افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

حضور خواننده رپ فارسی “یاس” در برنامه ارکستر بادی تهران

 ارکستر بادی تهران دوشنبه شب در تالار وحدت در میان استقبال علاقه مندانش روی صحنه رفت. این ارکستر که به تازگی عنوان «سفرای موسسه نیکوکاری مهرآفرین» را به خود اختصاص داده اند، به رهبری جاوید مجلسی روی صحنه رفتند تا حاضران در سالن شاهد هنرنمایی آن باشند. این هفتمین کنسرت این گروه در همه سال های فعالیتش بود که رفته رفته و پس از موفقیت در فستیوال های جهانی، با استقبال مخاطبان داخلی نیز روبرو شده است

حضور خواننده رپ فارسی “یاس” در برنامه ارکستر بادی تهران wWw.CampFa.Ir

تک نوازی های هیجان انگیز

از نکات جالب این ارکستر سلول های قدرتمند «هومن نامداری» و پیام رونق و همچنین حضور درخشان بابک صفرنژاد (هارمونیکا) بود. اجرای سلوهای این ۲ نوازنده میهمان، باعث ایجاد هیجان زیاد در سالن شد. به این ترتیب برنامه با انرژی بالایی شورع شد و رفته رفته این انرژی در تالار وحدت اوج گرفت.

غیبت «امید حاجیلی»

اجرای سال گذشته ارکستر بادی همراه با اتفاق ویژه ای بود. آن هم اجرای تک نوازی امید حاجیلی که با استقبال ویژه مخاطبان روبرو شد. این نوازنده این بار هم در سالن برنامه حضور داشت ولی نه روی سن، بلکه در بین تماشاگران. برخی اتفاقات باعث شده بود که او نتواند در اجرای جدید این گروه حاضر شود و پس از معرفی، از میان جمعیت برای همه دست تکان داد.

حضور خواننده رپ فارسی “یاس” در برنامه ارکستر بادی تهران

پارت دوم

پارت دوم برنامه که در اصل بخش اصلی کنسرت هم بود، به اجرای قطعات ماندگار موسیقی فیلم های سینمایی جهان اختصاص داشت که از آن جمله می توان به اجرای قطعات فیلم هایی چون «به خاطر یک مشت دلار»، «پ۱درخوانده»، «پلنگ صورتی»، «جیمز باند» و «زورو» اشاره کرد.

همچنین : بخوانید  روایت علی لهراسبی از پارتی و هنر!

در اواخر این برنامه نیز «سینا ذکایی» رو به جمعیت گفت: «علی ضرابی به دلیل مشکلات قلبی دیگر قادر به همکاری با ارکستر بادی نیست ولی او تا همیشه در قلب ما جا دارد. دوست دارم به بهترین شکل او را تشویق کنید.» در این لحظه علی ضرابی از بین مردم برخاست و مورد تشویق قرار گرفت. به درخواست مردم قطعه ای دیگر با حضور بابک صفرنژاد اجرا شد که آخرین بخش برنامه را تشکیل می داد.

«یاس»

سینا ذکایی در لحظه ای که می خواست هنرمندان حاضر در سالن را معرفی کند، بدون هیچ مقدمه ای گفت: «امشب هنرمندی اینجاست که همه دوستش دارند و به معنی واقعی کلمه هنرمند است چون همیشه از دردهای جامعه اش گفته. بیشتر نمی خواهم توضیح بدهم؛ یاس، ما هم مثل همه مردم ایران دوستت داریم.» او در ادامه به حضور یاسر بختیاری (یاس) اشاره کرد که مردم دقایق طولانی به تشویق این هنرمند و شاعر اجتماعی نویس پرداختند.