تمام محبتت را به پای دوستت بریز نه تمام اعتمادت را. (حضرت علی علیه‌السلام)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ثریا حکمت بازیگر زن ایرانی به کما رفت

ثریا حکمت بازیگر زن ایرانی به کما رفت

ثریا جکمت,به کما رفتن ثریا جکمت,بیوگرافی ثریا جکمت

ثریا حکمت از بازیگران پیشکسوت و قدیمی سینمای ایران است. به تازگی خبرهایی مبنی بر به کما رفتن ثریا حکمت شنیده می شود. شنیده ها حاکی از این است که این بازیگر زن ایرانی به دلیل مسمومیت دارویی به به کما رفته است.

ثریا حکمت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به کما رفت.

این بازیگر که در اوایل سال جدید به دلیل مسمویت دارویی به بیمارستان منتقل شده بود با بهبود نسبی شرایطش ترخیص شده بود که بامداد امروز ۱۶ فروردین ماه به دلیل تشنج بار دیگر به بیمارستان منتقل شد و به کما رفت.

امین تارخ رئیس انجمن بازیگران که به همراه فرامرز روشنایی مدیرروابط عمومی این انجمن بر بالین حکمت حاضر شده بود به ایسنا گفت: از طریق خانه سینما مطلع وضعیت ایشان شدیم که متأسفانه وضعیت مناسبی ندارند و بخشی از مغز از کار افتاده است و تنفس به وسیله دستگاه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برای درمان نیاز به بیمارستانی است که مجهز به نورولوژی و آی‌سی‌یو باشد که قرار است این انتقال صورت گیرد.

دختر ثریا حکمت هم درباره وضعیت مادرش گفت: بنابر اعلام پزشکان مادرم به دلیل لخته شدن خون به کما رفته است و در حال حاضر منتظر هماهنگی جهت انتقال هستیم.

ثریا حکمت که بیش از ۱۲ سال است فعالیت بازیگری ندارد در آثاری چون «نقطه ضعف»، «تصویر آخر»، «خواستگاری»، «نیش»، «آواز قو» و فیلم به‌یاد ماندنی «ای ایران» ناصر تقوایی به ایفای نقش پرداخته است.
سال ۹۳، ثریا حکمت در گفت‌وگویی  که در آن مقطع بازتاب وسیعی داشت از شرایط زندگی‌اش گلایه کرد و پس از آن برخی‌ها به او وعده‌ی حمایت دادند.

همچنین : بخوانید  مدل موی پسرانه 2013
امتیاز 3.00 ( 1 رای )
برچسب ها :