باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ویژگی های خاص درب ضد سرقت لمینت و دولنگه چیست؟

ویژگی های خاص درب ضد سرقت لمینت و دولنگه چیست؟

درب ضد سرقت دو لنگه دارای ساختار فلزی به همراه MDF و روکش چوب یا PVC می باشد. یکی از موضوعاتی که برای درب ضد سرقت دو لنگه مطرح می باشد میزان مقاومت درب در عرض های بالای درب می باشد.

http://campfa.ir/wp-content/uploads/2017/09/666556.jpg


در ضد سرقت دو لنگه حداقل ۱۵۰ سانتی متر دارد پس می توان گفت باید مقاومت در ضد سرقت دو لنگه از منظر های مخالف افزایش پیدا کند. اولین مورد مقاومت خود لنگه های درب ضد سرقت دو لنگه می باشد. لنگه درب ضد سرقت از فلز با ضخامت ۱٫۵ میلی متر ساخته شده است که دور تا دور لنگه درب از قوطی فلزی ساخته شده است که این قوطی فلزی مقاومت خوبی را برای درب ضد سرقت دو لنگه بوجود می آورد. بهتر از درب ضد سرقت دو لنگه دارای آستانه فلزی نباشد و از جنس متریالی که در کف لابی استفاده شده است برای آستانه نیز مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از آستانه سنگی مقاومت پایینی درب را افزایش می دهد. از کارهای دیگری که برای درب ضد سرقت دو لنگه می توان انجام داد استفاده از قفل های مولتی سیستم ۱۴ زبانه می باشد که یکی از زبانه های در بالا و پایین چهارچوب نفوذ داده می شود و مقاومت خوبی در ضد سرقت دو لنگه را در عرض های بالا بهبود می بخشد. استفاده از پیم های گاوصندوقی در پشت هر دولنگه نیز می تواند تاثیر بسیار خوبی بر مقاومت درب ضد سرقت دو لنگه در قسمت لولای درب داشته باشد. بهتر است درب های ضد سرقت دو لنگه دارای طرح هایی باشند که هر دو لنگه بتواند تکمیل کننده ی همدیگر باشند. به طور مثال استفاده از طرح های ۲ قاب و ۳ قاب برای در ضد سرقت دو لنگه مناسب می باشد.

همان طور که مشخص است درب ضد سرقت دو لنگه از درب های تک لنگه از امنیت کمتری برخوردار است. به دلیل پهنای بالای دربهای ضد سرقت دولنگه میزان مقاومت درب نسبت به درب های تک لنگه پایین تر است. در کنار این مورد رگلاژ درب ضد سرقت دولنگه در کارخانه و در محل پروژه و نصب آن بسیار سخت می باشد به دلیل اینکه یک طرف درب بر روی لنگه درب میشیند و همین دلیل باعث کاهش مقاومت می شود.

همچنین : بخوانید  تلفن لوله بازکنی و تخلیه چاه با تانکر مکنده و پمپ لجن کش در قم

نوع رویه برای درب ضد سرقت دو لنگه شبیه درب های تک لنگه می باشد با این تفاوت که به دلیل قرینه بودن این نوع درب ها در عرض های کمتر از ۱۸۰ سعی می شود که لنگه درب بازشو کمی بزرگتر از لنگه درب ثابت باشد.

در درب ضد سرقت دو لنگه اگر نمای درب برجسته باشد پشت درب از نمای CNC ساده استفاده می شود. در پشت لنگه ثابت نیز از قفل های خاص در بالای درب برای مقاومت بهتر لنگه ثابت استفاده می شود که ایستایی درب ضد سرقت دو لنگه افزایش پیدا کند. در کنار این مورد بارگیری این نوع درب در کارخانه و انبار کارخانه و حرکت درب در طول خط تولید سخت تر از درب های معمولی می باشد. استفاده از لولاهای ترکیه ای باید بیشتر از حد معمول درب های تک لنگه انجام شود و بطور کلی می توان گفت احتمال افتادگی درب در طی زمان و خارج شدن از رگلاژ بیشتر از درب های معمولی می باشد.

البته نوع روکش این نوع درب ها نیز شبیه سایر درب های دو لنگه می باشد ولی بهتر از روکش چوبی با رنگ پلی استر استفاده شود و این به این دلیل می باشد که با هر گونه زخم و خش بر روی روکش چوب می توان با استفاده ار بتونه و هم رنگ روکش چوب را اصلاح کرد و رنگ دوباره به روکش چوب داد.

از مقاله درب ضد آب abs نیز دیدن کنید.

درب ضد سرقت لمینت

درب ضد سرقت لمینت دارای روکش لمینت بوده که ترکیبی از طرح های CNC و برجسته روی آنها اجرا شده است . کامپوزیت که روی این درب های ضد سرقت کار شده ظاهر آن را بسیار شیک ومدرن نموده است.

این سری از درب های ضد سرقت دارای قفل مولتی ۱۳ زبانه می باشد که همه قفل ها کاله ترکیه و دارای ۵ سال ضمانت می باشد.

البته تجهیز شدن به آلارم ، چشمی و قفل دیجیتال در این سری از درب ها نیز به صورت سفارشی وجود دارد.

این درب های ضد سرقت دارای روکش ضد خش و کیفیت بالا و قیمت پایین گزینه مناسبی برای خرید درب ضد سرقت می باشند.

گروه صنعتی درکو وارد کننده این سری از درب های ضد سرقت می باشد .

ویژگی های خاص درب ضد سرقت لمینت و دولنگه چیست؟