دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

نحوه ی انتخاب بهترین رنگ مو برای موهایمان !

مناسب ترین رنگ مو را برای موهایمان,انتخاب رنگ مو مناسب

انتخاب رنگ مو، مسئله ای بسیار مهم می باشد که اگر هوشیارانه رنگ موی مناسبی انتخاب نکنید حتی ممکن است موهایتان آسیب ببیند.

درصد خاکستری : اگر درصد رنگ خاکستری موهای طبیعی شما زیاد است بهتراست رنگ های روشن تر و سبک تر انتخاب کنید زیرا کمتر به موی شما آسیب می رسانند و ماندگاری بیشتری روی موهای شما دارند.

ریشه ی مو : اگر فقط ریشه ی موهای شما نیاز به رنگ کردن دارد ، سعی کنید رنگی را استفاده کنید که متناسب با رنگ ریشه ی موهای شما باشد و از رنگ کردن مجدد کل موها خودداری کنید زیرا باعث آسیب رسیدن به موهای شما می شود.

تعیین رنگ پوست :  پوست هایی که رنگ آن ها جزو رنگ های سرد می باشد باید از رنگ موهای گرم استفاده کنند ولی پوست هایی که رنگ آن ها جزو رنگ های گرم می باشد باید از رنگ های سرد برای رنگ موهای خود استفاده کنند.

مشاوره با متخصصین : اگر با متخصصین مشورت کنید و رنگ موهای با کیفیت را بشناسید و سعی کنید خودتان رنگ مویتان را خریداری کرده و در منزل استفاده کنید و موهایتان را خودتان رنگ کنید بسیار بهتر و مناسب تر است زیرا رنگ های با کیفیت کمتر به موهای شما آسیب می رسانند و البته مقرون به صرفه نیزمی باشد.

همچنین : بخوانید  علل نازک شدن تارهای مو در کنار ریزش مو