قدر زمان حال را بدانید که گذشته هرگز برنمی گردد و آینده شاید نیاید.(گالیله)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دستگیری منتشر کننده عکس های غیراخلاقی در شبکه های اجتماعی

دستگیری منتشر کننده عکس های غیراخلاقی در شبکه های اجتماعی

 

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول استان خوزستان از دستگیری عامل انتشار دهنده تصاویر غیر اخلاقی در شبکه های اجتماعی خبر داد .
به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ” احمد چنداز” در تشریح این خبر گفت : به منظور پیشگیری و مقابله با افرادی که اقدام به انجام تخلف در شبکه اجتماعی می کنند، رصد مداوم این شبکه ها در دستور کار پلیس فتا شهرستان دزفول قرار گرفت .

این مقام انتظامی در ادامه گفت : ماموران پلیس پس از اقدامات فنی و بررسی های تخصصی ، فردی را که بصورت گسترده در وبلاگ خود اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی می کرد،  شناسایی و باهماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ ” چنداز” بیان داشت : متهم در بازجویی انجام شده ابتدا منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه ای بود ، که در نهایت پس از مواجه با مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به انتشار تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی دزفول در خاتمه با بیان اینکه متهم تحویل دادسرا شد ، به جوانان تاکید کرد : در هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی نهایت دقت را داشته و اطلاعات شخصی خود را درون این شبکه اجتماعی انتقال ندهند چرا که احتمال سرقت این اطلاعات و حتی تمامی محتوای تلفن همراه وجود دارد .

 

همچنین : بخوانید  تهرانی ها يک سال و نيم ديگر صبر کنند!