نیکوترین عادت تفکر است و حکمت زاده تفکر.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

چه رنگ هایلایتی مناسب موی مشکی است؟

رنگ مو مشکی,هایلایت مو

اگر می‌خواهید هایلایت‌های خیره‌کننده به شما ظاهری جسور بدهد از پلاتینی یا رنگ‌های رنگین‌کمانی (بنفش، آبی، صورتی و…) استفاده کنید. در صورت استفاده از این رنگ‌ها بهتر است که حدود ۲۰ درصد تمام موهای خود را هایلایت کنید.

 

اگر خواهان ظاهری آرام و ملیح‌ هستید از رنگ‌هایی استفاده کنید که با رنگ موی شما همخوانی داشته باشد. شکلاتی یا شرابی رنگ‌های خوبی هستند.

اگر می‌خواهید هایلایت‌های طبیعی‌تری داشته باشید تن‌های قهوه‌ای مایل به طلایی مناسب به نظر می‌رسند. در این صورت می‌توانید تا حدود ۵۰ درصد از موهای خو را هایلایت کنید.

اگر هنوز هم نتوانستید تصمیم بگیرید نگران نباشید! متخصصین ما با سال‌ها تجربه بهترین رنگ را برای هایلایت موی شما انتخاب خواهند کرد و رضایت شما را جلب خواهند کرد.
پس از انتخاب رنگ مورد نظر می‌بایست مدل هایلایت خود را انتخاب کنید.

هایلایت‌های تکه‌ای
این هایلایت‌ها جذبه‌ی خاصی به چهره شما می‌بخشد زیرا عرض بیشتری دارند. اگر به دنبال مد روز هستید این هایلایت مناسب شماست. اما از جهتی همانند هایلایت سوزنی بین موهای شما پخش نخواهد شد و حالت طبیعی رنگ مو را نخواهد داشت.
لولایت
لولایت به معنی تیره کردن رشته‌هایی از مو می‌باشد. در واقع لولایت‌ها تیره‌تر از رنگ کل مو خواهد بود. پس مطمئناً برای موی مشکی ایده‌ی خوبی به نظر نمی‌آید.
سان‌لایت و مون‌لایت
در سان‌لایت موهای نیمه‌ی بالای سر به صورت تکه‌ای هایلایت خواهد شد و در مون‌لایت بر عکس حالت قبل موهای نیمه پایینی سر به صورت تکه‌ای درون فویل قرار می‌گیرد و رنگ می‌شوند.
هایلایت سوزنی

این هایلایت طرفداران بیشتری دارد زیرا رشته‌های نازک مو که به وسیله کلاه مخصوص هایلایت شده‌اند در لابه‌لای موها قرار می‌گیرند و کاملاً طبیعی به نظر خواهند رسید. اگر یکبار امتحان کنید پشیمان نخواهید شد!

همچنین : بخوانید  رنگ مو برای رنگ پوست های متفاوت

منبع :بانوی الوند