دانشگاه تمام استعدادهای افراد از جمله بی استعدادی آن ها را آشکار می کند.(آنتوان چخوف)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

معرفی آژانس مسافرتی فاراگشت برای تور زیارتی کربلا

معرفی آژانس مسافرتی فاراگشت برای تور زیارتی کربلا

تور کربلا , کربلا

آنقدر برای سفر و زیارت کربلا و سید الشهدا اجر و برکات دنیوی و اخروی در نظر گرفته می شود که امام صادق (ع) می فرمایند: به خدا سوگند اگر در فضیلت زیارت و فضیلت مزار امام حسین(ع) به شما می گفتم، برای هر قدم زائر کربلا هزار حسنه نوشته شده و هزار گناه از او پاک می شود و هزار درجه بالا می رود. به همین دلیل است که شیعیان مخلص، همواره در آرزوی سفر به کربلا در قالب تور کربلا و زیارت آن امام همام به سر می برند.

معرفت زائران بارگاه ملکوتی ائمه معصوم، بخش عمده زیارت این مقربین درگاه الهی محسوب می شود. با کسب معرفت و ارادت قلبی، نورانیتی برای زائر به وجود آمده که مبدا تحولات عمیق و بنیادین در وی می گردد.

مساجد معروف شهر کربلا

در شهر کربلا بیش از ۲۰۰ مسجد و حسینیه برای عبادت مردم و زائران احداث شده است. مساجد معروف این شهر که بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند، عبارتند از مسجد رأس الحسین (ع)، مسجد خیمه‌گاه، مسجد شهید ثانی، مسجد شهرستانی، مسجد سردار حسن خان، مسجد ناصری، مسجد شیخ خلف، مسجد حمیدیه، مسجد سید علی نقی طباطبائی، مسجد عمران بن شاهین، مسجد کبیس، مسجد شیخ یوسف بحرانی، مسجد حاج نصر الله و مسجد اردبیلی‌ها.

لزوم استفاده از تور کربلا چیست؟

تورهای مسافرتی در ایران نیز همچون اکثر کشورهای رو به رشد، به مرور به جایگاه اصلی خود نزدیک تر می شوند و استقبال روز افزون مسافران، بیانگر مزایایی است که توانسته گردشگران مختلف را به سوی خود جلب کند. در این میان، استفاده از تور برای مسافرت به برخی از شهرها، اهمیت بیشتری پیدا کرده که کربلا یکی از همین شهرهاست. به دلیل ازدحام زائران در ایام ویژه و حتی ایام عادی، به واسطه کمبود امکانات پذیرایی از زائران و گردشگران، همواره مشکلاتی در سفرهای آزاد در زمینه پیدا کردن جای مناسب برای اسکان که در عین حال قیمت مناسبی نیز داشته باشد، وجود داشته و اگر زبان عربی نیز بلد نباشید، این مشکلات، دو چندان خواهد شد و ممکن است گیر افراد سودجو بیافتید. بنابراین توصیه می کنیم که حتما برای سفر به شهرهای شلوغی همچون کربلا، حتما از تور استفاده کنید.

همچنین : بخوانید  معرفی مراکز خدمات مربوط به عروس و داماد در شیراز

سوغات مناسب شهر کربلا در تور کربلا

در شهر کربلا بازارهای زیادی وجود نداشته و اغلب جنس‌های عرضه شده در آنها چینی و نامرغوب هستند، بنابراین به شما توصیه می کنیم در این سفر زیارتی وقت خود را در بازارها از دست نداده و به ‌منظور خرید سوغاتی برای عزیزان خود وقتی به تور کربلا آمدید به همان مهر، تسبیح و پارچه ها‌ی سبز متبرک که در واقع سوغاتی اصلی این شهر هستند، اکتفا کنید.

تور کربلا , کربلا

چرا با تور کربلای آژانس مسافرتی فاراگشت کوروش کبیر همراه شویم؟

از آنجایی که آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر مجری اصلی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی است و در عین حال از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مجوز رسمی برای برگزاری تورهای مختلف دریافت کرده است، ابزار و توانایی های لازم را برای جلب رضایت شما مسافرین عزیز در اختیار دارد.

کارشناسان خبره آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر در قسمت تور کربلا هفت روز هفته همراه شما بوده و با گشاده‌رویی پاسخگوی تمام سوالات در زمینه خرید بلیت، تورهای خارجی و هر گونه پرسش دیگر، در ارتباط با سفر شما هستند.

ما به منظور رفاه حال مشتریان عزیز خود، همواره تلاش کرده ایم با کمترین سود ممکن، تورها و بلیت‌های سفرهای مختلف را به فروش رسانده و علاوه بر آن، قراردادی را با شرکت عظیم شهر منعقد کرده‌ایم تا توانایی اجرای تور اقساطی با شرایط ویژه را نیز داشته باشیم. به موجب این قرارداد، گردشگران گرامی می‌توانند هزینه سفر خود را مطابق با شروط ذکر شده در بخش رزرو تور اقساطی سایت رسمی آژانس ما به صورت ماهیانه پرداخت کنند.

مهم ترین هدفی که ما سرلوحه تمام امور خود قرار داده ایم، جلب رضایت مسافرین و فراهم آوردن شرایطی مناسب و مطمئن برای سفر آنهاست، چرا که معتقدیم روزی ما در گرو رضایت کامل مشتریان از سفر خود می باشد. برای اطمینان از این امر، همواره در حال جمع آوری نظرات مسافرین از قیمت تور کربلا هوایی و بازخورد مشتریان خود هستیم تا روز به روز با ثبات بیشتری در مسیر خود گام برداریم.

برای اطلاعات بیشتر

میتوانید به وب سایت آژانس مراجعه نمایید و یا با شماره ۰۲۱۸۶۰۳۷۴۱۴ تماس بگیرید ، کارشناسان کربلا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستند.