حوادث چون روزها سپری می شوند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی و عکس های آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی

بیوگرافی و عکس های آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی

فیلم های آناهیتا درگاهی , همسر اول آناهیتا درگاهی

بیوگرافی آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی بازیگر زن ایرانی متولد ۷ بهمن سال ۱۳۵۷ است که علاوه بر بازیگری دارای هنر نقاشی هم هست. در مورد میزان تحصیلات این بازیگر باید بدانید که او فارغ التحصیل رشته نقاشی در مقطع فوق لیسانس از دانشگاه هنر است؛ به این ترتیب آناهیتا درگاهی هم دارای هنر نقاشی است و هم تجربه بازیگری در سینما، تئاتر و فیلم کوتاه را دارد. شاید شما از جمله افرادی هستید که آناهیتا درگاهی را به واسطه ازدواج و طلاق پر سروصدای اش می شناسید.


فعالیت های هنری و حرفه ای آناهیتا درگاهی

این هنرمند تا کنون چندین نمایشگاه در محل کاخ نیاوران و گالری سیحون و فرمانیه برپا کرده است. وی همینطور در سه نمایشگاه گروهی در محل موزه هنرهای زیبا کاخ سعد آباد، گالری کمال الملک و جم آرت گالری دوبی شرکت کرده است.


حواشی زندگی آناهیتا درگاهی

ازدواج  آناهیتا درگاهی با محمد پروین

این هنرمند در ازدواج اولش، عروس علی پروین بوده است. او  در سال ۱۳۹۳ با پسر مشهورترین فوتبالیست و مربی تیم پرسپولیس یعنی با پسر علی پروین به نام محمد پروین ازدواج کرد. پروین به عنوان احترام به عروسش، بارها در نمایشگاه های نقاشی او  حضور یافت و همواره این هنرمند مورد احترام خانواده پروین بود.

نظر علی پروین درباره ازدواج آناهیتا درگاهی با پسرش

علی پروین در این خصوص گفت که پسرم محمد عاشق شده بود و می بایست ازدواج می کرد. اسطوره پرسپولیس در شرح بیشتر گفت: «ماجرای آشنایی و ازدواج محمد و آناهیتا به ‌قول معروف ماجرای یک دل نه صد دل عاشق شدن بود، ما هم وقتی دیدیم این دو جوان به هم علاقه دارند سخت‌گیری نکردیم و تصمیم‌گیری درباره زندگی شان را به خودشان واگذار کردیم.»

محمد پروین گفت که بر خلاف بسیاری از والدین که تمایل دارند تا فرزندان شان را زود به خانه بخت بفرستند، من و مادر محمد خیلی برای این که محمد را به خانه بخت بفرستیم، عجله ای نداشتیم اما وقتی که علاقه آنها را دیدیم، مخالفت هم نکردیم.

بعد از ازدواج آناهیتا درگاهی با محمد پروین، بنا به آنچه که علی پروین گفته بود، محمد بیش از پیش به فوتبال توجه نشان داد و خیلی هم به زندگی چسبیده بود و به قول پدرش دیگر ولخرجی نمی کرده و پولهایش را جمع می کرده. مثلا در این خصوص علی پروین گفته بود پسرم برای خرید ماشین بسیار هزینه می کرد، اما بعد از ازدواج با ماشین های مدل پایین تر مثل ۲۰۶ هم به راحتی رفت و آمد می کند!

از علی پروین پرسیده شده بود که آیا درست است که عروس پیش پدر شوهر عزیز است؟ او در پاسخ گفته بود که همه، چه فرزندانم و همسر فرزندانم، برای من مثل هم عزیز هستند و مهم دور هم بودن هست و در این راستا من خانه ام را چند طبقه ساخته ام و هر طبقه را به یکی از فرزندانم اختصاص داده ام که همه دور هم باشیم.

گفتنی است که علی پروین خودش در سن ۲۹ سالگی ازدواج کرده است و مانند پسرش، همسر خود را بنا به نظر خودش انتخاب کرده است.

علت طلاق آناهیتا درگاهی و محمد پروین

در خصوص علت طلاق این دو هیچ اطلاعی در دست نیست، اما اولین بار این خبر از سوی محمد پروین تکذیب شد. اما بعد از گذشت مدت کوتاهی این خبر از سوی خانواده پروین تایید شد. این زوج  در زمان جدایی صاحب فرزندی نبودند و طی یک طلاق جنجالی از هم جدا شدند.

واکنش آناهیتا درگاهی به عروس علی پروین بودن!

وقتی آناهیتا درگاهی در فیلم موتمن اولین تجربه سینمای اش را پشت سر گذاشت، و خبرهایی در مورد این که او به واسطه عروسِ علی پروین بودن، بازیگر شده است، به شدت واکنش نشان داد و اینچنین اعلام کرد که :

من چیزی در حدود یکسال است که از محمد پروین طلاق گرفته ام و در حال حاضر هیچ نسبت و ارتباطی بین من و ایشان و خانواده ایشان وجود ندارد و نخواهد داشت.

همچنین : بخوانید  بیوگرافی ایوان بازیگر سریال مدرسه شبانه روزی

جنجال طلاق آناهیتا درگاهی از محمد پروین

واقعیت آن است که آناهیتا درگاهی بواسطه عروس علی پروین شدن معروف شد و به یک چهره شناخته شده تبدیل شد. ازدواج این دو خیلی طولانی نشد و خیلی زود آنها از هم جدا شدند. البته طلاق و جدایی بی سر و صدایی نبود و در واقع این زوج به همین راحتی از هم جدا نشدند و همراه با کلی جنجال بر سر مهریه و حق طلاق محمد پروین این ماجرا به پایان رسید.

میزان مهریه آناهیتا درگاهی و محمد پروین

آناهیتا درگاهی پس از اقدام به طلاق، برای نقد کردن مهریه خود از محمد پروین، خانه ۳۰۰ میلیونی او را فروخت. انتشار این خبر باعث شد که محمد پروین اعلام کند که من همسرم را دوست دارم و هیچ وقت او را طلاق نمی دهم. این ماجرای آنها همینطور ادامه داشت تا اینکه خبر طلاق رسمی محمد پروین و آناهیتا درگاهی منتشر و رسانه ای شد.


ازدواج آناهیتا درگاهی با اشکان خطیبی

مدت زمان زیادی از انتشار خبر طلاق آناهیتا درگاهی نمی گذشت  که خیلی زود خبر ازدواجش با بازیگر مطرح ایرانی که همان اشکان خطیبی باشد، منتشر شد.

چگونگی آشنایی اشکان خطیبی با آناهیتا درگاهی

اشکان خطیبی در برنامه گپ حضور یافت و در این برنامه از  اوسوال شد که چطور با همسرت آشنا شدی؟ خطیبی در پاسخ به این سوال اینگونه گفت که: در ابتدا من و همسرم دوست بودیم اما کم کم به هم علاقه مند شدیم و در نهایت هم دل من رو دزدید و ما با هم ازدواج کردیم.

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی , همسر دوم آناهیتا درگاهی

بیوگرافی کوتاه از اشکان خطیبی

اشکان خطیبی همسر آناهیتا درگاهی است که در مورد بیوگرافی او باید بدانید که این بازیگر متولد ۱۹ مهر ۱۳۵۸ است که در شمیران استان تهران به دنیا آمده است. او هم بازیگر  است و هم خواننده، مجری و کارگردان. در مورد میزان تحصیلات او باید بدانید که اوتحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد پیش برده است.

اشکان خطیبی در سال ۷۹ با همراهی بابک سعیدی یک گروه موسیقی راک ایرانی به راه انداختن که این گروه اپولون نام داشت که راک ایرانی می‌زدند اما این دو از گروه جدا شدند. اشکان خطیبی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می‌نوازد.

اشکان خطیبی به غیر از هنر موسیقی و بازیگری گاهی نمایش‌ نامه‌ های انگلیسی را هم به فارسی بر می گرداند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز هست.

همبازی شدن آناهیتا درگاهی با حسین پاکدل شد

نمایش «وقتی خروس غلط می‌خواند» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس قرار است که روی صحنه برود، بازیگران اش معرفی شدند.

در این نمایش که بر اساس شنیده ها قرار است از اواخر دی‌ ماه امسال در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود، حسین پاکدل، مارال فرجاد، بانیپال شومون، سام کبودوند، آناهیتا درگاهی و امیر باباشهابی ایفای نقش دارند.

علی شمس مدتی پیش نمایشی با نام «مدیترانه» را که یک اثر در مورد بحران مهاجرت است را در کشورهای مختلف اروپایی به روی صحنه برده بود. همچنین او نویسندگی و کارگردانی آثاری چون «قلعه انسانات»، «داستان‌های میان رودان»، «شبی از شب‌های تهران مسافری» و «شب دشنه‌های بلند» عهده دار بوده است.

آناهیتا درگاهی در قانون مورفی

اخیرا رامبد جوان فیلمی با نام قانون مورفی را ساخته است که آناهیتا درگاهی یکی از این بازیگران است که در این فیلم ایفای نقش دارد.

آناهیتا درگاهی بدون اشکان خطیبی در اکران «قانون مورفی»

این بازیگر در مراسم اکران فیلم  قانون مورفی بدون همسرش حضور یافته است و همین هم باعث حساسیت برخی از رسانه های خبری شده است و عکس ساده و بدون آرایش او را منتشر کرده اند و به عنوان یک سوژه او را دنبال کرده اند!

گریم آناهیتا درگاهی در سریال ممنوعه

اناهیتا درگاهی بازیگر سریال ممنوعه هم هست که در این سریال گریم متفاوتی دارد. موهای سبز او در این سریال تیپ جدید به او داده است.


مطالب مشابه : بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر قانون مورفی

امتیاز 4.00 ( 3 رای )