افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس های پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر + بیوگرافی

عکس های پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر + بیوگرافی

فیلم های پژمان بازغی , دختر پژمان بازغی

پژمان بازغی بازیگر در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۳۵۳ در تهران در یک خانواده ۵ نفره به دنیا آمده است و اصالتا لاهیجانی است و پدرش هم شغل ارتشی داشته است.این بازیگر محبوب در عرصه های سینما و تلویزیون به شکل حرفه ای فعالیت دارد. گفتنی است که پژمان بازغی در عرصه اجرا و مجری گری هم سابقه فعالیت دارد. او به عنوان مجری در چند برنامه تلویزیونی از جمله : برنامه چند درجه، برنامه کودک شو و برنامه سال تحویل ۱۳۹۶ در شبکه دو سیما حضور داشته ‌است.

گفتنی است که پژمان بازغی از سال ۱۳۷۲ به شکل حرفه ای در فیلم های سینمایی و سریالهای زیادی ایفای نقش داشته است و برای خود در دل مخاطبان جایی باز کرده است.

خانواده پژمان بازغی

پژمان بازغی در یک خانواده پنج نفره در تهران پرورش یافته است. در زمان کودکی به خاطر شغل پدرش مجبور شده اند تا در شهرهای مختلف زندگی کنند. به این ترتیب بعد از تولد چهار سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی سپری کرده اند و هم‌ زمان وقوع انقلاب اسلامی به شهر رشت مهاجرت می کنند. با آغاز شدن جنگ بین ایران و عراق و اعزام پدر پژمان بازغی برای حفاظت از مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر مهاجرت کرده اند و با پایان جنگ، خانواده پژمان بازغی به تهران باز می‌گردند.

پژمان بازغی و برادرانش

این بازیگر مرد مشهور ایرانی گفته است که ما در خانواده سه برادر هستیم و من پسر دوم و یا بهتر بگویم پسر وسطی خانواده هستم. نام برادران پژمان بازغی پیام و پرهام است. پیام برادر بزرگتر پژمان و پرهام برادر کوچکتر او است. هر سه‌ این برادران در دانشگاه امیرکبیر درس خوانده اند. رشته تحصیلی پیام مهندسی شیمی است و پرهام در این دانشگاه، مهندسی صنایع را دنبال کرده است.

پژمان بازغی و مستانه مهاجر , پژمان بازغی و زنش

پژمان بازغی به همراه همسر و دخترش

ازدواج پژمان بازغی

پژمان بازغی متاهل است. همسر او که مستانه مهاجر نام دارد هم در عرصه هنر فعالیت دارد و از تدوین‌ گران سینمای ایران است.این دو هنرمند در سال ۱۳۸۴ با هم ازدواج کرده اند. حاصل ازدواج پژمان بازغی و مستانه مهاجر یک دختر است. نام دختر پژمان باغی نفس است.

گفتنی است که این دو هنرمند سر یک کار سینمایی با همدیگر آشنا شده و در نهایت با عشق و علاقه زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

بیوگرافی کوتاهی از مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی

مستانه مهاجر در تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شده است. همسر پژمان بازغی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است. وی در زمینه های مختلفی در عرصه هنر فعالیت داشته است. از جمله به عنوان امور فنی صدا، میکس و تدوینگر مشغول به فعالیت بوده است. گفتنی است که مستانه مهاجر جدیدا بازیگر نیز شده است و بازیگری را هم در کارنامه هنری خود وارد کرده است.

پژمان بازغی در دورهمی

این بازیگر به همراه همسرش مستانه مهاجر در برنامه محبوب مهران مدیری حاضر شد و به سوالات مهران مدیری پاسخ داد. از جمله این دو هنرمند در مورد عاشق شدن و نحوه آشنایی شان با هم برای مخاطبان صحبت کردند.

مستانه مهاجر در خصوص جزییات ماجرای عاشق شدن و ازدواجش با پژمان گفت : من تا پیش از ازدواج اصلا پژمان بازغی را دوست نداشتم و بر این اعتقاد بودم که اصلا بازیگر خوبی نیست، علاوه بر این وقتی او را می دیدم اصلا حس خوبی نسبت به او نداشتم.

تا این که یک زمان در یک جشنواره هم من و هم پژمان فیلم برای اکران داشتیم و به این دلیل هم هر دو در آن جشنواره حضور داشتیم . دوست مشترک ما هم در این جشنواره حضور داشت و وقتی من مشغول صحبت با دوستم بودم پژمان برای صدا زدن آن دوست مشترک پیش ما آمد و دوستم ما دو نفر را به یکدیگر معرفی کرد و به پژمان گفت خانم مهاجر کارش تدوین است و پژمان به لحن شوخی گفت : تدوین تیزر می کنید! با شنیدن این صحبت پژمان با خودم گفتم پس حس بدم به این بازیگر بیخود نبوده و گفتم مگر فیلم تو برای تدوین دست من نیوفتد جناب آقای بازغی! در نهایت مستانه مهاجر به مهران مدیری گفت که اما پایان این ماجرا خوش بود و ما در سال ۱۳۸۴ با هم ازدواج کردیم و الان دخترمان نفس ۱۰ ساله است.

همچنین : بخوانید  بهرام رادان و این چهره فتوژنيك

در این برنامه پژمان بازغی در خصوص دوستی اش با سام درخشانی و کامبیز دیرباز صحبت کرد و گفت از سال ۱۳۷۵ با سام دوست هستیم و شاید زندگی متاهلی این دوستی را کمرنگ کرده باشد اما پا برجاست.

تحصیلات پژمان بازغی

پژمان بازغی دانشجوی انصرافی رشته مهندسی معدن دانشگاه آزاد واحد لاهیجان است و فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر است.

شروع فعالیت های هنری پژمان بازغی

این بازیگر بعد از پذیرفته شدن در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای ادامه تحصیل در رشته مهندسی معدن در مقطع کارشناسی به شمال کشور بر می‌گردد و دقیقا از همان‌جا با عرصه سینما آشنا می‌شود. در سال ۱۳۷۳ با قدم گذاشتن به سینمای جوانان مرکز گیلان در نخستین فیلم خود با نام اعتراف به کارگردانی مجید فهیم خواه ایفای نقش کرد.

پس از بازی در این فیلم به مدت دو سال به بازی در سریال آژانس دوستی مشغول بود که بازی در این سریال باعث شهرت پژمان بازغی شد. پژمان بازغی با ایفای نقش در فیلم‌هایی چون جوانی و بلوغ و سریال گمگشته موفق شد تا جایگاهش در سینما و تلویزیون تثبیت کند.

پژمان بازغی , پژمان بازغی عکس

پژمان بازغی و فعالیت در عرصه مدلینگ

پژمان بازغی در زمره  نخستین هنرمندان و  بازیگرانی است که در تبلیغات یک برند چایی و پوشاک حضور داشته است، همین فعالیت او باعث شد مدت ها بازیگران و هنرمندان اجازه حضور در کارهای تبلیغات در این دست را نداشته باشند. البته در نهایت این قانون برای بازیگران برداشته شد و در حال حاضر می بینیم که بازیگران زیادی در این عرصه(پوشاک، ارایشی، بهداشتی و…) فعالیت تبلیغاتی دارند.

او در حال حاضر با برند شیفر که در حوزه کیف و کفش می باشد، به عنوان مدل فعالیت دارد.

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر

ورزش مورد علاقه پژمان بازغی

از جمله ورزش‌ های موردعلاقه این بازیگر محبوب، کارتینگ است. ظاهرا در یک برهه زمانی نیز این رشته را به‌ شکل حرفه ای و جدی دنبال کرده است تا اینکه تصادف می کند و در این حادثه دنده چپش دچار شکستگی و آسبب می شود و از آن به بعد به اجبار این ورزش را رها می کند.

جزییات سکته قلبی پژمان بازغی

این بازیگر جوان در جریان بازی فوتبال ستاره‌ ها در سال ۱۳۹۵ در میان زمین و در حین بازی فوتبال با افت فشار رو به رو شد نقش زمین شد، به دنبال این حادثه او چند روزی به علت عارضه قلبی مجبور شد تا در بیمارستان بستری شود که در نهایت این مشکل سلامتی پژمان بازغی به خیر گذشت.


فیلم شناسی پژمان بازغی

فیلم های سینمایی پژمان بازغی

فیلم سینمایی پژمان بازغی به نام اعتراف به کارگردانی مجید فهیم‌خواه، در سال ۱۳۷۵

فیلم سینمایی پژمان بازغی به نام جوانی به کارگردانی مجید قاری‌زاده، در سال ۱۳۷۶

فیلم سینمایی پژمان بازغی به نام بلوغ به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی، در سال ۱۳۷۷

فیلم سینمایی پژمان بازغی به نام دختری در قفس به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی، در سال ۱۳۸۰

فیلم سینمایی پژمان بازغی به نام سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمیایی، در سال ۱۳۸۲

فیلم سینمایی پژمان بازغی به نام دوئل به کارگردانی احمدرضا درویش، در سال ۱۳۸۲

فیلم سینمایی پژمان بازغی به نام تارا و تب توت فرنگی به کارگردانی سعید سهیلی، در سال ۱۳۸۲

فیلم سینمایی پژمان بازغی به نام کافه ستاره به کارگردانی سامان مقدم، در سال ۱۳۸۴

فیلم سینمایی پژمان بازغی به نام راه طی‌شده به کارگردانی عباس رافعی، در سال ۱۳۸۴

فیلم سینمایی پژمان بازغی به نام قصه عشق به کارگردانی بیژن بیرنگ، در سال ۱۳۸۵

فیلم سینمایی پژمان بازغی به نام ریسمان باز به کارگردانی مهرشاد کارخانی، در سال ۱۳۸۶

فیلم سینمایی پژمان بازغی به نام خواب لیلا به کارگردانی مهرداد میرفلاح، در سال ۱۳۸۷

فیلم سینمایی پژمان بازغی به نام فرود در غربت به کارگردانی سعید اسدی، در سال ۱۳۸۷

فیلم سینمایی پژمان بازغی به نام خاطره به کارگردانی نادر طریقت، در سال ۱۳۸۷