به عهد و پیمان خود وفا کنید (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

قدرتمندترین هنرمندان جهان را بشناسید !

جنیفر لوپز و اپرا وینفری در صدر قدرتمندترین هنرمندان جهان

جنیفر لوپز و اپرا وینفری در صدر قدرتمندترین هنرمندان جهان

«سلبریتی ۱۰۰»‌ (Celebrity 100) عنوان فهرستی است که هر سال توسط مجله فوربس منتشر می شود. در این فهرست با توجه به فاکتورهایی همچون میزان درآمد ، دفعات جستجو در گوگل ، حضور فعال در رسانه های جمعی (شهرت) قدرتمندترین چهره های معروف هنری ، ورزشی و سیاسی معرفی می شوند.

 

«جنیفر لوپز» ، «اُپرا وینفری» ، «جاستین بیبر»، «ریحانا»،‌ «لیدی گاگا»، «بریتنی اسپیرز»‌ ، «کیم کارداشیان»‌ ، «کیتی پری»‌ ، «تام کروز» و «استیون اسپیلبرگ» رتبه های اول تا دهم این جدول را در اختیار دارند.

این در حالی است که «اما استون» برای اولین بار به این فهرست افزوده شد. او در سال ۲۰۰۷ کار هنری خود را با بازی در فیلم (Superbad) آغاز کرد و تا سال ۲۰۱۰ به هنرپیشه ای شناخته شده تبدیل شد . حضور او در فیلمهای کمدی تا ۷۵ میلیون دلار برای او درآمدزایی داشت تا اینکه بازی در مرد عنکبوتی شگفت انگیز او را به عنوان یک بازیگر قدرتمند پردرآمد هالیوود تثبیت کرد.

استون در حال حاضر رتبه هشتاد و چهارم را در فهرست (سلبریتی ۱۰۰) مجله فوربس دارد. درآمد او از ژوئن ۲۰۱۲ تا ژوئن ۲۰۱۳ به ۱۶ میلیون دلار رسیده و فیلمهای او در گیشه آمریکای شمالی و سینماهای جهان بیش از ۷۵۲ میلیون دلار فروش داشته است. علاوه بر استون ستارگانی همچون «لویی سی کی» (بازیگر تلویزیون) ، «نیل پاتریک هریس» (بازیگر تلویزیون) ، «میلا کانیس» (ستاره سینما) و «امی پولر» (بازیگر تلویزیون) موفق به ورود به فهرست (سلبریتی ۱۰۰) شده اند.

همچنین : بخوانید  اشتی سلنا گومز با جاستین بیبر

در حالی که «اما استون» حضور خود را در این فهرست ثبت کرد ، «برد پیت» در فهرست امسال به رتبه های پایین تری سقوط کرده است. پیت در سال ۲۰۱۱ با بازی در فیلم «مانی بال»‌ در فهرست (سلبریتی ۱۰۰) وارد شد ولی به نظر می رسد در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ و بازی او در فیلمهای نه چندان موفقی همچون «آنها را به آرامی بکش» و «جنگ جهانی زی»‌ نه تنها درآمد او را کاهش داده بلکه تا حدودی حضور را کم رنگ کرده است. درآمد پیت بین ژوئن ۲۰۱۲ تا ژوئن ۲۰۱۳ از ۱۷ میلیون دلار فراتر نرفته است و او را از رتبه نهم به رتبه هشتاد و سوم نزول داده است. پیت یکی از ۳۴ ستاره ای است که در فهرست امسال با نزول درجه مواجه بوده است. اَدل ، جانی دپ‌،‌ تایلور لانتر و بریتنی اسپیرز در فهرست امسال با نزول درجه مواجه بوده اند.

 

منبع : سینما خبر