به عهد و پیمان خود وفا کنید (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

راهنمای انتخاب بهترین کرم ضد چروک

راهنمای انتخاب بهترین کرم ضد چروک

راهنمای خرید کرم ضد چروک, راهنمای انتخاب کرم ضد چروک کرم ضد چروک,

در انتخاب کرم ضد چروک باید به این نکته توجه کرد که یک کرم ممکن است روی یک شخص تاثیر فوق العاده ای بگذارد اما روی فرد دیگر هیچ تاثیری نداشته باشد.

۱ – نوع پوست خود را مشخص کنید

اگر پوست فوق العاده حساسی دارید و یا دارای مشکلات پوستی دوران بزرگسالی مثل آکنه هستید ، بسیاری از کرم های ضد چروک این مشکلات پوستی را هم درمان می کنند.

 

چرب و یا خشک بودن پوستتان را مشخص کنید ، اگر پوست شما چرب باشد وقتی در آینه نگاه می کنید پوستتان می درخشد و اگر پوستتان خشک باشد احتمالا برفکی و یا ورقه ورقه است و وقتی به آرامی ناخنتان را روی صورتتان می کشید رد آن باقی می ماند. میزان تاثیر کرمهای ضد چروک به همه این عوامل بستگی دارد.

 

۲ – نوع آسیب دیدگی پوست خود را تعیین کنید

اگر چین و چروکهای شما در اثر خورشید ایجاد شده است درمان خاصی برای آن وجود دارد و اگر این چروکها در اثر عادات حرکتی صورت شما ایجاد شده باشد یک روش درمانی کاملا” متفاوت با حالت قبلی برای برطرف کردن آنها وجود دارد.علاوه بر این چروکهای بدن شما ممکن است در اثر پاره شدن پوست خشک شما و یا ضعیف شدن پوست با بالا رفتن سن ، ایجاد شده باشد.

 

۳ – با متخصص پوستتان مشورت کنید

او می تواند پوست شما و احتیاجات آن را به دقت ارزیابی کند و در انتخاب یک محصول مناسب که روی پوستتان تاثیر گذار است ، به شما کمک کند.

همچنین : بخوانید  آرایش چشم عروس برای فرم های متفاوت چشم

 

۴ – یک بودجه خاص برای خرید این کرمها در نظر بگیرید

بسیاری از این کرمها باید بصورت مداوم و برای یک مدت طولانی استفاده شوند تا اثر بخش باشند. شما باید در نظر بگیرید که هر ماه چقدر می توانید برای خرید این محصولات هزینه کنید.

 

۵ – درباره گارانتی و ضمانت محصولی که می خرید پرس و جو کنید

شما ممکن است همه نکات را در نظر بگیرید اما بازهم در نهایت محصولی بخرید که روی پوست شما تاثیر گذار نباشد پس بهتر است مطمئن شوید که اگر محصول خریداری شده مناسب نبود می توانید آن را پس بدهید. اکثر محصولات دارای ضمانت هستند اما قوانین ضمانت آنها با هم متفاوت است ، مطمئن شوید که در صورت عدم رضایت و نگرفتن نتیجه مطلوب بعد از باز کردن درب محصول و استفاده از آن، می توانید آن را مرجوع کنید.

 

۶ – نظرات نوشته شده درباره محصولات مختلف را بخوانید

برای اینکه متوجه شوید در نهایت از نتیجه محصول مورد نظرتان راضی خواهید بود بهترین راه این است که نظرات نوشته شده بصورت آنلاین توسط استفاده کنندگان آن محصول را بخوانید . به دنبال نظراتی بگردید که نویسنده های آنها پوستی مشابه شما داشته باشند و نتیجه خوبی کسب کرده باشند.”