تنها راه تغییر یافتن یک تصمیم واقعی است.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۲

فال روز پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۲

فروردین:

امروز اگر شما به میزان توانایی تان توجه نکنید گرفتار مشکلی جدی خواهید شد. اصلاً مهم نیست که چه کاری می خواهید انجام دهید؛ شما نمی توانید آن کار را انجام دهید. بنابراین یاد بگیرید که چگونه می توانید شور و هیجانتان را نسبت به زمانی که در اختیار دارید متعادل کنید و تصمیمی عاقلانه بگیرید.

 

 

اردیبهشت:

امروز برای شما روزی کاملا عمل گرایانه است، برای اینکه شما ترغیب شده اید که به گونه ای رویاپردازی کنید که رویاهایتان به واقعیت نزدیک باشند. این سخن به معنای این نیست که شما نمی دانید بهترین کاری که می توانید انجام دهید چه کاری است؛ بلکه فقط بدین معنی است که شما فقط به دلیل اینکه معمولاً پاهایتان روی زمین قرار دارد، از اینکه بخواهید همیشه در آینده زندگی کنید خسته می شوید. حتی اگر اکنون نظر دیگران برایتان اهمیت ندارد، زمانی که خواستار لذت و تفریح هستید مواظب باشید که دچار آشفتگی نشوید.

 

خرداد:

اگر موضوعات اجتماعی مهم تر از کار و خانواده به نظر می رسند، دلیلش این است که شما به عقب برگشته و دوباره اولویت های اخیرتان را ارزیابی می کنید. با وجود اینکه شما بر سر دوراهی قرار گرفته اید، نادیده گرفتن مسئولیتها به خاطر خوشی و لذت آنی کاری خطرناک است. ممکن است که شما به سمت حاشیه بروید، اما به خاطر یک لحظه هیجان انگیز در مقابل زور و اجبار تسلیم نشوید.

 

تیر:

شما با پرورش دادن خود و دیگران تمایل دارید که کاملاً در حرفه تان پیشرفت کنید، اما امروز صدایی از درونتان برخواسته و از شما خواسته های بزرگتری دارد. حتی اگر شما بدانید که جسمتان لزوماً به تحرک بیشتر –اعم از روحی و فیزیکی- نیاز ندارد، باز هم احساس آشفتگی می کنید. باوجود این شما کاملاً عملکردی همراه با ریسک را بیشتر از عملکردی معمولی می پسندید. بدون اینکه خود و دیگران را به مخاطره بیندازید سعی کنید راهی که شما را سریعاً به مقصود می رساند را بیابید.

 

مرداد:

شما می توانید برنامه خوب و بزرگی برای خودتان داشته باشید، اما باز هم لازم است که آنها را قبل از عملی کردن متعادل کنید. این سخن بدین معنی نیست که شما باید عامل بازدارنده ای برای خودتان باشید، بلکه معنی آن این است که شما نمی توانید موقعیت هایی را که اخیرا در زندگی تان ایجاد شده است را نادیده بگیرید. به جلو پیش بروید تا بتوانید به نقطه آرامی که دوست دارید برسید، اما انتظار معجزه نداشته باشید وگرنه ناامید خواهید شد. از طرف دیگر، یک حرکت مثبت می تواند نتایج شگفت آوری به بار آورد.

 

شهریور:

درحالیکه شما خود را با دقت با واقعیت تنظیم می کنید، می توانید مدافع قضاوت کردن باشید، اما امروز کاملاً به این موضوع پرداختن اوضاع را بدتر می کند. برای این ممکن است امروز خیلی افراطی عمل کنید. ستاره بخت شما با پیش رفتن به سمت طرز فکر شما در مورد کمال شما ممکن را به اشتباه می اندازد.

 

مهر:

گفته شده که علامت میزان به وجود آورنده تعادل در دنیای شماست. اگر این گفته حقیقت داشته باشد پس امروز می توان پیشنهاد جدیدی به شما داد، برای اینکه این عدم توازنی که اخیراً برایتان ایجاد شده به شما اجازه استراحت کردن نمی دهد. در یک لحظه شما به سمت موضوعی جدید کشیده می شوید. لحظه بعد شما کنار کشیده و از خلوت خود بیرون نمی آیید. اگرچه هماهنگی ای که در نهایت به وجود می آید زودگذر است، با این حال اگر شما عملکردهای افراطی تان را متعادل کنید احساس خیلی بهتری پیدا خواهید کرد.

همچنین : بخوانید  بازی موبایل Air Navy Fighters v1.1

 

آبان:

شما با یک چشم انداز جدید در مورد امور روزمره زندگی خود هیجان زده شده اید و آمادگی کامل برای ترقی کردن دارید. امم وقتی شما شروع به کار می کنید، در حالی که از شدید بودن تغییرات هراسانید، ممکن است ناگهان آروز کنید که روال کارها آرامتر پیش برود. اگر شما اولین قدم را برداشته باشید امکان برگشتن به عقب وجود ندارد. به یاد دشته باشید که می تواند امور را کنترل کنید و برنامه های روزانه خود را متعادل کنید.

 

آذر:

کمی هیجان می تواند لبخند را روی لبهای شما بنشاند، برای اینکه شما برای رویارویی با چیزهای جدید آمادگی دارید. شما تاحدی محتاط نیز هستید، برای اینکه نمی خواهید چیزهایی را که تازگیها به دست آورده اید را به خطر بیندازید. به یاد داشته باشید زمانی که ژوپیتر ستاره بخت شما در نشانه برج عمل گرای شما قرار می گیرد، شما با تمرین کردن خویشتن داری می توانید بهترین کارآیی را داشته باشید. اگر شما بخواهید به آرامی کار کنید، این کار می تواند حتی برایتان خطرساز هم باشد، بنابراین در شروع کار مرتکب هیچ اشتباهی نشوید.

 

دی:

حتی اگر امروز شما تلاش کنید به خوبی وظایفتان را انجام دهید، شاید هدفهای شما در دراز مدت به نتیجه برسند. شما فقط در برابر فکر از دست دادن تفریح و شادی نمی توانید مقاومت کنید. شاید جلوتر از دیگران حرکت کردن در شما احساس نشاط به وجود آورد، بنابراین احتایط را از دست ندهید.

 

بهمن:

امروز هرچیزی که نسبت به چیزهای مشابه خودش که قدیمی تر هستند جدید و متفاوت باشد بهتر به نظر می رسد، برای اینکه شما دوست دارید از یکنواختی های روزانه فرار کنید. اما اورانوس سیاره سرکش شما به سمت عقب متمایل می شود، بنابراین ممکن است شما مجبور شوید برای مدت کوتاهی کارهایتان را متوقف کنید. اگر شما در برابر آن مقاومت کنید، احتمالاً آرزو خواهید کرد که ای کاش اجازه داده بودید امور به روال خود پیش بروند. هر تصمیمی که بگیرید، قبول کنید که در شرایط کنونی بهترین تصمیم را گرفته اید.

 

اسفند:

اکنون کار کردن بر اساس آنچه که قبلاً انجام داده اید ساده تر است، اما پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان کار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینکه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا مثل حرکت سریع یک خرگوش با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد مثل یک لاک پشت حرکت خود را آرام می کنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی هایتان بهترین روش است. نگران اینکه دیگران چه فکری می کنند و شما چقدر می توانید کار کنید، نباشید.

 

منبع: سیمرغ