کسی را که به تو شنا یاد داد، غرق مکن.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

معرفی برنامه سروش (چت) | معرفی کانال شما در سروش رایگان

معرفی برنامه سروش (چت) | معرفی کانال شما در سروش رایگان

سروش , پیام رسان سروش , دانلود سروش ,کانال های سروش , برنامه سروش

معرفی امکانات سروش

– کانال های عمومی :

* ارسال بازخورد به مدیر کانال

* ثبت نظر و لایک به محتوای منتشر شده

* ارسال هر گونه فایل (تصویر، صدا، ویدئو و …)

* شرکت در مسابقات و نظرسنجی ها

– گفتگوی دو نفره و گروهی :

* جابجایی سریع و ایمن پیام ها

* ارسال هرگونه فایل برای دوستان

* استیکرهای زیبا و متنوع

– تماس صوتی رایگان

* رایگان

* سریع و مطمئن

* با کیفیت

سروش , پیام رسان سروش , دانلود سروش ,کانال های سروش , برنامه سروش


دانلود و معرفی اجمالی پیام رسان سروش

سروش ، پیام رسانی ایرانی است با تکیه بر دانش متخصصین جوان کشورمان چند سالی است که وارد بازار پیام رسان ها شده است. نیاز به مسیرهای ارتباطی دو طرفه و وجود نرم افزارهای پیام رسان خارجی متخصصین و جوانان با استعداد ایرانی را برانگیخت تا اقدام به ساخت و ارائه نرم افزار بومی کنند که ضمن دارا بودن قابلیت‌های نرم افزارهای مشابه خارجی از قبیل واتس اپ، وایبر و تلگرام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می ‌باشد. برنامه سروش با تأکید بر سهولت ایجاد رابطه تعاملی با مخاطبان ایجاد شده و نیازهای مخاطبین در سطوح مختلف را مورد توجه قرار داده است که با توجه به زیرساخت بومی آن، امید می‌رود که با یک برنامه آرام و پیوسته بتواند نقش خود را در جامعه ایرانی، پررنگ کند.


پیام رسان سروش دارای نسخه‏ های اندروید، ios و دسکتاپ می‎ باشد. سروش یک پیام رسان و یک کانال تعاملی است. چت دو نفره و گروهی، تماس صوتی و کانال های تعاملی، بخشی از خدمات پیام رسان سروش است. سرورهای سروش در داخل کشور قرار دارند و تلاش مدوامی از سوی تیم فنی سروش در جریان است تا با بهینه سازی سرورها و اپلکیشن سروش، سرعت و امنیت حداکثری را برای کاربران عزیز به ارمغان آورد.

دانلود برنامه سروش برای اندروید

دانلود برنامه سروش برای IOS

دانلود برنامه سروش برای دسکتاپ بزودی


 

چت و تماس صوتی

برنامه سروش از چت فردی و گروهی و تماس صوتی با کیفیتی برخوردار است. به سادگی می‏توان با انتخاب مخاطب از صفحه مخاطبین، با او گفتگو کرد و کاربر با استفاده از اینترنت WiFi و یا اینترنت گوشی می‌تواند تماس صوتی پایداری را تجربه کند. این گفتگو، شامل مدل‏ های متنوعی از متن و تصویر تا صوت با تأکید بر سادگی استفاده، سرعت ایجاد ارتباط و کیفیت مناسب آن‏را شامل می‏شود.

همچنین : بخوانید  ویندوز 7 بهتر از ویندوز 8 است !؟

استیکرهای برنامه سروش

پیام رسان سروش دارای استیکر های ویژه و منحصر به فرد خود می باشد. بارگذاری این استیکر ها در اختیار افراد مورد نظر سازمان است و سعی شده استیکر هایی که با هویت ایرانی اسلامی قرابت بیشتری دارند انتخاب شوند. بزودی در این صفحه نمونه استیکر های جذاب سروش برای دانلود قرار خواهد گرفت.

سروش , پیام رسان سروش , دانلود سروش ,کانال های سروش , برنامه سروش

استیکرهای جذاب سروش


کانال های پیام رسان سروش

در پیام رسان سروش شما قادر خواهید بود بنا به اختیار صاحب کانال، می‌ توان کانال‌ های یک‌ طرفه یا دوطرفه ایجاد کرد. در کانال‌ های دوطرفه کاربر امکان ارسال متن، صوت وتصویر را روی یک پست خاص و یا به صورت کلی دارا می‌باشد.امکان نظرسنجی و برگزاری مسابقه به صورت چندگزینه‌ ای(چند مدل) از امکانات ویژه سروش است که در آن می‎توان مدلهای مختلف نظرسنجی و مسابقه را برگزار کرد که در آن مخاطب روی گزینه یا گزینه های مدنظرش کلیک می‏کند و بعد از شرکت در نظرسنجی یا مسابقه، می‏تواند نتایج را هم مشاهده کند. امکان ایجاد کانال خصوصی: کانال خصوصی صرفا برای شماره هایی که ادمین مشخص کرده قابل مشاهده  می‏باشد و از این طریق می‏توان برای سازمان‏ها یا افراد، سرویس‌های خاصی تعریف کرد.

سروش , پیام رسان سروش , دانلود سروش ,کانال های سروش , برنامه سروش

کانال های سروش

امکان ساخت ربات برای ارائه سرویس : همانگونه که گفته شد برای ارتباط با برخی مخاطبین، نیازهای منحصر بفردی وجود دارد که عمومی نیست. ربات‏ هایی که توسط تیم فنی ساخته شده می‏تواند به درخواست چنین کاربرانی پاسخ دهد. مثلا در کانال اتوماسیون اداری یک سازمان، می‏توان با ایجاد یک بات، شرایطی را فراهم کرد که کاربر از اطلاعات فیش حقوقی خود، مزایا، تسهیلات و … به راحتی باخبر شود. در حال حاضر، ربات‏ها در برخی نرم افزارهای تعاملی وجود دارد اما به واسطه بستر غیربومی آن، گذاشتن اطلاعات یک سازمان یا شرکت در آن مناسب نیست.


لیست کانال های برتر سروش

بزودی لیست بهترین و برترین کانال های سروش در این صفحه قرار خواهد گرفت.

معرفی برنامه سروش (چت) | معرفی کانال شما در سروش رایگان