گنج هائی که در قلب هستند ، قابل سرقت نیستند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کاریکاتور و طنز

نقاشی که علی دایی را قبل از سفر به سوییس سوپرایز کرد

علی دایی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و برترین گلزن ملی فوتبال جهان که عضو کمیته کارشناسی فیفا برای انتخاب برترینهای سال ۲۰۱۲ فوتبال جهان بود در مراسم انتخاب برترین ها که دوشنبه شب در مقر فیفا واقع در زوریخ سوییس برگزار شد در کنار بزرگان این رشته حضور داشت.
در این مراسم لیونل مسی آرژانتینی برای چهارمین بار عنوان مرد سال فوتبال جهان را از آن خود کرد.
 روز یکشنبه پیش از سفر به سوییس، وقتی علی دایی برای حضور در تمرینات تیمش وارد ورزشگاه اکباتان شد، با این هدیه روبرو شد.

متن کامل خبر + تصاویر در ادامه مطلب

 

علی دایی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و برترین گلزن ملی فوتبال جهان که عضو کمیته کارشناسی فیفا برای انتخاب برترینهای سال ۲۰۱۲ فوتبال جهان بود در مراسم انتخاب برترین ها که دوشنبه شب در مقر فیفا واقع در زوریخ سوییس برگزار شد در کنار بزرگان این رشته حضور داشت.

در این مراسم لیونل مسی آرژانتینی برای چهارمین بار عنوان مرد سال فوتبال جهان را از آن خود کرد.
 روز یکشنبه پیش از سفر به سوییس، وقتی علی دایی برای حضور در تمرینات تیمش وارد ورزشگاه اکباتان شد، با این هدیه روبرو شد.
سورپرایز کردن علی دایی پیش از سفر به سوییس+ عکس
مهدی رعیتی نقاش کاشانی، تصویر علی دایی را که روی تابلویی با سایز بزرگ نقاشی کرده بود، به عنوان هدیه تقدیم سرمربی راه آهن کرد و از میزان علاقه اش به او گفت. این نقاش کاشانی به دایی گفت که از دوستداران و طرفداران پروپا قرص اوست و همیشه دوست داشته که چنین هدیه ای را به او بدهد.
سرمربی راه آهن نیز که شگفت زده شده بود ضمن تشکر و قدردانی از این نقاش خوش ذوق، برای او آرزوی موفقیت کرد. دایی تاکید کرد که این لطف نقاش مذکور را هیچ وقت فراموش نمی کند و این هدیه باارزش را همیشه حفظ خواهد کرد.

کارتون آرزوی دختران افغانی

www.campfa.ir

 

در کشوری که حقوق زنان یکی از موارد ذکر شده در قانون اساسی آن است، گدایی کردن زنان یک نوع توهین به حساب می‌آید. دولت افغانستان برای رفاه زنانی همچون من هیچ‌گونه اقدامی نکرده است. آمارهای دولتی این کشور نشان می‌دهد تنها در شش ماهه نخست سال جاری میلادی ۳۵۰۰ مورد خشونت علیه زنان افغان به ثبت رسیده است و زنان در افغانستان با انواع مختلفی از خشونت و تبعیض همچون ازدواج‌های اجباری و تجاوز روبرو هستند. اگرچه مسئله حقوق زنان افغان طی ۱۱ سال گذشته به حد قابل قبولی رشد داشته است؛ اما همچنان زنان این کشور راه طولانی در پیش دارند تا به حقوق برابربا مردان دست یابند.

رازهای موفقیت – طنززززززز

 درس نخوانید. هیچکس از درس خواندن به جایی نرسیدهبه جز علی دایی.
 
 از کودکی معاملات زمین و مسکن را جدی بگیرید، همه که قرار نیست از دزدی بهجایی برسند.
 

 یک پدر پولدار برای خود دست و پا کنید. از همان روز اول در بیمارستان باتطمیع پرستار و یک جابجا کردن ساده ی دستبندهایتان یک عمر آسوده باشید، بگذاریدبرای یک بار هم که شده یک بچه آریستوکرات دنبال معنویت بدود.
 
اگر پدرِ پولدار نشدلااقل یک زن یا شوهر مایه دار برای خود دست و پا کنید. یادتان باشد فیلم های هندی وآبگوشتی را برای شما ساخته اند و هنوز که هنوز است فلاسفه بر سر مفهوم عشق و زیباییبا هم دست به یقه اند اما بر سر مفهوم پول کسی شک ندارد.
 
بلوف بزنید. به هرکسمی رسید بگویید شرکت زده اید و فلان پروژه را در دست انجام دارید. یادتان باشد یک بلوف زن موثر و بجا از یک رزومه پر و پیمان  (c.v.) مفیدتر است.
 
حتا اگر خال زشتی همروی صورتتان دارید با «محمد رضا شریفی نیا» طرح دوستی بریزید. هر ماه ، پنج فیلم ازشما اکران می شود و یک شبه از علافِ محله «قازقُل آباد» تبدیل به سوپراستار دستنیافتنی می شوید.
 
شما فقط ششصد میلیون تومان تا موفقیت فاصلهدارید. آن را تهیه کنید بعد فیلم بسازید. اگر هیچ تلاشی نکنید حتما پرفروش ترینخواهد شد. راستی ، فکرش را نکنید کارتِ کارگردانی هم با کارت سوخت می آید دممنزلتان.

اگر حتی توی بیابان های جاده ی قم یا در اعماق کویر نمک یک تکه زمین دارید دیگرلازم نیست کاری بکنید ، ثروت و موفقیت در چنگال شماست.
 
لازم نیست پدربزرگ خیلی پولداری برای خود تهیه کنید کافیست فقط یک خانه ی کلنگیحوالی کولی آباد داشته باشد ، بسِ تان است. اول پدربزرگ مهربان را به خانه ی آخرتراهنمایی کنید. سپس خانه را بکوبید و با چند فرغون بتُن ، پی ریزی کنید و چند تاستون لاغرتر از گردن مرتاض های هندو را هم عَلَم کنید و تیغه بزنید و آن را متری  (قیمت پایه) یک میلیون و سیصد معامله کنید. همیشه به خاطر داشته باشید در زلزلهتهران خشک و تر با هم می سوزند و هرچه بسازید« کُن فیَکون » خواهد شد پس خرج بیخودنکنید.
 
تولیدی« خنزر پنزر » بزنید. مثلا زیر کفش بسازید نه خود کفش. کفش را چینی ها میسازند.
 
دریک شرکت دولتی استخدام شوید. از هرکس به دستتان رسید پله ای بسازید و پله پله بالا،بالاتر و به ملاقات خدا بروید .در ضمن به یاد داشته باشید کسی که نخواهد بالا برود غیرمستقیم قبول کردهنردبان این و آن باشد.
 
در مسابقات فوتبال سالنی جام رمضان شرکت کنید و هرچیز و هرکس را کهدیدید «دریبل» بزنید. توجه داشته باشید که برای کار تیمی به کسی پول نمی دهند.برایمطالعه بیشتر در این خصوص فیلمهای علی کریمی را ببینید.
 
اگر هیچ هوش واستعدادی ندارید لااقل کُشتی بگیرید. برای فتیله پیچ کردن یا اجرای «سَگَک دوبل »کهنباید استعداد خدادادی داشت، «خر زور بودن» کفایت می کند. یکی دو سال کشتی بگیریدبعد کاندیدای شورای شهر بشوید.
 
در خیابان استاد نجات اللهی، مغازه ی فروش کارتتبریک های ژیگولی وعروسک پشمالو بزنید. از فروش قبل از روز «‌وَلِنتاین» به نان ونوایی می رسید.
 
جعل سند کنید و آرم طرح ترافیک دولتی بگیرید و دانه ای پانصد تومان آزاد بفروشید. وقتی هم گند قضیه درآمد راست راست برای خودتان در اداره راه بروید و به چشمهمکارانتان زُل بزنید، آنقدر زل بزنید که آنها به خودشان شک کرده و در پایان وقتاداری خود را به اولین پاسگاه کلانتری معرفی نمایند

آخرش که سرنوشت هممون همینه: پیری

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

روسری را جلو بکش خواهر!

روسری را جلو بکش خواهر! (طنز) کمپ فارسی

 

به به ای خانم قشنگ و ملوس
که قدم می‌زنی به مثل عروس

 

ای که در پیش آینه با تاپ
کرده‌ای یک دو ساعتی میک آپ

 
 
روی اجزای صورتت یک یک
ریمل وسایه و رژ و پن‌کک
به به ای خانم قشنگ و ملوس
که قدم می‌زنی به مثل عروس

 

ای که در پیش آینه با تاپ
کرده‌ای یک دو ساعتی میک آپ

 
 
روی اجزای صورتت یک یک
ریمل وسایه و رژ و پن‌کک

 

شده‌ای – چشم خواهری! – خوشگل
می‌بری از بزرگ و کوچک دل

می شود بند عفت از این ناز
چون کمربند سبز تهران، باز!

نگو اصلا که: “ذاتا این مدلم”
خودم این‌کاره‌ام عزیز دلم

من که این قدر خویشتن دارم
باز، دیوانه می‌شوم دارم!

که اگر موجبات ننگی تو
پس چرا این قدر قشنگی تو؟!

خواهرم توی این بریز و بپاش
تا حدودی به فکر ما هم باش

پیش خود فکر کن که مرد غریب
گر ببیند تو را به این ترتیب

از لبش آب راه می‌افتد
طفلکی در گناه می‌افتد

من خودم بی خیال دنیاشم
نه که منظور من خودم باشم

مشکل از سوی جوجه کفترهاست
غصه‌ام معضل جوانترهاست

که به یک جلوه ی زن از مریخ
خل و دیوانه می‌شوند از بیخ

رشته را می‌کنند هی پنبه
بس که ناواردند و بی جنبه

ما که داریم خانه‌ای در بست
_تازه ویلای دوستان هم هست!_

غالبا عصرها همانجایم
هفته‌ای یک دو روز تنهایم

الغرض این از این همین دیگر
روسری را جلو بکش خواهر!

تفاوت وبلاگ نویسی دخترا و پسرا

وبلاگ یک دختر

وااااااااااااااااای امروز تفلدمه

تفلد تفلد تفلدم مبارک

۲۵۶۵۵۵۵۵۵۴۴۸۸۴تا کامنت

-تولدت مبارک خانومی
.
.
.
-شما از طرف بلاگفا بهتربن وبلاگ نویس معرفی شدید

وبلاگ یک پسر

آرزو می کنم روزی برسه که همه انسان ها بتوانند با هر عقیده رنگ و قومیتی در کنار هم آزادانه زندگی کنند

۱ کامنت

-حرف مفت نزن

(تازه همون یه نفر هم آدرس وبلاگ خودشو گذاشته)

0002064B تفاوت وبلاگ نویسی دخترا و پسرا