گفتگو با خردمندان و دانشوران ، پاداشی کمیاب است.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خواننده زن سرشناس آمریکایی یک لیوان ادرارش را خورد!! + عکس

“کشا” خواننده ۲۶ ساله آمریکایی بعد از آنکه در یک شو تلویزیونی مقابل دوربین….

کشا,ادرار,خوردن ادرار

“کشا” خواننده ۲۶ ساله آمریکایی بعد از آنکه در یک شو تلویزیونی ادرار خود را در مقابل دوربین نوشید، مورد سرزنش و ندامت بسیاری قرار گرفت.
در سری جدید برنامه تلویزیونی ام تی وی خود، با نام ( زندگی زیبای دیوانه وار من ) زمانیکه که وی اقدام به نوشیدن ادرار خود کرد، با ناراحتی خانواده های آمریکایی مواجه شد که از اجبار برای پرداختن پول برای بسته ای از شبکه های تلویزیونی که مورد تایید انها نیست شکایت می کردند.

شکایت خانواده ها از آنجا شروع که آنها باید برای دیدن برنامه های مورد علاقه شان تعدادی از شبکه ها را بصورت یکجا بخرند و در میان آنها حق انتخاب ندارند، بر همین اساس برنامه هایی به خانه ها راه می یابد که ممکن است بر رفتار فرزندانشان تاثیر منفی بگذارد.

از جمله برنامه های مورد اعتراض خانواده ها ، که از طریق یکی از شبکه های تلویزیون کابلی در آمریکا پخش شد، برنامه ای بود که این خواننده ۲۶ ساله دست به این کار نفرت انگیز زد. یکی از مسئولان دولتی از مقامات مرتبط با این تلویزیون خواسته اند به بینندگان آمریکایی اجازه دهند کانال مورد علاقه خود را انتخاب کنند و فقط برای آن پول بپردازند تا مجبور نباشند فرزندانشان را در برابر هر برنامه ای بنشانند. این اولین بار نیست که خواننده معروف در مقابل دوربین حرکات مخالف عرف انجام می دهد.

همچنین : بخوانید  برندگان گلدن گلوب سال ۲۰۱۳
امتیاز 2.00 ( 1 رای )