به عهد و پیمان خود وفا کنید (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پزشکی هنگام سزارین شکم یک خانم را به آتش کشید +عکس

 

آپلود عکس

پزشکی که هنگام عمل سزارین شکم یک خانم را به آتش کشید +عکسبه گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: هیئت منصفه دادگاهی در نیویورک پزشک متخصصی که را که هنگام انجام عمل سزارین شکم یک خانم را به آتش… 


پزشکی که هنگام عمل سزارین شکم یک خانم را به آتش کشید +عکسبه گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: هیئت منصفه دادگاهی در نیویورک پزشک متخصصی که را که هنگام انجام عمل سزارین شکم یک خانم را به آتش کشیده بود بیگناه اعلام کرد.
به گفته بازرسین این پرونده این آتش سوزی نتیجه استفاده از الکل به عنوان ضد عفونی کننده تجهیزات جراحی و تماس آن با بدن گرم این خانم اعلام شده است.
“کایرا رید” ۴۳ ساله اوایل امسال هنگام عمل سزارین در اتاق عمل دچار این سانحه شد و بعد از ترخیص شدن از بیمارستان از پزشک جراحش شکایت کرد.
هیئت منصفه دادگاه تشکیل شده به منظور رسیدگی به این پرونده پس از بررسی استانداردهای موجود در بیمارستان و اتاق عمل این پزشک را بیگناه تشخیص دادند. چهار پرستار و متخصص بیهوشی حاضر در اتاق عمل هنگام جراحی این خانم در دادگاه اعلام کردند هیچ آموزشی به منظور جلوگیری از آتش سوزی هنگام جراحی به آنها داده نشده است و حتی کارخانه سازنده مواد ضد عفونی کننده نیز هیچ هشداری در این رابطه روی محصول ذکر نکرده اند.
گفته میشود هنگام بروز این حادثه پزشک سریعا آتش را خاموش کرده است و فرزند این خانم را صحیح و سالم به دنیا آورده است اما این خانم علیرغم تلاشهای تیم پزشکی برای خاموش کردن سریع آتش دچار سوختگی درجه سه در ناحیه شکم شد.

همچنین : بخوانید  اولین ملکه زیبایی ایران و جهان، زنی از تربت حیدریه

 پرداد / پریسا دهقان

برچسب ها :