شما بدون تسلط بر خود نمی توانید فاتح دیگران باشید.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال روز دوشنبه ۳۱ تیر ۹۲

فروردین:

امروز قرار است اتفاق خیلی خوبی برایتان بیفتد. ممکن است یک عشق تازه و یا تعهدی عمیق تر به عشق قدیمیتان باشد. هرچه باشد ازین اتفاق در رابطه تان لذت ببرید. بدانید که دوست خوبی بودن باعث می شود دوستی هایتان دوبرابر عمیق تر شود.

اردیبهشت:

می بینید که روابطتان خیلی گرم و رو به راه نیستند! باید بفهمید که مشکل کجاست و برای این کار باید به درون خودتان بنگرید. شما انسان فوق العاده ای هستید و استعدادهای زیادی دارید، ولی احساس می کنید که همیشه حق با شماست و درست می گویید. این همان ویژگی است که باید تغییر بدهید! قبول کنید که گاهی اوقات اشتباه می کنید!

خرداد:

امروز روز خوبی در خانه  سپری نخواهید کرد! فقط بهتر است نفس عمیق بکشید و روی مشکلاتی که در زندگیتان پیش می آید کار کنید. امروز اکثر مشکلات بدلیل مسایل کوچکی که دور و اطراف خانه تان رخ می دهند، پیش می آیند. آنها را رفع کنید و به زندگیتان ادامه دهید.

تیر:

امروز شرایطی خواهید داست که از کنترل شما خارجند و اوقات خیلی لذت بخشی را برایتان فراهم می کنند. از با خانواده بودن لذت ببرید و از محیط خانوادگیتان مراقبت کنید. هرموقع وقت شد، یک کتاب خوب بخوانید.

مرداد:

احتمالا امروز یک رابطه ی جدید و خیلی خوب پیدا کنید. در این رابطه دوست یکی از دوستانتان وجود دارد. از آن استقبال کنید و صادق و روراست باشید. مراقب باشید چه کار می کنید و چه می گویید! خیلی پرحرف نباشید و محتاط باشید.

شهریور:

امروز فزصت ترفیع رتبه در کارتان را پیدا خواهید کرد و باید حتما ازین فرصت استفاده کنید. اگر امروز ظاهرتان را عوض کنید، احتمالا باید به اطرافیانتان درباره ی دلیل آن توضیح دهید ! نگران نباشید، آنها این تغییر را تشویق خواهند کرد.

مهر:

امروز در طالعتان سورپرایزهایی دیده می شود و همه ی این سورپرایزها به سودتان است! روز بسیار خوبی خواهید داشت و قادر خواهید بود که هیجانتان را به بهترین شکل نشان دهید. از آنچه زندگی به شما داده است و کاریزمایتان استفاده مثبت کنید.

همچنین : بخوانید  فال روز جمعه ۴ اسفند ۹۱

آبان:

اتفاقات برنامه ریزی نشده ای برایتان رخ خواهد داد. شاید نیاز پیدا کنید که با یک همکار مصالحه کنید و یا با یکی از عزیزانتان سر قرار بروید. پیش بروید و به عزیزانتان کمک کنید. امروز یکی از اعضا خانواده به نصیحتتان نیاز پیدا می کند.

آذر:

امروز در خانواده تان همه چیز خارج از کنترل است. لزوما اتفاقات بد و مشکل رخ نمی دهد. فقط کمی با چالش روبرو خواهید شد! کمی مشکل در سلامتی پیش می آید که کوچک است و باید حلشان کنید. همچنین برنامه های غیرمعمولی پیش خواهد آمد. از پس همه چیز بر می آیید، فقط لبخند روی لبانتان فراموش نشود.

دی:

امروز کمی در سلامتیتان مشکل بوجود می آید. تمام بدنتان به خارش می افتد و هیچ چیز نمی تواند بهبودتان دهد. باید حتما به یک متخصص پوست مراجعه کنید تا کمی آرامتان کند. البته این مساله فقط به خاطر تغییر دادن صابون مورد استفاده تان است!

بهمن:

امروز چالش هایی خواهید داشت. می بینید که امروز کسی که در اداره دشمنتان بود، با شما کار می کند! خیلی گیج کننده است، ولی اصلا نگرن نباشید؛ همه چیز خوب است. البته گوش هایتان را برای تغییراتی که خیلی متفاوت هستند باز نگه دارید و حواستان جمع باشد. امروز همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست!

اسفند:

امروز چالش هایی برایتان رخ خواهد داد که ناشی از بارزیاد اطلاعات است. در مورد تکالیفت و ماموریت هایتان تا می توانید یاد بگیرید و از آنچه قلبتان به شما می گوید پیروی کنید. به آنچه که کودک درونتان می گوید گوش دهید؛ زیرا پاسخ سوالاتتان در آن نهفته است.

منبع:  زیگیل