به عهد و پیمان خود وفا کنید (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آنجلینا جولی این بار با خرید کیف سوژه شد!

آنجلینا جولی این بار با خرید کیف سوژه شد!

همیشه ستاره بودن دردسرهای خاص خود را دارد، آنجلینا جولی ستاره سرشناس هالیوودی همیشه زیر ذره بین عکاسان و خبرنگاران قرار داشته است. اخیرا استفاده از یک کیف با یک برند مطرح تجاری و قیمت زیادش باعث شد این ستاره جنجالی هالیوودی به یک سوژه رسانه ای تبدیل شود.

برند معروف تجاری “لوئیز ویتون” اخیرا جدیدترین مدل کیف زنانه را روانه بازار کرده است. هنوز این کیف در بازارهای اروپایی عرضه نشده است اما آنجلینا جولی ستاره ۳۸ ساله هالیوودی یک نمونه از کیفهای زنانه ۳۵۰۰ دلاری این برند تجاری را در دست دارد و همین مسئله از او یک سوژه خبری ساخته است.

گفته می شود این مدل کیف جدید زنانه قیمتی معادل ۳۵۰۰ دلار دارد که باعث می شود دارنده آن به یک سوژه خبری تبدیل شود. آنجلیناجولی در این رابطه گفته است : من هرگز به دنبال مد و تجملات نبوده ام آنچه باعث شد از این مدل کیف خریداری کنم سادگی و کیفیت بالای جنس آن است. در حال حاضر مدلهای مشابه این کیف با کیفیت پایینتر کپی برداری شده و در سطح بازار جهانی قابل دسترس است. هرکس میتواند یک نمونه از آن داشته باشد و به قدری از نظر ظاهر این نمونه های تقلبی با اصل آن مشابه است که هیچ کس متوجه آن نخواهد شد.

همچنین : بخوانید  ازدواج انریکه با دوست دختر ۱۲ ساله اش !