برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

امکانات پیام رسان ایتا + دانلود برنامه ایتا برای اندروید

امکانات پیام رسان ایتا + دانلود برنامه ایتا برای اندروید

رابط کاربری آشنا

یکی از دشواری‌ های کار با نرم ‌افزارهای جدید، نامانوس بودن محیط کاربری آن‌ ها برای مخاطبان است. نرم‌ افزار ایتا از طراحی ساده و آشنایی بهره برده ‌است که کار با آن، تجربه لذت بخشی را برای عموم مخاطبان فراهم می‌کند.

معرفی ایتا برنامه جایگزین تلگرام


کاهش هزینه اینترنت

بر طبق آمار، بیشترین ترافیک مصرفی کاربران اینترنت در پیام‌ رسان‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی مصرف می‌شود. استفاده از ایتا موجب صرفه ‌جویی ۵۰ درصدی در هزینه اینترنت کاربران این نرم‌ افزار می‌شود.


ایتا اپلیکیشن بومی که مشابهت زیادی با برنامه تلگرام دارد قطعا یکی از گزینه های جدی جایگزینی برای تلگرام دارد. در هرصورت این مردم خواهند بود که از چه برنامه ایی برای جایگزین کردن تلگرام استفاده کنند. طبق گفته سازندگان ایتا این پیام‌ رسان با هدف برآوردن کلیه نیازهای کاربران ایرانی در یک برنامه پیام‌ رسان طراحی شده است. در ایتا شما می‌توانید به سهولت با دوستان خود گفتگو کنید، فایل‌ های خود را به اشتراک بگذارید، گروه و کانال بسازید و از قابلیت‌های پیشرفته ایتا برای مدیریت و شخصی‌ سازی نرم افزار خود استفاده کنید.


نسخه وب و مولتی‌ پلت‌ فرم

ایتا نرم افزاری با قابلیت دسترسی از طریق دستگاه ‌های مختلف (مولتی پلت‌فرم) است. نسخه اندروید ایتا از طریق سایت اختصاصی یا فروشگاه‌های اندرویدی قابل دانلود است. نسخه وب نیز به صورت ریسپانسیو و از طریق مرورگرهای مختلف قابل دسترسی است.

نحوه دانلود برنامه ایتا

برای دریافت این برنامه می توانید از لینک های زیر اقدام کنید.

دانلود ایتا برای اندروید

نسخه وب اپلیکیشن ایتا

دانلود نسخه ویندوز برنامه ایتا


خدمات ویژه به سازمان‌ ها و کسب و کارها

ایتا رسانه‌ای قدرتمند است که می‌تواند نیازهای شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ در زمینه دریافت و انتشار اطلاعات و اخبار را برآورده سازد. ایتا می‌تواند به کانال‌های رسمی اشخاص حقیقی و حقوقی خدمات ویژه ارائه دهد و از این طریق موجب کاهش هزینه و بهبود ارتباط سازمان‌ها با مراجعین گردد

همچنین : بخوانید  نحوه امتیازدهی در یوتیوب تغییر کرد

قابلیت‌ های شگفت انگیز ربات‌ های هوشمند

ربات‌ های هوشمند زمینه برقراری ارتباط گسترده و تعاملی با خدمات دهندگان مختلف را در بستری باز و قدرتمند فراهم می‌کنند. در ایتا می‌توانید دستیارهای هوشمند (Bot) و انواع واسط‌های برنامه‌نویسی (API) کارآمد و متنوع (برای زبان‌های گوناگون) را بکار بگیرید و از امکانات تعاملی در ارائه انواع خدمات اعم از پیام‌رسانی و مالی (مانند کانال‌های رسمی شرکت‌ها و سازمان‌ها، کانال‌های فروش کالا و خدمات و…) استفاده کنید.


گروه‌ های کاربری و کانال‌ های اجتماعی

در پیام رسان ایتا می‌توانید با مخاطبان خود گفتگو کنید، عکس و فیلم‌های خود را به سرعت برای آ‌ن‌ها بفرستید، ویدئوهای خود را با کمترین حجم به فایل گیف تبدیل کنید و آن‌ها را در چت دو نفره یا گروه‌ها و کانال‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید.


ساخت کانال‌ های درختی

کانال‌ های درختی (Tree channels) نسل جدید کانال‌ های پیام ‌رسان هستند که قابلیت‌ های پیشرفته ‌ای مانند دسته بندی موضوعی مطالب، تعیین منو و زیر منو،ارسال زمان‌ بندی شده یا دوره‌ای مطالب و حذف خودکار آن‌ها، ارسال متن‌های طولانی همراه مدیا و… را ارائه می، کنند. استفاده از تمام قابلیت‌ های کانال درختی در ایتا رایگان است.

 


فضای ابری نامحدود و همیشگی

امروزه پیام‌رسان‌ها به همراهی جدایی ناپذیر از زندگی افراد جامعه تبدیل شده‌اند. ایتا فضای ابری نامحدودی را در اختیار شما می‌گذارد که در بستر آن می‌توانید هرگونه فایل‌ را در آن ذخیره کنید یا برای مخاطبان خود ارسال نمائید