اینترنت همانند دریاست ، کسی که آن را نمی شناسد همانند کسی ست که شنا را نمی داند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

محسن یگانه: موهایم را خودم کوتاه می کنم!

عکس محسن یگانه,بیوگرافی محسن یگانه

مجله موسیقی آرمانی در شماره جدید خود مصاحبه جالبی با محسن یگانه داشته که در آن نکات تازه ای به چشم می خورد. بعضی از بخش های این مصاحبه را با هم می خوانیم:

– محسن در بخشی از این مصاحبه راجع به رابطه اش با تلویزیون می گوید: «ای کاش آقایی که از درک پایینی برخوردار است و آهنگی که برای پدرم خوانده ام را روی فیلمی گذاشته اند که موضوعش به آهنگ من هیچ ربطی ندارد،سواد، شعور و شخصیت یک انسان کامل را می داشت و بدون اجازه از آهنگ من استفاده نمی کرد. بنده اگر دوست داشتم خودماین کار را در اختیار تلویزیون می گذاشتم تا پخش کند اما این کار را انجام ندادم! نکته بعدی این است که تلویزیون کجا دست ما را گرفته که بخواهیم دست تلویزیون را بگیریم یا دستش را پس نزنیم؟»

– تیتراژ «ماه عسل» یک بازی برد – برد برای من و طرف مقابلم بود. تنها برد آن آهنگ هم برای من این بود که به هر حال آن زمان من یک خواننده غیرمجاز بودم و حضور در تلویزیون امتیاز خوبی برایم محسوب می شد. البته که همین موضوع هم بعدها برایم دردسر شد. بعد از خواندن این آهنگ مشکلاتم برای مجوز گرفتن، به مراتب بیشتر از گذشته شد.

این حس به وجود آمده بود که من دارم سیستم را دور می زنم. فکر می کنم اگر همه جوانب را در نظر بگیریم، در نهایت این تلویزیون است که به من بدهکار است نه من به تلویزیون ولی صادقانه می گویم که هیچ کلاس گذاشتنی در کار نیست. با وجود اینکه با توجه به ژانر موسیقی و شخصیتی که دارم خیلی راحت می توانستم خواننده تلویزیونی شوم. این کار را نکردمو تلویزیونی نشدم. من هیچ کلاسی نمی گذارم اما حضورم در تلویزیون به طور کلی منتفی است.

همچنین : بخوانید  عکس تولد رز رضوی بازیگر زن ایرانی در اینستاگرام

– موهایم را خودم کوتاه می کنم و حالت می دهم. حتما یک وابستگی به موهایم دارم که نمی توانم به کس دیگری اعتماد کنم! اینقدر می ترسم موهایم را به دست آرایشگر دیگر بسپارم که طی ۳ سال گذشته پایم را در هیچ آرایشگاهی نگذاشته ام. آخرین بار قبل از رگ خواب به آرایشگاه رفتیم و از آن موقع تا االان خودم موهایم را کوتاه می کنم. این یک مورد در اختیار من است و اجازه انتخاب هم به کسی نمی دهم. (خنده)