ارزش انسان به افکار و باورهای اوست
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خانم های مدل کلاه پهلوی بلوز شلوار جدید رو کردند!

سریال تلویزیونی”کلاه پهلوی” در جدیدترین قسمت خود از یک نمونه ی بلوز شلواری برای خانم ها پرده برداری کرد!

سریال تلویزیونی”کلاه پهلوی” در جدیدترین قسمت خود از یک نمونه ی بلوز شلواری برای خانم ها پرده برداری کرد! در این سریال که بازیگرانش به جای انتخاب از کلاس های بازیگری از نمایشگاه های مدلینگ برگزیده شده اند خانم ها، خصوصا بازیگر نقش همسر فردی که فرماندار شهری به نام سامان شناخته می شود انگار در نقش یک مدل به بازی پرداخته اند.

اما در قسمت جدید این سریال مردم عزیز کشورمان متاسفانه شاهد صحنه هایی بودند که باعث شرم و حیرت بود، شرم و حیرت از پخش چنین سریالی از سیمای جمهوری اسلامی؛ آن هم از شبکه سراسری اول سیما. در این قسمت بازیگر نقش مذکور با بلوز شلوار جلوی دوربین حاضر شد و با همان حرکات و راه رفتن هایی که مخصوص صحنه نمایش مدلینگ هاست باز هم به عرض… پرداخت.

دیگر رفتارهای زننده بانوان بد پوشش روی تخت خواب دو نفره از جمله اتفاقاتی بود که در قسمت جدید”کلاه پهلوی” افتاد. تمام این اتفاقات در حالی به وقوع می پیوندند که با گذشت هر قسمت از این سریال خط قرمزهای صدا و سیما چند کیلومتری جابه جا می شود و عوامل آن و در صدر، آقای کارگردان منتقدانش را با عبارات جالب توجهی خطاب قرار می دهد.

اما هر چه که هست شاید آقایان برای خود حجت شرعی دارند که مدل هایی را با هفت قلم آرایش با بلوز و شلوار با ادا و اطوارهای زننده با … روی آنتنی می برند که جوانان و نوجوانان دور افتاده ترین شهرستان و دهات این کشور به تماشای آن نشسته اند.

همچنین : بخوانید  بیوگرافی ملیکا زارعی (خاله شادونه)