ارزش انسان به افکار و باورهای اوست
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کشف حجاب هدف دار یک زن تهران/عکس

http://www.campfa.ir/wp-content/uploads/2013/12/btow0finrzERpcmR.jpg

 

اخیرا چند زن خود فروخته در شهر های مختلف کشور اقدام به کشف حجاب کرده اند تا بی عفتی در جامعه را ترویج نمایند و پروژه کشف حجاب که توسط گروه های ضد انقلاب و بی دین القا شده است را اجرا نمایند. 

اخیرا یکی از خبرنگاران با پیگیری هایی که در تهران انجام داده است توانسته با همکاری نیروی انتظامی تهران بزرگ و وزارت اطلاعات یکی از زنان بی بند وبار که در تهران اقدام به کشف حجاب کرده و یکی از سرکردگان و خودفروخته های ضد انقلاب بوده است را شناسایی و دستگیر کردند.

این زن که در چند روز گذشته در تهران بصورت آزادانه گشت و گذار می کرده است و کسی هم متوجه زن بودن وی نشده، هنگام صحبت کردن با خبرنگار انقلابی و بصورت اتفاقی و از روی لحن صحبت کردن و اندام شناخته شده و سپس با پیگیری سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی دستگیر شد.

این زن که هم اکنون در بازداشت به سر می برد، پس از پانزده سال خارج نشینی به ایران بازگشته است و لیدر اصلی جریان بی عفتی در تهران بوده است. وی رسما در بازجویی خود پس از دستگیری اش در وزارات اطلاعات هدفش را ترویج بی حیایی در جامعه اسلامی ایران عنوان کرده و اعلام داشته است که با چند زن دیگر قصد داشته اند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ جریان کشور را به سمت و سو های از پیش طراحی شده ضد انقلاب ببرند که خوشبختانه با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی و همکاری مجموعه خبری انقلاب نیوز خنثی گردید. وی و چند فرد مرتبط با آن در تهران دستگیر شدند که جای تقدیر فراوان دارد.

همچنین : بخوانید  زن بارداری که مرد و بچه اش را به دنیا آورد و سپس زنده شد!

نامبرده در وزارت اطلاعات رسما همکاری خود را با مخالفان نظام افشا کرده است و اینکه قصد داشته با برخی عناصر خود فروخته دیگر در تهران و چند شهر دیگر اقدام به کشف حجاب نمایند که خوشبختانه نتوانسته به جایی برسد و اقدامی انجام دهد و در اولین روز از کشف حجاب در تهران بدست سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

 

http://www.campfa.ir/wp-content/uploads/2013/12/btowsOJVfm9E6N2r.jpg