کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دختربچه ۳ ساله با پوشک و “روسری” در برنامه رنگین کمان!

بعضی از سیاستهای رسانه ملی تصویری نادرست از فرهنگ و آموزه های دینی ما ایرانی ها ارائه می دهد.

در حالی که دین مبین اسلام سن تکلیف دختران را نه سال معین کرده و این مرز سنی بر اساس حکمتی عمیق در دین ما مسلمانان آورده شده اما تلویزیون جناب ضرغامی تفسیری خودرای از این حکم الهی ارائه داده و این مرز تکلیف و پوشش را به سن سه سال و حتی شاید کمتر تقلیل داده است!

در برنامه روز مبعث «رنگین کمان» در شبکه پنج اوج این افراط گری را در سیاستهای رسانه ملی شاهد بودیم. جایی که دختر بچه سه ساله ای که همچنان از پوشک استفاده می کرد را مجبور کرده بودند از پوشش روسری استفاده کند. بی تردید چنین تناقضی باور بیگانگان از فرهنگ و ارزشهای ما مسلمانان را مکدر خواهد نمود و این با سیاستهای ترویج ارزشهای دینی ما به دنیا در تناقضی آشکار است. و متاسفانه شائبه نوعی تفکر طالبانی را در عملکرد مسوولان و سیاستگذاران رسانه ملی القا خواهد کرد.

بد نیست جناب ضرغامی که با حضور شخصی خود سعی کرد آن طور که می خواهد روند مناظره های انتخابات ریاست جمهوری را مدیریت کند فکری هم کند به حال این گونه تناقضاتی که هر از گاه در برنامه های زنده یا مرده(!) رسانه تحت نظرشان پخش می شود.

در رسانه ای که برای دریافت موافقت جهت تولید یک تله فیلم چندین و چند خوان از بوروکراسی پیچیده باید پیموده شود آیا حتی یک سری مشاور قوی در کنار عزت ا.. ضرغامی وجود ندارند که چنین گافهایی را رصد کرده و کاری کنند که چنین اتفاقاتی در برنامه های آتی رخ ندهد؟!

همچنین : بخوانید  عماد طالب زاده خواننده پاپ ایرانی در بیمارستان بستری شد

منبع:inn.ir