آیا او (خدا) برای بنده اش کافی نیست؟ (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روزانه یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲

فال روزانه یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲

فروردین:

پروژه هایی که برنامه ریزی کرده بودید امروز تمام خواهند شد و باید بعد از آن به رنگ آمیزی دیوارها و پاک کردن برگ ها بپردازید. برای ادامه ی سال هدف هایتان را تعیین کنید تا پروژه هایتان را ادامه دهید و هیچ چیز به تعویق نیفتد. اهداف پراهمیتتان را فراموش نکنید.

اردیبهشت:

لمروز به بدنتان گوش بدهید. به شما می گوید که درست غذا بخورید و ورزش کنید. تابستان تمام شده و اکنون فقط می خواهید بنشینید و به بازی های ویدیویی مشغول شوید. این اصلا خوب نیست. رژیمتان را حفظ کنید، وزنتان را کم کنید و خواهید دید که می توانید یک شریک خوب پیدا کنید.

خرداد:

امروز حس ششمتان خیلی قوی شده. یک نفس عمیق بکشید و به آنچه که ذهنتان به شما می گوید گوش کنید. وقت آن رسیده که برنامه ریزی و سازماندهی کنید، و همچنین زمان این است که به جزییات نیز توجه داشته باشید. به پیام های ریزی که معشوقه تان به شما می رساند توجه کنید.

تیر:

شما پول و امکاناتی دارید که برای شما شادی آور هستند. مراقب باشید که امروز تمام اوراقتان را مرتب کنید و پروژه هایی که در اول تابستان شروع کردید را پیدا کنید. باید فردا کار کنید پس امشب کمی زود بخوابید.

مرداد:

امروز مسوولیت قبول کنید. به این نتیجه برسید که پذیرفتن ریسک های محاسبه شده نتایج خوب و شادی بخشی برایتان خواهد داشت.یاد بگیرید که با بودجه بندی و سرمایه گذاری ثروتمند شوید. نتایج خوبی بدست خواهید آورد.

شهریور:

برای فرار از یک موقعیت مخاطره آمیز در محل کار استفاده از تمام مهارت هایتان در مذاکره کردن ضروری است. خواهید دید که استفاده از کلمات پر از خشم و یا تمسخرآمیز برایتان گران تمام خواهد شد. سعی کنید هنگام حل مسایلی که شامل سیاست های اداره می شوند سازش داشته باشید، با بصیرت عمل کنید و کمک هایتان ثمربخش باشد.

همچنین : بخوانید  ضریب هوشی خود را بسنجید!

مهر:

بعضی انسان ها همیشه راحت هستند ولی برای کسی سودی ندارند. به دنبال تغییراتی در محل کارتان باشید که برایتان پاداش های خوبی به همراه داشته باشند. در تمام تصمیمات اساسیتان خانواده تان را درنظر بگیرید.

آبان:

امروز روحیه ضعیفی دارید. روزهای سرد در پیشند و هیچ کس برای آن آماده نیست. کارتان را آغاز کنید تا در پاییز و زمستان موفقیت بدست آورید. بدست آوردن سرگرمی در زمستان خیلی آسانتر است.

آذر:

رقابت وجه خوب شما را نشان خواهد داد. در رقابت هایتان به نتایج خوبی می رسید. در هنگام نیاز دعا کنید و برای راهنمایی به درون خودتان توجه نگاه کنید. امروز یک کودک را راهنمایی و کمک کنید.

دی:

یک شغل و زندگی جدید پیدا کنید. از کار گردن به خاطر پول دست بکشید، خیلی نمی توانید ازین راه دربیاورید. اگر کاری که می کنید را دوست داشته باشید روزهایتان سریع تر خواهند گذشت و زندگیتان شیرین تر خواهد شد.

بهمن:

امروز به دیگران گوش بدهید. مردم به کسی نیاز دارند هنگام صحبت کردن به چشمانشان نگاه کند و در زمان مناسب سرش را تکان دهد. از سخن چینی پرهیز کنید، زیرا تاثیر معکوسی خواهد داشت و باعث ناراحت کردن دیگران می شود.

اسفند:

امروز به کودک درونتان اعتماد کنید تا توصیه های خوبی به شما بکند. کمی عجیب به نظر می رسد، اما گاهی اوقات کودک درونتان پاسخ های درست را می داند. برای کنار آمدن با شرایط باید قوی و شاد باشید.