هر روز، روزي است كه هست و هرگز در جهان روزهاي هم شكلي وجود نداشته است.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خبر وحشتناک جاسوسی برای کاربران اینترنتی ایران

خبر وحشتناک برای کاربران اینترنتی ایران

در ادامه مطلب …

خبر وحشتناک گاردین در مورد کشورهایی که کاربران اینترنتی شان مورد جاسوسی قرار می گیرند، موید آن است که کاربران ایرانی، قربانی اصلی برنامه سری اف بی آی و NSA در ضبط و مانیتور کردن اطلاعات در دنیا هستند.

طبق نقشه ای که می بینید کشور ایران و کاربران اینترنتی ایرانی که با رنگ قرمز در نقشه نشان داده شده اند، قربانی اصلی جاسوسی اطلاعات بر اساس ابزار فوق سری امریکا در جهان است.

بر اساس آمار روی برنامه مخصوص دیتا ماینینگ متعلق به NSA، باندلس اینفورمانت ، هر ماه ۹۷ میلیارد بسته اطلاعاتی توسط دستگاههای امنیتی امریکا در جهان ضبط و مانیتور می شود که از این تعداد ۱۴ میلیارد بسته متعلق به ایران است. پاکستانی ها با ۱۳٫۵ میلیارد بسته، اردن یکی از متحدان نزدیک امریکا با ۱۲٫۷ میلیارد بسته دیتا، مصر با ۷٫۶ میلیارد بسته و هند با ۶٫۳ میلیارد بسته در رده های بعدی جای می گیرند.

این آمار مربوط به ماه مارس ۲۰۱۳ است و نشان می دهد دستگاههای اطلاعاتی امریکا ، شبانه روزی در حال جمع آوری اطلاعات از کشورها و مانیتور کردن آنها است.

نقشه موسوم به heatmap نقاط اصلی مانیتورینگ را نشان می دهد و این نقشه در کشاکش بحث های کنگره در مورد نقش آژانس امنیت ملی امریکا در بیرون از مرزهای امریکا و بحث نقض حریم خصوصی کاربران اینترنت در داخل امریکا منتشر می شود.

به همین خاطر و بر اساس مدارک مستند و غیر قابل انکار، حکومت ایران باید مراتب اعتراض شدید خود را در مجامع بین المللی مطرح کند

همچنین : بخوانید  ژست جدید دختران ایرانی +عکس !!