شب آنگاه زیباست که نور را باور داشته باشیم.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ماجرای دزدی لپ تاپ توسط دختر ایرانی و واکنش ایرانیان +عکس

ماجرای دزدی لپ تاپ توسط دختر ایرانی و واکنش ایرانیان +عکس www.campfa.ir

انتشار خبری در رسانه های انگلیسی در خصوص سرقت یک لپ تاپ اپل توسط یک ایرانی و ارسال تصاویر مخفی از عامل سرقت باعث ایجاد موجی در میان کاربران رسانه های مجازی و همچنین شبکه های اجتماعی شد.


در این خبر که رسانه های انگلیسی به خصوص تلگراف با آب و تاب فراوان به آن پرداخته اعلام شده که یک دستگاه لپ تاپ از مالک انگلیسی آن به سرقت رفته و در روز تولد این مالک پیغامی از لپ تاپ مفقودی برای تبریک تولد به وی ارسال می گردد که وی توانسته با ردیابی لپ تاپ و کشف محل آن اقدام به گرفتن تصاویر جاسوسی و مخفی از مالک آن نماید و اعلام می نماید که این تصاویر سارق لپ تاپ وی است.

ماجرای دزدی لپ تاپ توسط دختر ایرانی و واکنش ایرانیان +عکس www.campfa.ir

انتشار این خبر و تصاویر بدون پوشش سارق! در رسانه های مجازی و همچنین شبکه های اجتماعی سبب شد که کاربران ایرانی به این ماجرا واکنش نشان دهند.

برخی که این کار را تایید کرده و به انتقاد از سارق آن اعلام کرده اند که خون آریایی و شرافت ایرانی و … را زیر سوال برده و باعث آبروریزی ایرانیان شده و نام پرآوازه ایرانیان در جهان مخدش و لکه دار کرده است.

از سوی دیگر برخی دیگر نیز سرقت را رد کرده و حتی برخی با جعلی دانستن خبر این ماجرا را دست مایه خارجی ها برای حمله به ایرانیان دانسته اند.

برخی دیگر نیز این مسئله را ناشی از ناآگاهی و یا حتی قربانی شدن مالک ایرانی لپ تاپ اعلام کرده اند.

در این میان مردم و کاربران نیز با نظرات خود مخالفت و موافقت خود را با این خبر و حاشیه هایش اعلام کرده اند که برخی از آنان در تصاویر مشخص است.

همچنین : بخوانید  فرار مجری معروف از عروسی مختلط !!

نکته جالب اینجاست که برخی از کاربران دنیای مجازی نیز برای حفظ آبروی این فرد(مالک ایرانی) هم تصاویر آن را فیلتر کرده و هم با برخی خبرسازی ها به تبرئه کردن وی و همچنین قربانی اعلام کردن آن کرده اند.

بعنوان مثال یکی از کاربران اعلام کرده که یک فردی که این فرد ایرانی را شناخته اعلام کرده که قربانی شده و این لپ تاپ را از فردی خریداری کرده و گذشته این لپ تاپ خبری ندارد.

گفتنی است، نکته جالب اینجاست که ایرانیان نسبت به هموطنان خود حساس بوده و کوچکترین نکته ای که باعث خدشه دار شدن اعتبار ایرانیان و همچنین آبروی فردی شود با تمام توان اقدام به رفع آن می نمایند.

منبع : عصرخبر