ضعیف‌الاراده کسی است که با هر شکستی بینش او نیز عوض شود.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر در خواب ببینیم زلزله آمده چه می شود؟ معنیش چیه ؟

اگر در خواب ببینیم زلزله آمده چه می شود؟ معنیش چیه ؟

زمین لرزه یا زلزله بر مبنای کتاب فرهنگ تفسیر رویا نوشته تونی کریسپ

نا امنی، فروپاشی عقاید، نگرش‌ها و پیوندهایی که به نظر قابل اطمینان می‌آمدند، از میان رفتن یا آرام گرفتن تنش‌های کهنه یدن. این تصویر همچنین ممکن است نشان دهد تغییراتی چنان بزرگ و اساسی درون شما ایجاد شده که دیگر از زمین زیر پای خود مطمئن نیستید.

تعبیر خواب زلزله , تعبیر خواب زلزله و زمین لرزه , تعبیر خواب زلزله و طوفان

وارد شدن به مرحله بلوغ و همینطور پای گذاشتن از بزرگسالی به میان سالی نیز ممکن است به صورت زلزله تصویر شود.


تعبیر زلزله در خواب از منابع مختلف

تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین

اگر بیند زلزله بود و زمین می جنبید، دلیل که مردم آن دیار را از پادشاه رنج و بلا رسد به قدر جنبیدن زمین و بعضی از معبران گویند : اگر بیند زمین می جنبید، دلیل است که آفت به مردم رسد و بیماری بود در آن دیار. اگر بیند که زمین برگردید و جانب زیرسوی بالا شد، دلیل که فتنه و بلای عظیم به اهل آن ولایت رسد.

دیدن زلزله در خواب , دیدن زلزله و سیل در خواب , دیدن سیل و زلزله در خواب

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی

اگر بیند زمین آهسته بجنبید و یک جانب فرو رفت و یک جانب به حال خود باقی بماند، دلیل که پادشاهی به آن زمین آید و اهل آن دیار را عذاب کند و مال ایشان را به تاراج برد.

تعبیر خواب به روایت امام جعفر صادق

زلزله و حنف و زمین فرو شدن، این جمله در خواب محنت و بلائی عظیم بود از قبل پادشاه یا قحط و بیماری بود. به همه حال زمین لرزه در خواب، عقوبت و علامت بد بود بر اهل آن دیار.

همچنین : بخوانید  رکورد بلندترین ناخن جهان +عکس

تعبیر خواب زلزله و زمین لرزه

معبرین غربی گویند :

زلزله در خواب نماد قدرت و عظمت است و دلیل آن احساس ترس و خطری است که از شدت لرزش آن به ما دست می‌دهد. البته بایستی به این نکته دقت کنید که زمین لرزه در خواب معانی و مفهوم ضعیف تری نسبت به واقعیت خواهد داشت. دیدن زمین لرزه و زلزله در مناطقی که به مراتب بیشتر زلزله خیز هستند تعبیری چندانی نخواهد داشت و دانستن اینکه شما در لحظه زلزله چه عملی انجام می‌دهید و با چه کسانی هستید در تعبیر و تفسیر خواب لازم و ضروری است.
زلزله در خواب بیشتر به معنای شوک و اتفاقی ناگهانی است این می‌تواند در بیداری به معنای از دست دادن شغل و یا تهدیداتی این چنینی باشد.

برایت مى‌گوید :

دیدن زلزله در خواب، نشانه‌ى پیشامدهاى غیر منتظره است. اگر خواب ببینید که زلزله خسارت وارد کرده، به این معناست که دچار زیان و ضرر مالى مى‌شوید.

هانس کورت مى‌گوید :

زلزله در خواب، بیانگر وقوع اتفاقات ناگوار است.

اگر در خواب ببینیم زلزله آمده چه می شود؟ معنیش چیه ؟