انسان همان می شود که اغلب به آن فکر می کند. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فیلم نحوه کار با بازی پوکمون گو با مایکروسافت

 فیلم نحوه کار با بازی پوکمون گو با مایکروسافت

تماشا کنید: تجربه جالب بازی پوکمون گو با استفاده از هولولنز مایکروسافت

این روزها بازی پوکمون بسیار سر و صدا کرده، به طوری که هر روز شاهد انتشار اخبار متعددی در مورد این بازی و اتفاقات حاشیه‌ای مرتبط با آن هستیم. حال تصور کنید که این بازی با یک هدست واقعیت مجازی نظیر هولولنز مایکروسافت ترکیب شود. با زومیت همراه باشید

پوکمون گو را باید بمب خبری این روزهای دنیای فناوری خواند، بطوریکه اغلب کانال‌های خبری مرتبط با حوزه‌ی گیم و فناوری به پوشش اخبار مرتبط با این بازی فوق العاده سرگرم کننده می‌پردازند. حتی شماری از توسعه‌دهندگان خلاق، پهپادهایی مجهز به دوربین کوچک را توسعه داده‌اند که با استفاده از آن و الحاق گوشی روی کنترلر این پهپاد می‌توان پوکمون‌ها را از آسمان پیدا کرده و از دیگران پیشی گرفت. حال تصور کنید که این بازی با هدست واقعیت افزوده‌ای نظیر هولولنز ترکیب شود.

اگر دوست دارید تا فرآیند بازی پوکمون گو را با استفاده از هولولنز مشاهده کنید، نباید زیاد منتظر بدانید، چراکه یکی از علاقمندان به این بازی این بازی را روی هولولنز قرار داده است.

دیوید روبوستلی، سرپرست قسمت دیچیتال Capitola VR، یک استودیوی توسعه‌ی محتوای واقعیت افزوده در آمستردام است. این استودیو ویدیوهای ۳۶۰ درجه و واقعیت مجازی را تولید می‌کند و بیش از ۲۰ مهندس روی پروژه‌های مختلف کار می‌کنند.

با استفاده از هولولنز می‌توان در وقت خود که صرف در دست گرفتن گوشی و گشتن به دنبال پوکمون می‌شود، صرفه‌جویی کرد. در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید که کاراکترهای بازی با محیط پیرامون خود نیز تعامل داشته و تجربه‌ی طبیعی‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. برای مثال شخصیت Charizard به جای همپوشی با میز، روی آن قرار می‌گیرد.

همچنین : بخوانید  تانک قدرتی

با استفاده از هولولنز نیازی به کشیدن انگشت روی نمایشگر نیست و تنها می‌توان با یک اشاره ساده انواع دستورات را صادر کرد.

ایده‌ای که در این ویدیو به آن پرداخته شده، اجرای مستقل پوکمون روی هولولنز است که البته امکان آن در حال حاضر وجود ندارد. همچنین هولولنز نیز هنوز یک گجت قابل اعتماد و البته ارزان و پرکاربرد نیست.

نظر شما در این خصوص چیست؟