آدمیانی مانند گل های لاله ، زندگی کوتاه در هستی و نقشی ماندگار در اندیشه ما دارند .
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

زندگی عجیب میلیونر ۶ ساله به عنوان ملکه زیبایی کوچک +تصویر

ایزابلا بارت در سن ۶ سالگی به خاطرعنوان ملکه زیبایی کوچک، حضور در تلویزیون و خط تولید جواهرات و لوازم آرایش انحصاری خود، تبدیل به یک میلیونر تمام عیار شده است.

این دختر کوچک حتی شیوه زندگی اش نیز مطابق و هم پای میلیونرها است و نوع غذاها ، لباس ها و کفش هایش همگی بسیار گران قیمت هستند.

ایزابلا بارت

 

او در یک مصاحبه گفت:”من سوپراستار هستم و برای خودم خط جواهرات دارم و دوست دارم رئیس باشم. من در هیچی بازنده نمی شوم و در هر مسابقه زیبایی که شرکت می کنم برنده می شوم.ولی چیزی که بیش از هر چیز دیگر دوست دارم کفش است. من بیش از ۶۰ جفت کفش دارم.”

مادر ایزابلا به نام سوزانا ۳۹ ساله ، در تجارت جواهرت با دخترش همکار است و برای اولین بار او دخترش را وارد مسابقات زیبایی کرد.

ایزابلا بارت

او در یک مصاحبه گفت که نمی خواهد دخترش لوس و نازپرورده بزرگ شود ولی اضافه کرد:”می توان دید که چه اتفاقی برای ستاره های کوچک نظیر بریتنی اسپیرز می افتد و من مطمئننا نمی خواهم دخترم مانند آنها شود ولی او چیزهای خوب را دوست دارد و ما نیز به او می دهیم.”

ایزابلا بارت

ایزابلا در اتاق های بسیار مجلل هتل های بزرگ پنج ستاره اقامت می کند ، به گزارش پرشین وی چرا که برای شرکت در مسابقات زیبایی اغلب در سفر به سر می برند.

حتی او یک بار غذایی به ارزش ۲۲۰۰ دلار سفارش داد، غذاهای سفارشی او هرگز چیزبرگر و سیب زمینی سرخ شده و امثال آن نیست بلکه اغلب غذاهای بسیار گران از جمله خرچنگ است.

همچنین : بخوانید  این عروس را هرکس دید بر ایرانی بودن اش افتخار کرد + عکس

خانواده اش سلیقه و سبک زندگی پر تجمل و علاقمندی به غذاها و لباس های گران قیمت او را تنها بانمک و بخشی از شخصیت او می بینند.

912-5