دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عجیب ترین دختری که تا به حالا دیده اید + عکس

عجیب ترین دختری که تا به حالا دیده اید + عکس
عجیب ترین دختری که تا به حالا دیده اید + عکس

مریلین لارن وقتی متولد شد یک دست و چهار کلیه داشت و امروز با اینکه معده بسیار ضعیفی دارد قصد دارد رویای کودکیش را به واقعیت تبدیل کند و به یک مدل تبدیل شود.

به گزارش بروزترین ها  مریلین لارن ۱۵ ساله که از طریق لوله غذا می‌خورد و ورم مفاصل او را عذاب میدهد هزاران دختر را در مسابقه ملی مدل ها در بریتانیا شکست داده است و به فینال راه پیدا کرده است.

مریلین زمانی که به دنیا آمد زیر ۲ پوند وزن داشت و وی همکنون از خودجنبایی سندرم زجر می‌برد – یک حالت نادر که اجازه نمی‌دهد معده او غذا را خوب هضم کند. او مجبور است ۱۶ ساعت در روز برای اینکه غذا را از طریق لوله مستقیماً وارد روده خود کند وقت صرف کند.

عجیب ترین دختری که تا به حالا دیده اید + عکس

او مجبور است هرجا که می‌رود دستگاه خود را با خود حمل کند.این دختر نوجوان تا کنون صدها عمل جراحی را بر روی بدنش تجربه کرده است. او همچنین با چهار کلیه متولد شده است و برای درد مفاصل مجبور است قرص استفاده کند.برخلاف فیزیک بدنی اش ، مریلین به فینال مسابقه دوشیزه نوجوان بریتانیا راه پیدا کرده است. او توسط یک استعداد یاب در شو لباس بیرمنگهام کشف شد.

او دارد پا بر جای مدل و ستاره تلویزیونی مورد علاقه اش کیت پرایس می‌گذارد و می تواند در ماه های اخیر در CatWalk ( مسیری که مدل ها برای نمایش لباس در جلوی حضار راه میروند ) راه برود. این دختر نوجوان که در ماه می باید یک عمل جراحی دیگر را تجربه کند میگوید : هیچوقت فکر مدل شدنم به ذهنم خطور نکرده بود ولی الان میخواهم برنده باشم.

همچنین : بخوانید  ظهور نیمه برهنه خواهر کریستیانو رونالدو بر روی جلد یک مجله پرتغالی+عکس

مریلین که کودکی زود رس است ۱۲ هفته زودتر به دنیا آمد و تا دوران بچگی نمی توانست به راحتی غذا بخورد زیرا معده او قادر به هضم غذا نیست و این عمر باعث حالت تهوع وی می‌شود. مریلین با تمام ناتوانی دارای کمربند آبی کاراته است.

مادر ۴۶ ساله او که دائماً از دخترش مراقبت می‌کند می‌گوید : دختر من دختری به تمام معنا است. او می‌گوید : معلمان در مدرسه به من گفته اند بعضی اوقات شرمشان می‌شود که مریلین را می‌بینند زیرا از دیدن یک لکه بر روی صورت خودشان انقدر ناراحت هستند ولی مریلین با داشتن چنین ناتوانی جسمی دختری بی نظیراست

بروز ترین ها