کامیابی تنها در این است که بتوانی زندگی را به شیوه خودسپری کنی.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

جدایی زوج سرشناس هالیوودی

http://www.campfa.ir/wp-content/uploads/2013/12/btow4rMFq7JKT1m8.jpg

 

این زوج مشهور و سرشناس هالیوودی یعنی رابرت پتینسون و کریستین استوارت برای بار دوم از هم جدا شدند…..

یک منبع آگاه اعلام کرد که پتینسون و استوارت به یک جدایی موقتی نیاز دارند. این منبع گفت که پتینسون ۲۷ ساله و استوارت ۲۳ ساله اخیراً مشکلاتی داشته اند و خیلی با هم دعوا می کنند و در روز تولد ۲۷ سالگی پتینسون در روز ۱۳ مه همه چیز به اوج رسید.

این منبع اضافه می کند که عشق بین این دو نفر به هر جهتی ممکن است برود و به احتمال زیاد این دو آشتی خواهند کرد. یک هفته قبل از دعوای تلخ روز تولد پتینسون و این جدایی، این دو نفر خیلی خوشحال و شاد بودند.

استوارت در سال ۲۰۰۸ سر صحنه فیلم “گرگ و میش” با پتینسون آشنا شد. “گرگ و میش” اولین قسمت از سری فیلم های پرفروش بر اساس کتاب های خون آشامی استفنی مه یر بود. همینطور که این فیلم ها در عرض چند سال تبدیل به فیلم های محبوب و پرفروشی می شدند، این دو نفر نیز کم کم عشق خود را به عموم مردم اعلام کردند.

در ماه جولای گذشته، وقتی عکس های شوکه کننده استوارت و روپرت ساندرز، کارگردان فیلم “سفیدبرفی و شکارچی” منتشر شد، این رابطه به آزمایش گذاشته شد. بعد از آن استوارت عذرخواهی رسمی خود را اعلام کرد.

او در نامه عذرخواهی خود نوشت:

«من عمیقاً بخاطر صدمه و خجالتی که باعثش شدم از نزدیکانم و افرادی که تحت تأثیر این موضوع قرار گرفتند، معذرت می خواهم. این بی عقلی آنی مهمترین چیز در زندگی ام یعنی فردی که عاشقش هستم و بیش از همه به او احترام می گذارم، یعنی راب، را به خطر انداخت. من عاشقش هستم و خیلی متأسفم.»

همچنین : بخوانید  آیا واقعا محسن تنابنده با یک بازیگر سینما ازدواج کرده است؟!

لیبرتی راس، مدل انگلیسی و همسر روپرت ساندرز، که دو فرزند از او دارد، در ماه ژانویه برگه های طلاق را امضاء کرد و از او جدا شد.

استوارت و پتینسون در پائیز ۲۰۱۲ آشتی کردند و با هم قسمت آخر سری فیلم های “گرگ و میش” را افتتاح کردند.

برچسب ها : , ,