افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

باند داف های تهران در فیسبوک متلاشی شد

کارشناسان پلیس فتا دومین صفحه ترویج فساد و ابتذال در فیسبوک با نام ?داف های تهران? که به اغفال جوانان و کاربران ایرانی می پرداخت متلاشی و مدیر اصلی آن نیز دستگیر کرد.

به گزارش سرویس ?حوادث? خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا در رصد و پایش فضای مجازی با صفحه ای مخصوص به نام ?داف های تهران? در شبکه اجتماعی فیسبوک مواجه شدند.

در این گزار ش آمده است که در بررسی های صورت گرفته از سوی کارشناسان مشخص شد اعضای این صفحه، ضمن عضوگیری جوانان و کاربران ایرانی با اغفال آنان به ترویج فساد و ابتذال می پرداختند و این در حالی است که اغفال جوانان و کاربران ایرانی و تشکیل باندهای فساد مهمترین هدف گردانندگان این صفحه بود.

این صفحه در مدت فعالیت خود، ۳۰ هزار نفر عضوگیری کرده بود که با تلاش های مستمر کارشناسان پلیس فتا شناسایی و متلاشی شد و در این عملیات، دو عضو اصلی این صفحه دستگیر شدند.

براین اساس در حال حاضر این صفحه غیر فعال شده و بازپرس پرونده نیز برای متهمان قرار مناسب صادر کرد.

به گزارش ایسنا، این در حالی است که چندی پیش کارشناسان فنی و متخصص پلیس فتا یک شبکه اجتماعی موصوف به ?پاف و داف? را با ۲۷ هزار عضو در فیسبوک متلاشی کردند و چهار سرکرده اصلی باند را نیز در این رابطه شناسایی و به دام انداختند.

همچنین : بخوانید  دستگیری منتشر کننده عکس های غیراخلاقی در شبکه های اجتماعی