ضعیف‌الاراده کسی است که با هر شکستی بینش او نیز عوض شود.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فرهنگ و هنر

شماره تلفن لوله بازکنی و تشخیص ترکیدگی لوله اشرفی در ارومیه

شماره تلفن لوله بازکنی و تشخیص ترکیدگی لوله اشرفی در ارومیه

تشخیص ترکیدگی لوله ۱۰۰٪ تضمینی

رفع نم رطوبت تضمینی بمدیریت اشرفی

لوله بازکنی اشرفی در ارومیه

بازکردن لوله های چودنی و پلاستیکی آشپزخانه

حمام توالت کفشور پارکینگ فرنگی دریچه اصلی

ادامه مطلب

متن کامل زیارت عاشورا به همراه ترجمه فارسی

زیارت عاشورا سماوتی , زیارت عاشورا فرهمند

متن کامل زیارت عاشورا به همراه ترجمه فارسی

زمان خواندن زیارت عاشورا فقط ایام محرم نیست بلکه در مناسبتهای مختلف این زیارت قرائت می شود و ما هم در این مقاله برای شما متن زیارت عاشورا را منتشر کرده ایم به علاوه این که در مورد فضیلت خواندن زیارت عاشورا هم برای شما مطالبی را گردآوری کرده ایم.

ادامه مطلب

عکس های پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر + بیوگرافی

عکس های پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر + بیوگرافی

فیلم های پژمان بازغی , دختر پژمان بازغی

پژمان بازغی بازیگر در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۳۵۳ در تهران در یک خانواده ۵ نفره به دنیا آمده است و اصالتا لاهیجانی است و پدرش هم شغل ارتشی داشته است.این بازیگر محبوب در عرصه های سینما و تلویزیون به شکل حرفه ای فعالیت دارد. گفتنی است که پژمان بازغی در عرصه اجرا و مجری گری هم سابقه فعالیت دارد. او به عنوان مجری در چند برنامه تلویزیونی از جمله : برنامه چند درجه، برنامه کودک شو و برنامه سال تحویل ۱۳۹۶ در شبکه دو سیما حضور داشته ‌است.

ادامه مطلب

بیوگرافی و عکس های آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی

بیوگرافی و عکس های آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی

فیلم های آناهیتا درگاهی , همسر اول آناهیتا درگاهی

بیوگرافی آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی بازیگر زن ایرانی متولد ۷ بهمن سال ۱۳۵۷ است که علاوه بر بازیگری دارای هنر نقاشی هم هست. در مورد میزان تحصیلات این بازیگر باید بدانید که او فارغ التحصیل رشته نقاشی در مقطع فوق لیسانس از دانشگاه هنر است؛ به این ترتیب آناهیتا درگاهی هم دارای هنر نقاشی است و هم تجربه بازیگری در سینما، تئاتر و فیلم کوتاه را دارد. شاید شما از جمله افرادی هستید که آناهیتا درگاهی را به واسطه ازدواج و طلاق پر سروصدای اش می شناسید.

ادامه مطلب

دانلود آهنگ تولد عاشقانه برای عشقم و همسرم

دانلود آهنگ تولد عاشقانه برای عشقم و همسرم

ممکن است مراسم شما تولد کودکانه باشد و به آهنگ تولد مبارک کودکانه و یا دانلود آهنگ تولد مبارک عمو پورنگ نیازداشته باشید یا ترجیح بدهید آهنگ های تولد مبارک بی کلام را دانلود نمایید!

دانلود آهنگ تولدت مبارک عاشقانه برای عشقم

ادامه مطلب

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه ماه عسل ۹۶

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه ماه عسل ۹۶

 ماه عسل 96 , احسان علیخانی 96 , تیتراژ ماه عسل 96 , عکس های ماه عسل 96

ماه عسل یک برنامه زنده تلویریونی با موضوع اجتماعی- معنوی و با حضور مهمان‌ هایی از متن جامعه هستند که از سال ۸۶ تاکنون هر سال ماه رمضان قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود. ایده اولیه این برنامه متعلق به احسان علیخانی بود که پس از اجرای برنامه‌های مناسبتی جزر و مد در سالهای ۸۴ و ۸۵ تصمیم گرفت خودش برنامه‌ای مستقل برای ماه رمضان بسازد و این گونه بود که «ماه عسل» از سال ۸۶ متولد شد. مهمان‌ های این برنامه غالباً مردم عادی جامعه هستند که توانسته‌اند در زندگیشان کار مهمی انجام بدهند یا در زندگی افراد دیگر تأثیرگذار بودند و یا حادثه مهمی در زندگیشان رخ داده است. اکثر میهمان‌های «ماه عسل» در زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردند اما همگی با امید، پشتکار و تلاش و مبارزه بر مشکلات غلبه کرده و به انسان‌های موفقی در زندگی خود تبدیل شدند. این برنامه سعی دارد با تلنگرهایی که از طریق مهمانان مختلف به مخاطب می‌زند، وجدان بیننده را بیدار کند. از آنجا که این برنامه در ماه رمضان پخش می‌شود، این موضوع بیشتر بر مردم تأثیر می‌گذارد چراکه این ماه را به روزه داری می‌پردازند و بیش از پیش به خدا و نماز و دیگر عبادات می‌ پردازند.

ادامه مطلب