برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تجاوز پسران مست به دختران در تهران

تجاوز پسران مست به دختران در تهران

تجاوز به دختران در تهران بهمن 92, تجاوز به دختران در ایران بهمن 92, درگیری پسران مست با دختران در تهران,

 

سرهنگ مهدی رضابانی، سرکلانتر یکم پلیس پایتخت، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به دستگیری ۲ تن از اراذل و اوباش محدوده شمال تهران طی یک درگیری خبر داد و به تشریح خبر مذکور پرداخت.

 

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: شب گذشته یکی از تیم‌های گشت انتظامی کلانتری ۱۰۱ در حال گشت زنی در محدوده خیابان افشاری بودند که متوجه درگیری میان ۲ مرد سرنشین یک خودروی بنز مشکی رنگ و سه زن سرنشین یک خودروی دیگر شده و برای بررسی به سمت آن‌ها رفتند.

 

وی افزود: زمانی که ماموران به محل رسیدند سه زن مذکور به آن‌ها مراجعه و اعلام داشتند که سرنشینان خودروی بنز که حالت عادی نداشتند راه خودروی آن‌ها را سد کرده و برای آن‌ها ایجاد مزاحمت نموده‌اند و در این خصوص درخواست رسیدگی به موضوع را کردند.

 

سرهنگ رضابانی در ادامه گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که ۲ سرنشین خودروی مشکی رنگ مسبب هستند و زمانی که مشاهده کردند ماموران به سمت آن‌ها می آیند از خودرو پیاده شده و اقدام به توهین و ایجاد درگیری با سلاح سرد با ماموران کردند.

 

سرکلانتر یکم پلیس پایتخت گفت: سرعت عمل ماموران در به کارگیری فنون رزمی فرصت خودنمایی و عرض اندام را به متهمان مست نداده و هر دو نفر در کمتر از چند دقیقه بازداشت شده و به همراه شاکیان به کلانتری منتقل شدند.

وی عنوان داشت: هر دو متهم در کلانتری به جرایم خود مبنی بر ایجاد مزاحمت برای شهروندان اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده و دریافت شکایت شاکیان هر دو متهم به پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند تا در این خصوص تحقیقات کامل‌تری صورت گیرد.

همچنین : بخوانید  ماجرای قطع شدن انگشت مهران مدیری

منبع : باشگاه خبرنگاران

امتیاز 3.00 ( 1 رای )