اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

سریال علی البدل جایگزین سریال پایتخت در ماه رمضان ۹۵

سریال علی البدل جایگزین پایتخت در رمضان ۹۵

سریال علی البدل,سیروس مقدم,سحر قریشی

اسامی بازیگران سریال علی البدل

مهدی هاشمی، احمد مهرانفر، ناهید مسلمی، سحر قریشی، محسن تنابنده. مهدی فخیم‌ زاده، هادی کاظمی، گوهر خیراندیش، محمود جعفری، حسین محب‌اهری و فروغ قجابگلی بازیگران اصلی سریال هستند که به فراخور قصه  بازیگران جدیدی به داستان اضافه خواهند شد.

همانطور که می دانید سحر قریشی چند سالی است که در تلویزیون ممنوع النصویر است، اما به تازگی خبرهایی مبنی بر رفع ممنوع التصویری این بازیگر شنیده می شود. خبرها حاکی از آن است که سیروس مقدم کارگردان ایرانی قصد ساخت سریال علی البدل را دارد و برای یکی از نقش های این سریال سحر قریشی را در نظر گرفته است. در این پست به جزییات این خبر می پردازیم.

با اعلام نام یکی از ممنوع التصویرهای تلویزیون در فهرست بازیگران سریال سیروس مقدم، احتمالا قصه ممنوعیت ها رو به انتهاست. با مشخص شدن بازیگران سریال «علی البدل» سیروس مقدم به نظر می رسد موج بازگشت ممنوع التصویری ها به تلویزیون ادامه داشته باشد. روز گذشته خبر قطعی شدن ساخت سریال «علی البدل» در رسانه ها منتشر شد و اسم سحر قریشی به عنوان یکی از بازیگران این مجموعه در فهرست بازیگران آمد. سحر قریشی مدت هاست که در تلویزیون ممنوع التصویر است و قطعا آمدن اسمش در فهرست بازیگران این سریال، نشانگر اتفاق مهمی خواهد بود. البته پیش از این هم سیروس مقدم در سریال «بچه های نسبتا بد» قصد داشت از قریشی دعوت به همکاری کند. آن زمان هم اسم این بازیگر در فهرست بازیگران به ثبت رسید اما چند روز مانده به شروع تصویربرداری، با ممانعت تلویزیون روبرو شد و تصمیم گرفت آیدا فقیه زاده را برای این نقش انتخاب کند. همین اواخر، حسین سهیلی زاده هم قصد داشت سریال «پریا» را با بازی قریشی تولید کند، تمام کارهایش را هم انجام داد اما این بار هم قریشی پشت در صداوسیما قرار گرفت و امکانی برای بازی پیدا نکرد. حالا مجددا مقدم برای سریال جدیدش دست روی این بازیگر گذاشت. از آنجایی که مقدم پیش از این از ممنوع التصویری قریشی متضرر شده بود، حالا قطعا باید خیلی محتاطانه تر سراغ این بازیگر رفته باشد. به احتمال زیاد، تلویزیون پس از آشتی با فرزاد حسنی، فاطمه معتمد آریا و … حالا تصمیم گرفته سحر قریشی را هم از لیست سیاه خارج کند. غیر از قریشی، مهدی هاشمی، مهدی فخیم زاده، گوهر خیراندیش، احمد مهرانفر، ناهید مسلمی، هادی کاظمی، محمود جعفری، حسین محب اهری، فروغ قجابگلی و ممحسن تنابنده هم از جمله سایر بازیگران این سریال هستند.

داستان سریال علی البدل

داستان سریال در روستایی در اطراف همدان رفم می خورد که قصه طنز و متفاوتی خواهد داشت و داستان پایتخت را دنبال نمی کند. و سیروس مقدم درباره داستان سریال می گوید:«از اسم سریال کاملا مشخص است که داستان بر چه اساسی است. داستان در مورد افرادی است که حضور دارند اما حق رای ندارند. کسانی که در مجالس و شوراها اعضای علی‌ البدل هستند و در جریان همه امور قرار دارند اما حق رای ندارند.» طعنه های سیاسی در ایر اثر نیز مشابه پایتخت وجود دارد ولی طعنه های اجتماعی رنگ و لعاب بیشتری دارند که در داستان چند خانواده قصه ظهور و بروز می کنند.

همچنین : بخوانید  عکس اینستاگرام لیلا زارع بیوگرافی

 

عوامل پشت صحنه سریال علی البدل

الهام غفوری (تهیه کننده)،سیروس مقدم (کارگردان)،محسن تنابنده (سرپرست نویسندگان)، خشایار الوند (نویسنده)،مجید اسکندری (طراح گریم)،امیر پرتوزاده (مدیر صدابرداری)، فرشاد گل‌سفیدی (مدیر تصویربرداری)، افسر نجات‌ایمانی (طراح صحنه و لباس)، حسن وارسته (مشاور)

زمان پخش سریال علی البدل

این سریال قرار است در ماه رمضان ۱۳۹۵ هر شب ساعت ۲۲ از شبکه اول پخش شود.

برچسب ها :