مرد پارسی دروغ نگوید حتی بهنگام مرگ در جنگ (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۲

 

فروردین: هنگامی که زندگی‌ات پیچیده‌تر می‌شود، بیشتر دلت می‌خواهد که به مسائل اساسی زندگی روی بیاوری. اما شما به یک شبکه درهم و برهم و پیچیده کشانده شده‌اید. شاید دلت می‌خواسته که شکایت کنی، اما شما به این نتیجه رسیده‌ای که باید هر نوع شرایطی را تحمل کنی. حتی اگر این شرایط اعصابت را بهم بریزد. خودت تعیین کننده باش و راه خودت را باز کن، و اگر لازم بود، همچنانکه به جلو پیش‌روی می‌کنی آن را تکمیل کن.
اردیبهشت: ماه کامل برج عقرب امروز مقابل خورشید برج ثور قرار گرفته است و شما را تشویق می‌کند که عمیقاً به فکر کردن در مورد روابط دوستانه اخیرتان بپردازید. از وقتی که فهمیده‌اید مردم دیگر وقتی که عاشق می‌شوند چقدر می‌توانند پیچیده باشند حساسیتتان به شدت آشفته شده است. اگر که از روابط احساسی پر شور و هیجان دوری می‌کنی، باید خیالت راحت‌تر باشد.، اما با کند و کاو کردن در پیچیدگی‌های قلب نیز می‌توانی بفهمی که چه چیزی خیلی مهم است.

خرداد: شما در جهان در حال پیش‌روی کردن می‌باشید ولی نمی‌توانید هرکاری را که امروز شروع کرده‌اید را تمام کنید. اگرچه شما نسبت به قبل بهتر عمل می‌کنید، ولی راحتی و آسایشتان در حال کمرنگ شدن است. شاید گفتن این حرف راحت باشد، پس اگر می‌خواهید آدرنالین استفاده کنید تا شما را برانگیزاند، درحقیقت باید نسبت به قبل بیشتر سازنده باشید.

تیر: ماه کامل برج عقرب در پنجمین خانه شما قرار دارد و شما را تشویق می‌کند که احساسهایتان را ابزار کنید. به دلیل اینکه احساسات شما راحت و واضح نیستند شاید احساس شکست خوردگی داشته باشید. اما امیدواری که ناگهان ظاهر می‌شود شما را قادر می‌سازد که تا حد لازم خوش بین باشید و بتوانید تشخیص بدهید که چه چیزی لازم است. از رابطه برقرار کردن با دیگران دوری نکن؛ این ارتباط برقرار کردن با دیگران در نهایت به شما کمک خواهد کرد.

مرداد: شما اکنون در دوره موفق آمیز زندگی‌تان هستید، با وجود این اضطراب و نگرانی شما را فرا گرفته است. اگر همه چیزها سر و سامان پیدا نکرده باشد شما عصبانی می‌شوید. بهترین راه حل برای شما بیرون رفتن از خانه و سرگرم کردن خودتان است. شما همیشه می‌توانید برای خرید کردن و یا یک بازی توپی از کار فاصله بگیرید. هرکاری که می‌کنید، آتش خود جوش بودن را شعله ور نگاه دارید.

شهریور: شما کاملاً قادر هستید برنامه‌هایتان را مدیریت کنید، تا آنجایی که می‌توانید هر کاری را که لازم است انجام دهید، اما اکنون ادامه دادن این روش مشکل شده است. این مشکل به این دلیل نیست که هم چیز برای شما پیچیده‌تر شده است. فقط شما چیزهای بیشتری از زندگی می‌خواهید. درحین روز پر مشغله‌ای که دارید، زمانی را برای استراحت کردن اختصاص بدهید تا از فشارهای عصبی کاری شما کاسته بشود.

همچنین : بخوانید  فال روز پنج شنبه ۲۶ بهمن ۹۱
مهر: شما اکنون فردی بسیار اجتماعی هستید و زمانی که با دوستانتان کاری را انجام می‌دهید که کاری بسیار خوش و سطحی است بسیار شاد خواهید شد. اما مهم نیست که شما در حال حاضر چه کاری انجام می‌دهید، موضوع مشکل‌سازی وجود دارد و شما را به زحمت خواهد انداخت. اگرچه کوچکتری چیزی می‌تواند شما را خشمگین کند، اما شما این توانایی را خواهید داشت که مسائل پیچیده باطنی‌تان را به حاضرجوابی زیرکانه تبدیل کنید.

آبان: همچنانکه ماه در نشانه شما کامل می‌شود ترسهایتان نیز بیشتر و بیشتر می‌شوند. متاسفانه شما در زمان مناسب حرفی برای گفتن ندارید. موضوعات حتمی اکنون می‌توانند ادامه داشته باشند. یک سری ارتباطات کاری وجود دارد که به نظر می‌رسد بیش از اندازه ظاهر می‌شوند. مهم نیست که چه اتفاقاتی می‌افتد. به کارت ادامه بده و به هرچیزی که برایت بهتر است بپرداز و به عقب برنگرد.

آذر: بین خدمت کردن به دیگران و فراموش کردن خود در حین یاری کردن دیگران یک دنیا تفاوت وجود دارد. کمک کردن به افراد نیازمند و فدا کردن انسان دو مقوله جدا از هم هستند. اگر با انگیزه‌ای نهانی از مشکلاتتان فرار می‌کنید، نمی‌توانید به طور کامل در زمان حال به سر ببرید. مطمئن باشید که با صداقت فعالیت می‌کنید نه با خودخواهی.

دی: اگرچه شما می‌دانید که در عشق چه چیزی را جستجو می‌کنید، اما هنوز هم نیازهای خودتان را سرکوب می‌کنید. متولدین برج جدی به یاد داشته باشید که بین عشق ایده‌آل و استرسهایی که هنگام قرار گرفتن در یک رابطه دوستی واقعی به وجود می‌آید تفاوتی بسیار عظیم وجود دارد. لذت بردن با دوستانتان در چند روز آینده برای شما مناسب‌تر است. به گونه‌ای با خودتان رفتار کنید که می‌خواهید دوستانتان هم با شما اینگونه رفتارکنند..

بهمن: امروز ماه کامل شما را از آرزوهایتان و درک اینکه چگونه آنها کاملاً بنیاد خانه و خانواده‌تان را تغییر می‌دهند آگاه می‌کند. این دلیل نمی‌شود که شما مجبور شوید بین این دو یکی را انتخاب کنید؛ فقط احساس می‌شود که دو جنبه زندگی شما بسیار از هم جدا افتاده‌اند. زندگی‌تان را راحت بگیرید، برای اینکه تصمیم‌هاتان در چند روز آینده واضح‌تر خواهند شد.

اسفند: علاقه به سفر کردن امروز در شما بسیار قوی شده است و شما احساس می‌کنید که فقط باید بلند شده و از خانه خارج شوید. شاید شما واقعاً این کار را انجام دهید، اما از نظر جغرافیایی نباید زیاد از خانه‌تان دور شوید. شاید هنوز شما بخواهید که به جایی دور مسافرت کنید و از مسئولیتهایتان دور باشید. به یاد داشته باشید برای شما ماندن در محل کار و پرداختن به آنچه روی میزتان است بهتر از فرار کردن از آنهاست.

seemorgh.com