آیا او (خدا) برای بنده اش کافی نیست؟ (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

سرویس پیامک صوتی ایرانسل

سرویس پیشرفته پیامک صوتی به مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل عرضه شد.

ایرانسل اعلام کرد مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری می‌توانند هر زمان که مایل باشند با شماره گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود به صورت صوتی پیام ارسال کنند.

پس از ضبط پیام، این امکان در اختیار مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل قرار گرفته تا بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از سه روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه‌یی (MMS) برای مخاطب موردنظر خویش ارسال کنند.

درروش پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک صوتی برای وی ارسال شده است مطلع می‌شود و می‌تواند با تماس با شماره‌های ۷۱۹ پیامک صوتی خود را بشنود.

در روش تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و پیام صوتی ضبط شده را برای وی پخش می‌کند و در روش ارسال از طریق پیام چند رسانه‌یی نیز پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مشترک مورد نظر ارسال می‌شود.

اما از دیگر قابلیت‌های این سرویس می‌توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک و ارسال پیام‌های صوتی دریافت شده برای دیگر مشترکین به روش‌های مختلف از جمله ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه‌یی اشاره کرد.

هزینه ارسال هر پیامک صوتی برای مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ۶۲۰ ریال تعیین شده است.

براساس این گزارش، برای دریافت پیامک صوتی از طریق بستر پیام چندرسانه‌یی، گیرنده پیام باید ابتدا تنظیمات مربوط به MMS ایرانسل را از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵*۳*۱۳۰* دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی، برروی گوشی خود نصب کرده باشد.

همچنین : بخوانید  ۶ میلیارد تلفن همراه روی کره زمین