دانشگاه تمام استعدادهای افراد از جمله بی استعدادی آن ها را آشکار می کند.(آنتوان چخوف)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

قوی ترین بینی دنیا + عکس جالب

هوایی که ما تنفس می کنیم از طریق دهان یا بینی خارج می شود اما فشاری که بینی وارد می کند بسیار کمتر از آن است که قادر به باد کردن یک بادکنک باشد اما از آنجایی که هیچ چیز غیر ممکن نیست همین عضو کوچک هم می تواند خلاف نظر همه شگفت انگیز شود

قوی ترین بینی دنیا + عکس جالب

.

“جمال تکشلاشویلی” اهل گرجستان فردی است که متفاوت ترین بینی دنیا را دارد اما تفاوت این بینی از نظر شکل نیست بلکه توانی بیشتر از دهان یک فرد عادی دارد.این مرد می تواند به راحتی کیسه های آب جوش را با بینی اش باد کند.

همانطور که می دانید کیسه های اب جوش از جنس های ضخیمی ساخته شده اند و باد کردن ان ها با دهان هم کار ساده ای نیست اما “تکشلاشویلی” کسی است که رکورد باد کردن کیسه آب جوش با بینی را در اختیار دارد.

این مرد دارای شش های بسیار قوی است و پزشکان اعتقاد دارند عضلات داخلی بدنش به قدری قدرتمند شده اند که اگر در دست های او جمع شوند قدرتی برابر با تانک را به او می دهند زیرا تمام نیروی خارج کردن هوا از بینی از  عضلات شش گرفته می شود.

قوی ترین بینی دنیا + عکس جالب

این جوان ۲۳ ساله در سال ۲۰۰۹ توانست در عرض یک دقیقه سه کیسه اب جوش را تا حد انفجار باد کند و همین راهی بود تا نامش وارد کتاب رکوردهای گینس شود. این جوان که یک مربی جودو است راز بینی قدرتمندش را ورزش بسیار و نرمش های هوازی می داند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

همچنین : بخوانید  ابتکار عجیب ساخت مسجد در زیر آب !+ عکس