آینده را قضا و قدر می سازد و امید و تلاش تو آن را می گذراند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکسهاي فيلم و سريال

عکس های پشت صحنه بازیگران سریال نفس شبکه سه

عکس های پشت صحنه بازیگران سریال نفس شبکه سه

سریال نفس ,داستان سریال نفس ,بازیگران سریال نفس ,عکس های سریال نفس ,زمان پخش سریال نفس

داستان سریال نفس

داستان این سریال درباره جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی‌اش فاش می‌شود.. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده‌ای  را پشت سر می‌گذارد. سریال نفس پس از سریال‌ هایی چون ارمغان تاریکی و پروانه سه گانه جلیل سامان را کامل می کند و یک درام پیچیده است که در بستر وقایع سیاسی قبل و بعد از انقلاب روی می‌دهد.برخی شخصیت‌هایی که مخاطبانِ آثارِ این کارگردان آنها را در ساخته‌ های قبلی او همچون «ارمغان تاریکی» و «پروانه» شناخته‌اند، در نفس نیز حضور دارند. از جمله شخصیت سیدحسن؛ روحانی که ایفای نقش او را هدایت هاشمی برعهده داشت و او با همین کاراکتر در سریال «نفس» نیز حضور دارد.

ادامه مطلب

عکس های پشت صحنه و بازیگران سریال معمایی آسپرین

عکس های پشت صحنه و بازیگران سریال معمایی آسپرین

سریال آسپرین ,عکس های سریال آسپرین ,داستان سریال آسپرین ,زمان پخش سریال آسپرین ,اسامی بازیگران سریال آسپرین ,پشت صحنه سریال آسپرین ,بازیگران سریال آسپرین ,دانلود سریال آسپرین ,فاز اول سریال آسپرین ,سریال آسپرین شبکه نمایش خانگی

زمان پخش سریال آسپرین

تاکنون زمان مشخصی برای پخش توزیع مجموعه فاز اول سریال آسپرین اعلام نشده که به محض انتشار اخبار مربوطه به اطلاع تان خواهیم رساند. فصل اول سریال آسپرین شامل ۶ قسمت است و فصل دوم آن ۱۰ قسمت خواهد بود. این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

ادامه مطلب

پشت صحنه سریال زیر آسمان شهر ۴ + زمان پخش زیر آسمان شهر ۴

پشت صحنه سریال زیر آسمان شهر ۴ + زمان پخش زیر آسمان شهر ۴

سریال زیر آسمان شهر 4 , داستان سریال زیر آسمان شهر 4 , عکس های سریال زیر آسمان شهر 4 , بازیگران سریال زیر آسمان شهر 4 , زمان پخش سریال زیر آسمان شهر 4 , پشت صحنه سریال زیر آسمان شهر 4

زیر آسمان شهر ۴ قرار است دوباره به کارگردانی مهران غفوریان و تهیه کنندگی مهران مهام به تولید برسد. حالا با تولید دوباره این مجموعه عطاران کار طراحی و مشاوره سری چهارم این مجموعه را بر عهده دارد.

ادامه مطلب