آدمیانی مانند گل های لاله ، زندگی کوتاه در هستی و نقشی ماندگار در اندیشه ما دارند .
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

برخورد با کلیک دزدهای جنسی

سرپرست معاونت تشخیص و پیشگیری پلیس فتا گفت: اقدام سایت های خبری در استفاده از مسائل جنسی برای جذب کلیک مخاطبان مصداق هرزنامه بوده و متخلفان به زندان محکوم می شود.

سرهنگ علی نیک نفس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اقدام برخی سایت های خبری در استفاده از کلمات نامرتبط و موضوعات جنسی برای جذب مخاطب مصداق کلیک دزدی و هرزنامه است که طبق قانون جرم است و باید با آنها برخورد کرد. در این مورد نیز با سایت های متخلف که اقدام به استفاده از این کلمات کنند برخورد می کنیم.
وی ادامه داد: برخی وب‌سایتها برای هدایت کلیک ها از موتورهای جستجوگر (کلیک دزدی) با هدف افزایش رتبه خود از کلمات کلیدی نامرتبط استفاده می‌کنند که این موضوع منجر به اتلاف وقت و تحمیل هزینه به کاربران شده است. این افراد که اقدام به درج کلمات غیر اخلاقی و ترویج فساد می کنند، مجرم هستند.
به گفته سرپرست معاونت تشخیص و پیشگیری پلیس فتا، همچنین در همین رابطه هر فردی در بستر مبادلات الکترونیکی، با سوء استفاده یا استفاده غیر مجاز از ‘داده پیام’ برنامه‌ها و سیستم های رایانه‌ای و با وسایل ارتباط از راه دور دیگران را فریب دهد و موجب گمراهی سیستم‌های پردازش خودکار و نظایر آن شود و از این طریق وجوه، اموال یا امتیازات مالی بدست آورد، مجرم است و علاوه بر برگشت اموال به صاحبان آن، به حبس از یک تا سه سال و پرداخت جزای نقدی محکوم می‌شود.

همچنین : بخوانید  مردی که بعد از ۱۹ سال متوجه شد همسر زیبایش مرد بوده