لباس قدیمی را بپوشید ولی کتاب نو بخرید.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روزانه

معنی شعر فال حافظ | روش های گرفتن فال

معنی شعر فال حافظ | روش های گرفتن فال

فال حافظ آنلاین , فال حافظ آنلاین با معنی , دانلود فال حافظ

فال حافظ با دیوان حافظ در بین ایرانیان یک رسم عمومی است. دیوان شعر خواجه شمس الدین حافظ شیرازی از پر طرفدارترین کتبی است که در خانه هر ایرانی وجود دارد. ایرانیان برای تفنن و شاید برای تصمیم گیری با زدن فال به این دیوان فرصتی برای خواندن شعر و تفسیر آن به خیر و صلاح یا به شر و ناصواب پیدا می‌کنند.

ایرانیان به هنگام زدن فال، کتاب را در دست می‌گیرند و به بیان این جملات یا جملاتی از این دست می‌ پردازند:

ای حافظ شیرازی، تو کاشف هر رازی، ما طالب یک فالیم، بر ما بنما رازی

ادامه مطلب

فال روزانه سه شنبه ۲۱ ابان ۹۲

فال ۲۱ ابان ۹۲, فال روز سه شنبه ۲۱ ابان ۹۲

فال روزانه سه شنبه 21 ابان 92

فال روزانه سه شنبه ۲۱ ابان ۹۲

فروردین:

امروز سلامتی و کار اهمیت زیادی دارند. نیاز به این دارید که سلامتی بیشتری کسب کنید و حواستان به غذاهایی که می خورید و همچنین کارهایی که در تعطیلات انجام می دهید باشد. کارهایی وجود دارند که خانواده تان بدون شما انجام نمی دهند، ولی می توانید از اراده تان استفاده کنید تا از چیزهایی که خوشتان نمی آید دور بمانید.

اردیبهشت:

باید بیش تر از این مراقب خودتان باشید. چیزهایی هستند که به جسمتان فشار می آورند. این ها مشکلات گوارشی و معده ای هستند. اگر مراقب نباشید در تعطیلات سلامتیتان دار مشکل می شود و زمینگیرتان می کند. در این فصل نزدیک خانواده بمانید. برای کنار گذاشتن بعضی خاطرات به آنها نیاز دارید.

خرداد:

در هنگام چیدن دکوراسیون خانه و اطرافتان خلاق و اصیل باشید. این مکانها جاهایی هستند که بیشتر از هر جای دیگری در دنیا از آنها لذت می برید. اگر راه های غیرمعمولی برای خلاق بودن پیدا کنید خواهید دید که برای خلاقیتتان از شما ستایش می شود. رنگ آمیزی کنید، پرده ها را بیاویزید و همه جا را تمیز کنید.

تیر:

امروز روز وحشتناکی است. فردی در میان مدیران بالاتر از شما وجود دارد که با ارزش های شما کاملا مخالف است و برای هرکاری که می خواهید با یک پروژه انجام می دهید یک “نه” خیلی بزرگ بر سر راه می آورید. قادر نخواهید بود که نگرش او را بستایید، فقط می توانید آنرا بپذیرید. خواهید دید که شغلتان در حال کند شدن است. بایستید و مشکلات را حل کنید تا همه چیز دوباره به تعادل برسد.

مرداد:

امروز حس کار و ماموریتتان خیلی فعال و بالا است. می خواهید تمام کارهایی که می توانند زندگیتان را ارتقاء در آورند را عملی کنید. عاشق کار کردن با افراد بیمار و افراد متفاوت هستید. در کمک کردن به دیگران خیلی خوب عمل می کنید. شاید بهتر است بدانید که برای رسیدن به ایده آل هایتان نیاز به این دارید که تحصیلات عالی تری داشته باشید. ادامه دهید. شاید بخواهید که در این ماه یک سفر داشته باشید. به کسی که به شما نیاز دارد و درد دارد کمک کنید.

شهریور:

در مدیریت کردن دیگران و همه چیز خیلی خوب و مثبت عمل می کنید. امروز تا می توانید با دیگران کار کنید. احتمال این وجود دارد که دعوت به ملحق شدن به یک گروه در محل کار شوید. این خیلی خوشحالتان می کند. مثبت اندیش باشید و اهداف در دسترسی را انتخاب کنید.

مهر:

ناامیدی در محل کار فقط برای مدت کوتاهی باقی می ماند. شرایطی وجود دارند که شما را ساکت و خاموش نگه می دارند و از تعجب خشکتان می زند، ولی این می تواند برایتان خیلی باارزش و خوب از آب دربیاید. امروز کمی وقت را صرف مرتب کردن میزکار و همچنین خانه کنید. زندگی خانوتدگی خیلی عالی خواهد بود و امروز عصر برایتان خیلی مفرح و پرتلالو خواهد بود.

آبان:

امروز نیاز به این دارید که ارتباطات بالایی داشته باشید. خودتان را خیلی خوب نشان می دهید و خیلی قانع کننده هستید. اگر مطمئن و معاشرتی باشید دمی توانید امروز مشکلاتی که بروز می کنند را به راحتی حل کنید. امروز درمورد همکاران و داستان زندگیشان خواهید شنید. این می تواند باعث شود که قدردان شرایط زندگی و داشته هایتان شوید. شاید امروز با همکارانتان اختلاف عقیده پیدا کنید. این مساله نیاز به این دارد که با یک لحن دوستانه حل شود.

آذر:

اگر فردی را یافته اید که دوست دارید بیشتر او را بشناسید، کمی آهسته تر اقدام کنید و همه چیز را به آرامی پیش ببرید. امروز اعتماد به نفس دارید و کمی خودمحور شده اید و این اصلا خوب نیست. شما می خواهید که مرکز دنیای کسی باشید، اما امروز زمان مناسب آن نیست. فردا دوباره امتحان کنید.

دی:

شما علاقه کمی به مذهب و سیستم های اعتقادی اطرافتان دارید. عیبی ندارد، ولی باید حتما یک قدرت برتری پیدا کنید که در زمان مشکلات زندگی کمکتان کند! چیزهای جزیی این کار را نمی کنند. مراق باشید که امروز برای همسرتان باارزش و واضح باشید. می خواهید بیرون بروید و خیلی جالب نیست اگر مثل همیشه به نظر بیایید.

بهمن:

اطلاعات اسرارآمیز و عرفانی بدست می آورید که تخیلتان را به آتش می کشد و باعث می شود که خواهان یادگیری بیشتر شوید. این خیلی مساله خوبی است. شاید سعی کنید که از تخیتان برای خواندن درباره فیزیک استفاده کنید، ویا با یک فیزیک دان ارتباط برقرار کنید. او می تواند درمورد سوالاتتان خیلی کمکتان کند.

اسفند:

گاهی اوقات خیلی روحانی و عرفانی می شوید. خیلی دوست دارید که به درونتان گوش فرا بدهید و سعی کنید که آنچه در ذهنتان در جریان است را رمز گشایی کنید. اکنون در حال انتقال این میل به دیگران هستید. مراقب باشید که یک دفعه محصور تعداد زیادی مشکلات نشوید. شاید ببینید که مغذتان درد شدیدی می گیرد. مراقب باشید، کسی قد دارد که احساساتتان را جریحه دار کند.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی زیگیل

فال روزانه یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲

فال روزانه یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲

فروردین:

پروژه هایی که برنامه ریزی کرده بودید امروز تمام خواهند شد و باید بعد از آن به رنگ آمیزی دیوارها و پاک کردن برگ ها بپردازید. برای ادامه ی سال هدف هایتان را تعیین کنید تا پروژه هایتان را ادامه دهید و هیچ چیز به تعویق نیفتد. اهداف پراهمیتتان را فراموش نکنید.

اردیبهشت:

لمروز به بدنتان گوش بدهید. به شما می گوید که درست غذا بخورید و ورزش کنید. تابستان تمام شده و اکنون فقط می خواهید بنشینید و به بازی های ویدیویی مشغول شوید. این اصلا خوب نیست. رژیمتان را حفظ کنید، وزنتان را کم کنید و خواهید دید که می توانید یک شریک خوب پیدا کنید.

خرداد:

امروز حس ششمتان خیلی قوی شده. یک نفس عمیق بکشید و به آنچه که ذهنتان به شما می گوید گوش کنید. وقت آن رسیده که برنامه ریزی و سازماندهی کنید، و همچنین زمان این است که به جزییات نیز توجه داشته باشید. به پیام های ریزی که معشوقه تان به شما می رساند توجه کنید.

تیر:

شما پول و امکاناتی دارید که برای شما شادی آور هستند. مراقب باشید که امروز تمام اوراقتان را مرتب کنید و پروژه هایی که در اول تابستان شروع کردید را پیدا کنید. باید فردا کار کنید پس امشب کمی زود بخوابید.

مرداد:

امروز مسوولیت قبول کنید. به این نتیجه برسید که پذیرفتن ریسک های محاسبه شده نتایج خوب و شادی بخشی برایتان خواهد داشت.یاد بگیرید که با بودجه بندی و سرمایه گذاری ثروتمند شوید. نتایج خوبی بدست خواهید آورد.

شهریور:

برای فرار از یک موقعیت مخاطره آمیز در محل کار استفاده از تمام مهارت هایتان در مذاکره کردن ضروری است. خواهید دید که استفاده از کلمات پر از خشم و یا تمسخرآمیز برایتان گران تمام خواهد شد. سعی کنید هنگام حل مسایلی که شامل سیاست های اداره می شوند سازش داشته باشید، با بصیرت عمل کنید و کمک هایتان ثمربخش باشد.

مهر:

بعضی انسان ها همیشه راحت هستند ولی برای کسی سودی ندارند. به دنبال تغییراتی در محل کارتان باشید که برایتان پاداش های خوبی به همراه داشته باشند. در تمام تصمیمات اساسیتان خانواده تان را درنظر بگیرید.

آبان:

امروز روحیه ضعیفی دارید. روزهای سرد در پیشند و هیچ کس برای آن آماده نیست. کارتان را آغاز کنید تا در پاییز و زمستان موفقیت بدست آورید. بدست آوردن سرگرمی در زمستان خیلی آسانتر است.

آذر:

رقابت وجه خوب شما را نشان خواهد داد. در رقابت هایتان به نتایج خوبی می رسید. در هنگام نیاز دعا کنید و برای راهنمایی به درون خودتان توجه نگاه کنید. امروز یک کودک را راهنمایی و کمک کنید.

دی:

یک شغل و زندگی جدید پیدا کنید. از کار گردن به خاطر پول دست بکشید، خیلی نمی توانید ازین راه دربیاورید. اگر کاری که می کنید را دوست داشته باشید روزهایتان سریع تر خواهند گذشت و زندگیتان شیرین تر خواهد شد.

بهمن:

امروز به دیگران گوش بدهید. مردم به کسی نیاز دارند هنگام صحبت کردن به چشمانشان نگاه کند و در زمان مناسب سرش را تکان دهد. از سخن چینی پرهیز کنید، زیرا تاثیر معکوسی خواهد داشت و باعث ناراحت کردن دیگران می شود.

اسفند:

امروز به کودک درونتان اعتماد کنید تا توصیه های خوبی به شما بکند. کمی عجیب به نظر می رسد، اما گاهی اوقات کودک درونتان پاسخ های درست را می داند. برای کنار آمدن با شرایط باید قوی و شاد باشید.

فال روزانه جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲

فال روزانه,فال امروز,مهر 92,فال پنجشنبه 4 مهر 92,4مهر 92,,فال روزانه پنجشنبه 4 مهر 1392,سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,اس ام اس | کمپ فارسی

فروردین:

توجه تان را به طور کامل به وظایف کاریتان معطوف کنید. اصلا به پیغام ها و تماس های تلفنیتان پاسخ ندهید. فقط کارتان را انجام دهید. نتیجه ی آن در آینده این است که فشاری را متحمل نمی شوید.

اردیبهشت:

هر بار می توانید فقط در یک مکان باشید. بیش از حد به خودتان فشار نیاورید و برای تمام کردن وظایفتان وقت زیادی را به خودتان بدهید. اگر از همه ی جهات اطلاعات بسیار زیادی به طرفتان روانه شد، بنشینید و آنچه را که می خوانید، می شنوید و می گویید را مرتب و برنامه ریزی کنید.

خرداد:

امروز به دکتر بروید و به تمام ناخوشی هایتان رسیدگی کنید. مشکلات مزمن اذیتتان می کنند، اما اگر به آنها رسیدگی کنید حالتان خیلی خوب خواهد شد. دردها و ناخوشی ها همه نشانه ی آلرژی هستند.

تیر:

احساساتتان در امور عاشقانه امروز کمی سرد میشود. شاید امروز نخواهید که کسی دور و ورتان باشد. همسر و یا معشوقه تان درمورد امروز و حالت روحیتان کمی نگران می شود. کمی قانون برای خودتان تعریف کنید که کمی به شما آزادی دهد.

مرداد:

اگر ذهنتان سریع تر از زبانتان حرکت می کند، بهتر است که دهانتان را بسته نگه دارید. از لحظه تمام لذت را ببرید و با معشوقه تان به شدت صادق باشید. شاید آسان باشد که جدی نباشید، ولی صداقت و رک گویی چیز باارزشی است.

شهریور:

دیگران هم احساسات دارند. دوستی دارید که در حال اضافه وزن پیدا کردن است و اصلا دوست ندارد که به او بخندند. با او همدردی کنید و با نخوردن بستنی کنار او کمکش کنید!

مهر:

امروز نمی توانید که تظاهر کنید برای ارایه تان آماده هستید. باید در محل کار برای ارایه کنفرانستان بهانه بیاورید. نترسید، از پس آن بر می آیید.

آبان:

وقتی کسی را خیلی عصبانی می کنید، باید عواقب آن را نیز در نظر بگیرید. امروز مسوولیت کارهایی که می کنید را قبول کنید و مطمین شوید که وقتی کار بدی می کنید  به کسی جز خودتان آسیب نرسد. درمورد اینکه کی هستید و وقتی تصمیم گیری می کنید چه تاثیری روی خانواده می گذارید فکر کنید.

آذر:

با تغییراتی که درخانواده ایجاد می شود خودتان را سازگار کنید. انقدر مصمم نباشید که راه خودتان را بروید و هیچ چیز جز خودتان را نبینید. مراقب اموالتان باشید و کیفتان را در جیب و یا کمدتان محکم نگه دارید. امروز در محل کار دزدی پیدا خواهد شد.

دی:

به دنبال اهداف و رویاهایتان باشید. در زمان مناسب و وقت مقرر همه چیز بروفق مرادتان پیش خواهد رفت. در جهت چیزهای خوبی که زندگیتان را ارتقا می دهد کار کنید. به زودی ثروتمند خواهید شد.

بهمن:

اگر امروز در وجسم و روحتان احساس خستگی می کنید، شاید به دلیل بحث ها و جدل هایی باشد که با معشوقه تان داشته اید. شاید امروز نخواهید اقدام سختی انجام بدهید ولی متوجه کاری باشید که مهم است. همه چیز را خوب کنید و عذرخواهی فراموش نشود.

اسفند:

امروز خیلی روز خوبی برایتان نیست. از سیاست های اداره دور بمانید و به هر قیمتی که شده از جرو بحث های درون خانواده اجتناب کنید. به مراقبه بپردازید و چشمان خود را بسته و بگذارید زندگی اطرافتان جریان داشته باشد. امروز هیچ تصمیم مهمی نگیرید.

فال روزانه پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲

فال روزانه پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲

سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,اس ام اس | کمپ فارسی,فال روزانه,سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,اس ام اس | کمپ فارسی

فروردین:

امروز به خودآگاهی عجیبی می رسید. چهره تان را در آیینه می بینید و این باعث می شود که بسیار قضاوت جو باشید. در خودتان به دنبال چیزی باشید که دوست دارید و روی آن بخش از آناتومیتان تمرکز کنید. سعی کنید که مدام خودتان را دست کم نگیرید. اگر یاد نگیرید خودتان را دوست بدارید شادی را بدست نخواهید آورد.

اردیبهشت:

اول ماه باعث می شود برای مهمترین بخش های ذهنتان حس مسولیت پیدا کنید. این شاید به این دلیل باشد که دوباره مجبورید که بودجه بندی کنید و به صورت حساب هایتان برسید. سعی کنید بیش از آنچه که دارید خرج نکنید.

 

خرداد:

یک کار پیدا کنید. باید به مسوولیت هایتان در خانواده برسید. چرا می گذارید که همسرتان به همه چیز برسد و تلاش کند. به محض اینکه بفهمید چقدر باید از خودتان مایه بگذارید می توانید تبدیل به بخشی از خانواده شوید که نقش بزرگی دارد.

 

تیر:

اداره تان پر از ایده، سخن پینی و نقطه نظرات مختلف است. اما هیچ کس تمایلی ندارد که به شما گوش دهد. اشکالی ندارد. شما کار و وظایف خودتان را دارید و باید همه ی آنها را تمام کنید.

 

مرداد:

مراقب پرخاش گری هایی که در اطرافتان در اداره وجود دارد باشید. شاید ببینید که کشمکش ها به شما آسیب می رسانند. برای جنگ آماده باشید ولی هیچ بحثی را آغاز نکنید. درمقابل مقامات بالاتر حاضرجواب نباشید و عقایدتان را برای خودتان نگه دارید.

 

شهریور:

امروز مجبورید کاری را انجام دهید که اصلا باب میلتان نیست. شاید خرج و مخارج و یا کار برای کسی باشد که اصلا دوست ندارید. شیرینی بپزید و آنرا بین همسایه هایتان پخش کنید. این باعث می شود دوستان بیشتری پیدا کنید.

 

مهر:

امروز در خانه تان بر سر قدرت جنگی بوجود می آید. نمی توانید از آن اجتناب کنید. از شما خواسته می شود که با معشوقه تان خیلی سازش کنید. هیچ کس آدم های زورگو را دوست ندارد. به او بگویید که چه فکر می کنید و از او بخواهید که کمی کوتاه بیاید.

 

آبان:

امروز کودکیتان دوباره خود را نشان داده و به سراغتان می آید. هیچ کس نمی تواند گذشته را تغییر بدهد. بهترین کار اینست که بیشتر در مورد گذشته های خوب بیندیشید و در آن بخش ها زندگی کنید.

 

آذر:

تغییرات ضروری زندگیتان را امروز بررسی کنید. آماده ی این باشید که وقتی برنامه هایتان تغییر کردند شرایط و اتفاقات سخت را به خوبی تحت کنترل درآورید. بگذارید که حس ششمتان در رابطه ی بعدی راهنمایتان باشد. این یکی می تواند خودش باشد.

 

دی:

اگر بتوانید از اشتباهات کوچک همسرتان چشم پوشی کنید به او نزدیکتر خواهید شد. امروز روز بسیار مناسبی است که فردی را که برایتان شایسته است را پیدا کنید. شاید دوستانتان او را تایید نکنند ولی این که اهمیتی ندارد.

 

بهمن:

امروز دیگر احساس نکنید که تهدید می شوید! در خانه و محل کار کاملا ایمن خواهید بود. شاید بیابید که بهتر است درها و پنجره ها را قفل کنید تا احساس امنیت پیدا کنید. یک سیستم هشداردهنده نصب کنید و یا یک سگ بزرگ بخرید. البته سگ بهتر است، چون هم بازی خوبی می شود.

 

اسفند:

امروز تجربه های جدیدی به دست خواهید آورد. دستتان را روی کارمندی بگذارید که به بخش شما آماده است. شما احساسات خیلی عجیب ذهنی به خودتان دو تا دارید. آیا آن نگاه ها چیزی را می فهمانند؟شاید…

فال روز سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲

فال روز سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲

فروردین:

وقتی سر راهتان پر از سد ها و موانع گوناگون است، زندگیتان مملو از ناامیدی می شود. وقتی که موانع زندگی عادیتان را با مشکل مواجه می کنند، نگرش و امید خودتان را حفظ کنید. آنچه که امروز در خانه تان می گذرد را دوست ندارید، ولی بهتر است که یک نفس عمیق بکشید و به سمت تعادل و هماهنگی در زندگی پیش بروید.

اردیبهشت:

روابط در زندگیتان همیشه سخت خواهند بود. به این نیاز ندارید که خودتان را عوض کنید، فقط باید کمی در نگرشتان تغییر ایجاد کنید. شما رییس نیستید، و باید به دیگران هم اجازه رهبری کردن را بدهید. وقتی به آنچه که خواستید رسیدید، از زیر بار مسولیت های خودتان شانه خالی نکنید.

خرداد:

امروز بودجه تان کم است، پس بیش از حد خرج نکنید. سرگرمی های دیگری پیدا کنید و خانه بمانید و فقط از وققتان لذت ببرید. ورزش کنید و مشکلات زندگیتان را رفع کنید.

تیر:

امروز مراقب مسایل مالیتان باشید. به بودجه تان نگاه کنید و دسته چکتان را به تعادل برسانید. امروز به فرزندانتان پول ندهید. به آنها یاد بدهید که خودشان درآمد داشته باشند.

مرداد:

نگرش مثبتتان را حفظ کنید. اگر احساس خوبی ندارید، به سرعت همه ی مسایل را حل کنید. اگر افسرده هستید بیرون بروید و در آفتاب بازی کنید. امشب وقتی بیرون می روید مراقب خودتان باشید.

شهریور:

از این حس ناامنی بیرون بیایید و اعتماد بنفس داشته باشید. می بینید که زمان آن فرارسیده که برای کمک به سمت دیگران بروید. مسیر شغلتان به سوی شرایط نامعلومی پیش می رود، اما اصلا نترسید فقط به خاطر تغییر و هیجانات جدید خوشحال و ذوق زده باشید. موقعیت بسیار خوبی برایتان فراهم شده است.

مهر:

همه در کارشان خیلی خوب عمل می کنند. حس می کنید که تنهایید و هیچ کس نمی خواهد با شما صحبت کند. این احساس به زودی از بین خواهد رفت. شما کارمند خیلی خوبی هستید و به زودی برای این ویژگی کاریتان تحسین خواهید شد. فقط کمی شکیبا باشید.

آبان:

در کارتان تغییراتی ایجاد کنید، ولی اصلا در مورد آن مضطرب و نگران نباشید. اگر فکر می کنید که نمی توانید تغییرات جدید را تحمل کنید و یا تغییرات برایتان سخت هستند، همان جایی که هستید بمانید. امروز بیرون بروید و با دوستانتان خوش بگذرانید.

آذر:

امروز تمام دور و اطرافتان را عشق فراگرفته است. همه چیز خوب است و احساس می کنید که برای عاشق شدن آماده اید. از این شانس استفاده کنید و مستعد پذیرش باشید. خواهید دید که عشق به ریسک آن می ارزد.

دی:

مسایل مالی به زودی بهتر خواهد شد. چیزی در کارتان پیش می آید که کمک می کند نفس راحتی بکشید. به انجام وظایف کاریتان ادامه دهید و به طریقی عصرها هم یک درآمد اضافی برای خودتان پیدا کنید. مشکلات مالیتان به زودی حل می شوند، ولی باید روی آنها کار کنید.

بهمن:

امروز سلامتیتان خیلی عالیست. درمورد بدنتان و سلامتیش هیچ نگرانی نداشته باشید. روحیه تان را حفظ کنید، مثبت اندیش باشید، به سلاممتان اعتماد داشته باشید و بدانید که در آینده قرار است وضعیت جسمانی خیلی خوبی داشته باشید.

اسفند:

به اطرافیانتان اعتماد داشته باشید. همیشه به خاطر هر چه که دارید شکر گذار باشید. قدر شناس آنهایی که کنارتان کار و زندگی می کنند و به شما عشق می ورزند و برایتان آسایش فراهم می کنند باشید. استعداد هایی که به شما داده شده است را با دیگران سهیم شوید.