دانشگاه تمام استعدادهای افراد از جمله بی استعدادی آن ها را آشکار می کند.(آنتوان چخوف)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

چگونه پول کمتری را برای خرید خرج کنیم؟

http://www.campfa.ir/wp-content/uploads/2013/12/btowBrbyQowDu1eo.jpg

 

در این جا می خواهیم چند راهکار برای خرید آگاهانه را مطرح کنیم.

 

همیشه مسیرهای دور و نزدیک را برای خرید طی می کنیم و در برگشت کیسه های متنوع از کالا هایی که نیاز داشتیم به همراه داریم ،اما اگر آگاهانه به خریدهایمان نگاه کنیم چه مقدار از خرید های ما آن چیز هایی که نبوده که می خواستیم و چه مقدار هزینه ی اضافی صرف آنها کرده ایم.
در این جا می خواهیم چند راهکار برای خرید آگاهانه را مطرح کنیم :
تاکتیک اول : کاهش قیمت باور نکردنی
فرض کنید شما از یک ژاکت خوشتان آمده اما می دانید چند هفته ی بعد به خاطر تغییر فصل یک برچسب کاهش قیمت روی آن قرار می گیرد.حال باید چه کار کرد؟ شاید انتظار شما باعث از دست دادن آن ژاکت شود.بهترین راه حل این است ببینید آن ژاکت چقدر برای شما ارزش دارد و اصلأ چقدر به آن نیاز دارید و آیا قیمت عادلانه ای که در ذهنتان برای آن قرار داده اید با قیمت الأن ژاکت همخوانی دارد یا خیر.
گام دوم : سایز اقتصادی اما تعادلی
یعنی همان مقداری خرید کنید که نیاز داری نه بیشتر و نه کمتر .و از کیفیت کالایی استفاده کنید که جیب شما اجازه ی خرید آن را می دهد.حتی می توانید به مراکز خریدی مراجعه کنید که با قیمت های مناسب تر کالاهای مورد نظرتان را ارائه می کند.


خواندن این مطلب را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم :
روز مادر چگونه مادرتان را خوشحال می کنید؟
ترفند ۳: استفاده از تخفیف
می توانید با پرداختن کل قیمت کالا به صورت نقدی از تخفیف برخوردار شوید یا حتی بر اساس بن هایی که قرار است در آینده بگیرید خریدتان را تنظیم کنید.
گام آخر : خرید اینترنتی
خاصیت خریدبا کارت های اعتباری و خرید های اینترنتی این است که بدون توجه به قیمت و مهم تر از آن اهمیت نیاز به آن کالا مغلوب ظاهر و تبلیغات می شوید و دست آخر به جای خرید کردن درست کارت اعتباری شما خالی شده است.پس برای خرید اینترنتی به سراغ همان کالایی بروید که به آن نیاز دارید.
منبع:آزادنگار
همچنین : بخوانید  ازدواج ناموفق برای خانم ها خطرناک است
برچسب ها : , ,