بلکه جایزه ای بزرگ را با خود به خانه ببرند.

کمی بالاتر افرادی هستند که اهمیتی به شانس های اینچنین نمی دهند و از آموزش های مطمئن برای موفقیت مایل و اقتصادی خود بهره می برند. آن ها میاموزند تا از طریق کمترین امکانات ممکن با آموزش های اصولی بیشترین بهره وری را داشته باشند.

باید بیاموزید سعی خود را برای میلیونر شدن را با بهره بردن از روشی مناسب به گونه ای بسیار هیجان انگیز و با شور و اشتیاق دنبال و اداره کنیم ! این سبک و روش به شما اعتماد به نفس بیشتر همراه با احساس رضایت و استقلال مالی می دهد و باعث ترقی شخصیتی شما نیز خواهد شد.

به روز باشید

مردم به آن چیزی که جدید، خاص و بهترین باشد بیشتر علاقه نشان می دهند. به روز باشید و از داغ ترین موضوعات در برنامه خود استفاده کنید. مکمل های غذایی از کسل کننده ترین نمونه ها برای فروش هستند. بر اساس اطلاعاتی که از محصول فعلی خود دارید با شروع تحقیقات گسترده در رابطه با کالای خود ایده های خلاقانه ای را در آن به کار ببرید. مستند های تلویزیونی را تماشا کنید، در اینترنت به جست و جو بپردازید.

متمرکز باشید

افتخار اصلی شما به هیچ وجه نباید بروشور ، سمینار یا مسابقه ای که طراحی کردید باشد. شما باید بتوانید به کار خود در مقام فروشنده و محصولی که به فروش می رسانید حقیقتا افتخار کنید. قبل از هر برنامه ای برای معرفی کالای خود به خروجی ای که خواهید داشت تمرکز کامل و ویژه ای داشته باشید.

شیوع پدیده پیر دختری در ایران !

شیوع پدیده پیر دختری در ایران !

شیوع پدیده پیر دختری در ایران !

یک آسیب شناس اجتماعی با اعلام اینکه ۱۱ میلیون دختر آماده ازدواج داریم؛از شیوع پدیده پیر دختری در ایران خبر داد و گفت: ۴ تا ۶ میلیون پیردختردر کشور وجود دارند که این می تواند تبعات اجتماعی بدی را برای جامعه رقم زند.

دکتر مجید ابهری با بیان اینکه این دختران به این نتیجه رسیده اند که ازدواج به درد آن ها نمی خورد افزود: ۴۰ درصد دختران مجرد ایرانی به مرحله تجرد کامل رسیده اند که عوامل زیادی دراین زمینه نقش داشته است.

وی با تاکید بر افزایش آماردختران مجرد و آماده ازدواج ، دلایل مختلفی مثل مشکلات اقتصادی ، تورم و گرانی ، اشتغال ؛ گرانی مسکن از نظرمادی و حس عدم مسئولیت پذیری پسران از نظر رفتاری را از موانع اصلی ازدواج خواند.

ابهری عبور دختران از سنین مطلوب ازدواج وحتی رسیدن به سن یائسگی را پیر دختری خواند و گفت: این افراد سن مطلوب ازدواج را به دلایلی از دست داده اند اما هنوز مجرد می باشندو اینچنین امروز جامعه مواجه با پدیده به نام “پیر دختری “شده است.

به هم ریختن یک خانواده و مشکلات زناشویی ارمغان عبور سن مطلوب ازدواج

وی افزود: وقتی دختری از سنین عرفی ازدواج عبورکرد ازترس مجرد ماندن به ازدواج های نامناسب تن می دهند. یعنی به مرد متاهل یا مردانی که دارای اختلاف سنی زیاد می باشند پاسخ مثبت می دهند.

این آسیب شناس عوارض اینگونه ازدواج ها را به هم ریختگی یک خانواده در صورت ازدواج با مردان متاهل و بروز مشکلات زناشویی با مردان سنین بالا عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از این دختران به خاطر مسائل یاد شده قید ازدواج را زده و به زندگی مجردی خو گرفته اند اظهار داشت: در این میان بعضی از خانواده ها دچار مشکلات رفتاری با دخترانشان شده واین تقابل های روزمره ،دختران را به زندگی مجردی و جدایی از خانواده سوق داده اند.

دختران منتظر شهزاده زرین کمر با اسب سفید نباشند

دکترمجید ابهری گفت: با توجه به اینکه در روز دختر باید حرف های زد که باعث خوشحالی دختران گردد اما این واقعیت های تلخ باید مورد توجه دولتمردان ، خانواده ها و خود دختران قرار گیرد.

وی در پایان گفت: دولت باید امکانات زیربنایی ازدواج را فراهم کند وخانواده ها از سختگیری های بی مورد و سنگ اندازی ها و بهانه جوئی ها خود داری کنند و دختران نیز منتظر شهزاده زرین کمر با اسب سفید نباشند و با واقعیات زندگی سازش کنند.

منبع : شبکه ایران

تاثیرات رنگ چشم بر توانایی افراد!؟

رنگ چشم,تاثیر رنگ چشم ها

محققان آمریکایی به اسرار جدیدی در مورد تاثیر رنگ چشم بر شخصیت و دید انسان دست یافته اند.

یکی از باورهایی که در مورد رنگ چشم وجود دارد، تاثیر آن در محافظت چشم از نور خورشید است. به این ترتیب افرادی که چشمانشان دارای رنگ دانه های کم رنگ تری است، در مقابل تابش نور خورشید حساس تر هستند. همین حساسیت می تواند باعث ایجاد بیماری هایی نظیر AMD شود.

با این حال دلیل علمی برای اثبات فرضیه هایی که در مورد باهوش تر بودن افراد با چشم تیره وجود ندارد ولی دانشمندان آمریکایی تئوری نسبتاً خوبی در مورد بالا بودن واکنش افراد با چشمان تیره دارند.

این مطالعه در دانشگاه لوییزویل و با مشاهده چند حرکت ورزشی انجام شد.

دانشمندان با مطالعه فعالیت هایی مثل پرتاب توپ، ضربه زدن به توپ و ورزش مشت زنی دریافتند که افرادی که چشمان تیره تری دارند در این دسته فعالیت ها موفق ترند و در مقابل ورزشکارانی که چشمان روشن دارند، در حرکت های آرام مانند گلف یا بولینگ قدرت دارند.

 

منبع:عصر ایران

کودک ایرانی نابغه جدید انجمن جهان تیزهوشان

کودک ایرانی نابغه جدید انجمن جهان تیزهوشان | www.campfa.ir

شروین سرابی، کودک نابغه سه ساله ایرانی مقیم انگلستان، از سوی انجمن جهانی تیزهوشان – منسا (MENSA) حائز عنوان خردسال‌ترین نابغه جهان شد.

 

به گزارش ایسنا، اگرچه اغلب والدین در باهوشی فرزندانشان مبالغه می‌کنند، اما این قضیه در مورد والدین شروین سرابی صدق نمی‌کند، چرا که فرزند آنان می‌تواند در سن سه سالگی تا عدد ۲۰۰ شمرده و نام تمام کشورهای جهان را از حفظ بازگو کند. داشتن ضریب هوشی ۱۳۶، شروین را در زمره معدود افراد باهوش دنیا قرار داده است، زیرا تنها یک درصد در جهان دارای این ضریب هوشی منحصر به فرد هستند.

شروین از ۱۰ماهگی شروع به تکلم کرد و در۲۰ ماهگی می‌توانست جملات را کامل ادا کند. در سن دوسالگی قادر بود ضمن شروع به خواندن، تا ۲۰۰ شمرده و با تشخیص پرچم‌ کشورها نام آنها را بگوید. وی همچنین توانایی نام بردن سیارات منظومه‌شمسی و اعضای بدن انسان و اندام‌های داخلی آن را داشت.

آماندا سرابی، مادر شروین می‌گوید در سن ۱۸ ماهگی متوجه شوق شروین به یادگیری شده اما این مسئله برای آنان طبیعی به نظر می‌رسید تا این که مردم عنوان کردند که این قابلیت وی بسیار غیرمعمول و منحصر به فرد است.

بنا به گزارش پایگاه اینترنتی دیلی‌میل، در حال حاضر شروین به عضویت جامعه تیزهوشان منسا درآمده است و تنها ۱۰۰ کودک زیر ۱۰ سال از مجموع ۲۲ هزار عضو آن در سراسر انگلستان حائز این عنوان هستند.

اینترنت پرسرعت رایگان برای تلفن های همراه +آموزش

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از باشگاه، وایمو (WIMO) نخستین شبکه اینترنت پرسرعت و بی سیم محلی است که به صورت رایگان به شهروندان عرضه می شود.

 

سرویس وایمو هم اکنون در برخی نقاط شهر تهران مانند سینما، کتابخانه، مراکز خرید و بانک ها عرضه شده و قرار است تا در آینده ای نزدیک مناطق و شهرهای بیشتری از کشور را تحت پوشش بگیرد. 
برای استفاده از اینترنت بی سیم محلی رایگان فقط به یک حساب کاربری در شبکه وایمو و اتصال WiFi نیاز دارید و احتیاجی به مودم و نرم افزارهای راه انداز دیگر بر روی موبایل، تبلت یا لپ تاپ خود نیست. 
شما می توانید در مناطقی که تحت پوشش شبکه وایمو قرار گرفته اند با ارسال یک پیام کوتاه حاوی متن WIMO به شماره ۳۰۰۰۹۴۶۶  تنظیمات اینترنت بی سیم محلی را دریافت کرده و از آن استفاده کنید. 
 
درباره‌ی WiMo (وایمو) بیش‌تر بدانید
«وایمو» شبکه‌ای است که به شهروندان امکان می‌دهد بدون نیاز به مودم‌های وایمکس مبین‌نت، تنها با استفاده از دستگاه‌های مجهز به Wi-Fi به اینترنت پرسرعت وصل شوند. در ادامه، به مهم‌ترین ویژگی‌های این شبکه اشاره شده است.
 
WiMo (وایمو) آسان است. بزرگ‌ترین ویژگی «وایمو»، شیوه‌ی استفاده‌ی بسیار آسان از آن است، طوری که کاربران به ساده‌ترین شکل ممکن و تنها با روشن کردن Wi-Fi دستگاه خود و انتخاب شبکه‌ی WiMo، می‌توانند به اینترنت متصل شوند. اکنون تنها کار باقی مانده، باز کردن مرورگر وبی هم‌چون اینترنت اکسپلورر یا فایرفاکس و گشت و گذار در دنیای اینترنت با سرعت مطلوب است.
 
WiMo (وایمو) همه‌جا شما را می‌شناسد. هنگامی که برای نخستین بار به شبکه‌ی «وایمو» وصل می‌شوید، باید با استفاده از شماره‌ی موبایل خود در سیستم ثبت‌نام کنید تا شماره‌ی موبایل شما به نام کاربری‌تان در شبکه‌ی «وایمو» بدل شود. برای این کار کافی است عبارت WiMo را به شماره ۳۰۰۰۹۴۶۶ پیامک کنید تا پس از چند لحظه رمز عبورتان برای شما پیامک شود.
اکنون در هر مکانی که تحت پوشش شبکه‌ی «وایمو» باشد، می‌توانید با استفاده از همین نام کاربری و رمز عبور به شبکه وصل شده و از اینترنت پرسرعت استفاده کنید.
 
WiMo (وایمو) رایگان است. هنگامی که برای نخستین بار به شبکه‌ی «وایمو» وصل می‌شوید، می‌توانید یک ساعت از اینترنت پرسرعت بی‌سیم بدون محدودیت از نظر سرعت و حجم استفاده کنید. این دوره‌ی لذت‌بخش پس از یک ساعت به پایان می‌رسد و از‌ این پس با این‌که هنوز اینترنت کاملاً رایگان است، اما سرعت ارتباط محدود می‌شود.
اما هر زمان که بخواهید، می‌توانید با تهیه کردن طرح‌های گوناگون حجمی و زمانی «وایمو» از روی سایت «وایمو»، سرعت اینترنت خود را دوباره افزایش دهید.
 
 دسترسی به حساب کاربری WiMo (وایمو) ساده است. گذشته از ثبت‌نام با تلفن همراه، از طریق سایت رسمی «وایمو» در نشانی www.wimo.ir نیز می‌توانید در شبکه‌ی «وایمو» ثبت‌نام کنید. سپس همواره می‌توانید با استفاده از نام کاربری (شماره‌ی موبایل) و رمز عبور، وارد حساب شخصی خود شوید و عملیات گوناگونی مانند تغییر دادن اطلاعات شخصی، مشاهده‌ی آمار مصرف اینترنت، شارژ کردن حساب «وایمو» و …  را انجام دهید.
 
شارژ کردن حساب WiMo (وایمو) ساده است. برای شارژ کردن حساب «وایمو»، گذشته از پرداخت اینترنتی از طریق سایت «وایمو»، می‌توانید کارت‌های شارژ «وایمو» را از مکان‌های فروش این کارت‌ها تهیه کنید و با اعلام شماره‌ی رمز (PIN) آن از طریق پیامک در سایت «وایمو»، حساب خود را شارژ کنید.
 
به زودی بسیاری از مکان‌های عمومی در شهر تهران تحت پوشش شبکه‌ی «وایمو» مبین‌نت قرار خواهند گرفت. بنابراین توصیه می‌کنیم از طریق سایت رسمی «وایمو» در این نشانی، در جریان تازه‌ترین تغییر و تحولات و مکان‌های تحت پوشش قرار بگیرید.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اینترنت رایگان وایمو می توانید به غرفه های مبین نت در هجدهمین نمایشگاه الکامپ مراجعه کنید.

فرهنگی ترین آبشار دنیا +عکس

ابشارها همیشه دستمایه خلاقیت های مختلف بوده اند و این باعث شده است تا هرکدام با استفاده از وسایل مختلف آبشارهایی را ایجاد کنند.

“آلیشا مارتین” از جمله افرادی است که با به تازگی دست به ابتکاری جالب زده است و با استفاده از کتاب های دور ریخته شده آبشارهای هنری ایجاد کرده است تا لقب خلاقیت فرهنگی را بگیرد.

این ابشارها به گونه ای ساخته شده اند که انگار آبشاری از آن ها در حال بیرون ریخته شدن از خانه ها هستند و به نظر در زمان متوقف شده اند. 

ایده اصلی این ابشارها به این گونه است که سازه آبشار مانندی برای هر کدام از مجسمه ها ساخته شده است و سپس روی آن با کتاب های مختلف پوشیده شده است.

ناسا اعلام کرد:خیالتان راحت،دنیا پس از شب یلدا به پایان نمی‌رسد!

 

مگر اینکه چند وقت اخبر را در غار زندگی کرده باشید در غیر این صورت شما هم شایعه اینکه حیات در کمتر از سه هفته دیگر به پایان می‌رسد را شنیده‌اید. این چیزی است که کسانی که نسبت به نظریه پیش‌بینی مایان‌ها اعتقاد دارند هم می‌گویند، نظریه‌ای که می‌گوید رویدادهای عظیمی در ۲۱ دسامبر سال جاری میلادی یعنی درست آخر همین آذر ماه خودمان اتفاق می‌افتند

 

ناسا این موضوع را کاملا رد کرده و حتی ضمن انتشار بیانیه‌ای در این خصوص یک بخش کامل در وب‌سایت خود به نام “ماورای ۲۰۱۲: چرا جهان به پایان نمی‌رسد” را راه‌اندازی کرده است. بر طبق اعلام ناسا، اصل این شایعه زمانی به وجود آمد که گفته شد سیاره‌ای به نام نیبیرا به سمت سیاره آبی ما در حال حرکت است. همه اینها به حدسی که در مورد پایان جهان در تقویم مایان‌ها گفته شده وابسته است که البته  این اتفاق به وقوع نخواهد پیوست. حتی اگر سیاره‌ها در یک مسیر قرار بگیرند مشکلی به وجود نخواهد آمد.


 

دیوید موریسون یکی از دانشمندان ناسا در این خصوص می‌گوید: من نامه‌هایی از کودکان دریافت می‌کنم که ترسیده‌اند. به نظر من این بدترین قسمت این شوخی است.

ناسا همچنین اعلام کرده است که مردم باید بیشتر نگران تغییرات آب و هوایی و اثرات آن بر زمین باشند تا قرار گرفتن سیارات در یک مسیر و تاریک شدن کامل جهان به خاطر این موضوع.

حالا به نظر می‌رسد که با این اظهارنظر ناسا به عنوان مهم‌ترین و قویترین سازمان فضایی جهان که زمین اصلا در خطر نیست، هر اظهارنظر دیگری در این مورد کاملا باطل خواهد بود. چیزی که مهم است این است که نیبیرا وجود خارجی ندارد و حتی بد نیست بدانید که این فاجعه ابتدا برای سال ۲۰۰۳ پیش‌بینی شده بود و صبح روز ۲۲ دسامبر هیچ فرقی با روزهای قبل نخواهد داشت و ما اینجا خواهیم بود تا آخرین و بهترین اخبار تکنولوژی را به شما اعلام کنیم.

چگونه باتری لب تاپ خود را دوباره زنده کنید؟

سرد کردن اجسام باعث کاهش لرزش مولکول ها شده و جریان برق را با سرعت و کیفیت بهتری عبور می دهد و به عبارتی آنها را تبدیل به یک ابر رسانا می کند.


با این روش می توان باتری های مرده لپ تاپ را دوباره زنده کرده و نیازی به خرید مجدد آنها نخواهید داشت.
باتری های لپ تاپ به طور ایده آل باید حدود دو ساعت و نیم شارژ خود را حفظ کنند اما بعد از گذشت ۱ تا ۲ سال عمر مفید آنها کاهش یافته و کارایی اصلی خود را از دست می دهند.

باتری های ضعیف شده یا اصطلاحاً مرده لپ تاپ فقط ۱۰ تا ۱۵ دقیقه شارژ را در خود نگه می دارند و برای خرید دوباره آنها باید هزینه زیادی را پرداخت کنید اما بهتر است قبل از آن روشی که به شما پیشنهاد می دهیم را امتحان کنید.

باتری لپ تاپ خود را به مدت ۱۵ ساعت داخل فریزر بگذارید تا کاملاً یخ ببند، سپس آن را از فریزر خارج کرده و چهار دفعه شارژ و دشارژ (خالی) نمایید تا باتری عمری دوباره بگیرد.

اما این عمل چگونه باعث افزایش عمر باتری لپ تاپ شده و چقدر بر مبنای علمی استوار است؟ همانطور که میدانید جریان برق به علت لرزش طبیعی مولکول ها به راحتی از اجسام عبور نمی کند که به دلیل نظم بیشتر مولکول ها این امر در اجسام رسانا کمتر است.

سرد کردن اجسام باعث کاهش لرزش مولکول ها شده و جریان برق را با سرعت و کیفیت بهتری عبور می دهد و به عبارتی آنها را تبدیل به یک ابر رسانا می کند.

البته برای متوقف کردن کامل لرزش مولکول ها به سرمای -۲۷۳ درجه سانتی گراد نیاز است که عملاً دست یافتنی نیست و علت عملکرد بهتر CPU در هوای سرد نیز همین امر است.

با استفاده از این ترفند باتری لپ تاپ شما می تواند مجدداً ۱ تا ۲ ساعت شارژ خود را حفظ نماید و این روش را برای بازیابی هارد دیسکی که کار نمی کند نیز می توان بکار برد.

دوقلوی زمین + تصویر

آیا روزی می رسد تا بتوانیم از روی سیاره ای دیگر طلوع و غروب خورشید یا حتی چند خورشید را ببینیم؟ دانشمندان بدنبال پاسخ این سوال اند. آنها به تازگی همتایی برای زمین یافته اند.

دانش های روز باشگاهخبرنگاران؛ ابر زمین کشف شده در فاصله ۴۴ سال نوری از زمین قرار دارد و متعلق به ستارهکوتوله HD 40307 که میزبان ۶ سیاره است.نکته مهم درباره این سیاره دارا بودن یک مدار با فاصله ای مناسب از ستاره مادر است.این فاصله می تواند امکان پیدایش حیات را برای سیاره فراهم کند. این سیاره در آیندهتوسط ماموریتهای فضایی بیشتر بررسی خواهد شد.

سیاره مذکور ششمین سیاره سیستم منظومه فراخورشیدی است و در فاصله ۹۰میلیون کیلومتری ستاره مادر قرار گرفته است.

آموزش تصویری استفاده از ایمیل اوت لوک


 

مرحله اول : اول برنامه Outlook را اجرا کرده و از منو Tools گزینه Account Setting را انتخاب نمایید.

 

مرحله دوم : بر روی گزینه New کلیک نمایید.

 

 

 

مرحله چهارم : حال تیک Manually Configure را زده و گزینه Next را کلیک نمایید.

 

 

مرحله ششم : حال مشخصات ایمیل خود را وارد نموده و گزینه Server Information را با اطلاعات زیر کامل نمایید و در نهایت بر روی گزینه More Setting کلیک نمایید.

 

Your Name:
E-mail Address:
Account type: <POP3>
Incoming mail server: <pop.mail.yahoo.com>
Outgoing mail server: <smtp.mail.yahoo.com>
User name:
Passowrd:

 

 

مرحله هفتم : در این مرحله باید پنجره Advance را انتخاب نمایید و مشخضات را طبق شکل زیر کامل نمایید.

 

Incoming server (POP3) to 995 tick the ‘This server requires an encrypted connection (SSL)‘.

Outgoing server (SMTP) to 465 and Select ‘SSL‘ in the drop down list.